mboost-dp1

Stanford University
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Useless comment...
Gid man kunne gøre det ved HDD's (Altså sammen data-tæthed) :O Forstil dig hvor store diske vi kunne få ^^
Gid man kunne gøre det ved HDD's (Altså sammen data-tæthed) :O Forstil dig hvor store diske vi kunne få ^^
Phanhome (2) skrev:Useless comment...
Gid man kunne gøre det ved HDD's (Altså sammen data-tæthed) :O Forstil dig hvor store diske vi kunne få ^^
Overvej istedet søgetiden.... Der er jo voldsomt meget data lige der så, din pc ville choke.
Og er data på en HDD ikke gemt med magnetisme? altså på et magnetfelt????
Det SU gjorde var jo rent fysiske at ændre fremtoningen på elektronerne eller er jeg helt off?
Var der ikke en historie tilbage i 80erne om at IBM havde skrevet "IBM" rigtigt småt på et eller andet emne og sendt det som gave til en japansk konkurrent. Emnet kom så tilbage til IBM med konkurrentens firmanavn skrevet i I'et.
Nogen der kan huske historien?
Nogen der kan huske historien?
I 3 måneder havde Osaka University rekorden:
Skrevet med atomer
Men de skulle ikke have sagt "It’s not possible to write any smaller than this."..!
Skrevet med atomer
Men de skulle ikke have sagt "It’s not possible to write any smaller than this."..!
#12 Givet den umiddelbare størrelse på skriveredskabet vil jeg ikke mene at skrivehastigheden kan overstige den af en ordblind.
cal_architect (6) skrev:Var der ikke en historie tilbage i 80erne om at IBM havde skrevet "IBM" rigtigt småt på et eller andet emne og sendt det som gave til en japansk konkurrent. Emnet kom så tilbage til IBM med konkurrentens firmanavn skrevet i I'et.
Nogen der kan huske historien?
Så vidt jeg har fået den fortalt var det nogle forskere, der havde lavet et bor, der kunne udhule et hår på langs. Det var så blevet sendt til Japan og kom tilbage - udhulet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.