mboost-dp1

Terrafugia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#2 Med første af sin art mente jeg "første kommercielt produceret flyvende bil til private", så er det vidst på plads :) Og AeroCar blev der kun lavet 6 prototyper af: http://en.wikipedia.org/wiki/Aerocar
Men ja ideer er jo ikke ny, det nye er at nogen seriøst producere dem, til private.
Men ja ideer er jo ikke ny, det nye er at nogen seriøst producere dem, til private.
#10 -
20. jul. 2011 10:33
0 skrev:steget til $227.000, eller cirka 1,2 millioner kroner. Den høje pris har dog ikke afskrækket de første 100 købere, der allerede har lagt et depositum på $10.000.
Det er da ikke voldsomt dyrt for et nyt fly... Og slet ikke nu når den også kan fungere som en bil...
Men okay hvis værdinedsættelse er ligesom med biler, så kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse...
Den er ikke helt lige så lækker som de flyvende biler der vil være i 2015. Men de har selvfølgelig også et par år.
#12
Det blå reb er vist bare et "debug-tool".
Taget fra
Det blå reb er vist bare et "debug-tool".
Taget fra
svenskmand (1) skrev:Sådan ser den ud i aktion.
Uploader Comments:TerrafugiaInc skrev:mrlepto skrev:congrats on the Terrafugia! glad to have come across your video. i noticed in the landing portion of the video (2:22) the pilot has the ground steering wheel bungee'd up as if to stabilise it - what is that for? thanks!
One of the test items was the impact of the orientation of the front wheels on landing. Turns out there really isn't one, but to verify, we had to hold them straight for a few landings.
Mnc (13) skrev:#12
Det blå reb er vist bare et "debug-tool".
Taget fra[/quote]svenskmand (1) skrev:Sådan ser den ud i aktion.
Uploader Comments:
One of the test items was the impact of the orientation of the front wheels on landing. Turns out there really isn't one, but to verify, we had to hold them straight for a few landings.
Det så da ellers ret sjovt ud ^^
Den er da meget fin.. så man håbe at de kan tjene nok penge på den model til at udvikle en vertikal start og landings model..
Før den kan det synes jeg ikke for alvor det er så interessant..
Før den kan det synes jeg ikke for alvor det er så interessant..
jeg syntes den ser ganske nice ud! Dog vil jeg sige at at det er pænt nederen at man skal ud til en landings bane inden man kan flyve.. derfor ville det være langt mere nice at kunne lette fra almindelig vej.. :)
Mnc (13) skrev:One of the test items was the impact of the orientation of the front wheels on landing. Turns out there really isn't one, but to verify, we had to hold them straight for a few landings.TerrafugiaInc
Desuden er det vel bedst at hjulene peger lige frem når man flyver. Eller, endnu bedre, burde det vel kunne laves forholdsvist billigt med automatik, så hjulene følger flyets drejning (eks. hydraulik) uden for meget mérvægt?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.