mboost-dp1

SXC - clix
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Digital selvbetjening er meget fint, det mener jeg, men når man så endelig skal have fat i det offentlige er det et helvede.
Vores sagsbehandler hos kommunen har telefontid tirsdag og torsdag 1 time, og hver tredje uge har hun "administrativ uge" hvor de slet ikke tager telefonen. Undskyld men hvad er det?
Så selvbetjening ja tak, men glem nu ikke resten af jeres ansvarsområder.
Vores sagsbehandler hos kommunen har telefontid tirsdag og torsdag 1 time, og hver tredje uge har hun "administrativ uge" hvor de slet ikke tager telefonen. Undskyld men hvad er det?
Så selvbetjening ja tak, men glem nu ikke resten af jeres ansvarsområder.
"To ud af tre kommuner ønsker en mere fleksibel udbudsprocess, så dialogen bliver bedre og mulighederne for tilpasning forbedres... Ejvind Jørgensen mener dog at det er et politisk problem..."
Det er i den grad et politisk problem. 98 kommuner med hver sin tilgang til digitalisering selv om alle 98 kommuner tager udgangspunkt i samme lovgivning.
off topic:
Fjern kommunal selvstyr-loven på den del der tager udgangspunkt i lovbestemteyderlser/service, og som bonus fjerner du også uensartetheden. Kommunerne er begyndt at agere som store virksomheder i konkurrence med hinanden.
konkurrence er ok, men er ikke tiltænkt offentlige aktører.
Det er i den grad et politisk problem. 98 kommuner med hver sin tilgang til digitalisering selv om alle 98 kommuner tager udgangspunkt i samme lovgivning.
off topic:
Fjern kommunal selvstyr-loven på den del der tager udgangspunkt i lovbestemteyderlser/service, og som bonus fjerner du også uensartetheden. Kommunerne er begyndt at agere som store virksomheder i konkurrence med hinanden.
konkurrence er ok, men er ikke tiltænkt offentlige aktører.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.