mboost-dp1

Facebook

Facebook tester nye funktioner til detailbranchen

- Via PC Magazine - , redigeret af Pernicious

Facebook forsøger sig med nye funktioner tiltænkt detailbranchen, mere specifikt en “Want” og en “Collect”-knap, som samlet er en del af hvad Facebook kalder “Collections”.

Butikker kan tilføje knapperne til opslag på deres tidslinjer omhandlende produkter, så brugerne kan tilføje produkterne til en ønskeliste. På ønskelisten findes en “Buy”-knap, der leder brugerne videre til butikkens hjemmeside. Produkter tilføjet med “Want”-knappen kan ses af en brugers venners venner, mens produkter tilføjet med “Collect”-knappen kun kan ses af en brugers venner.

Facebook skrev:
Today, we are beginning a small test in which a few select businesses will be able to share information about their products through a feature called Collections. Collections can be discovered in News Feed, and people will be able to engage with these collections and share things they are interested in with their friends. People can click through and buy these items off of Facebook.

Indtil videre er det kun syv udvalgte virksomheder, der kan tilbyde funktionen på Facebook: Pottery Barn, Wayfair, Victoria’s Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics og Fab.com.

Funktionen er gratis at tilbyde for butikkerne.





Gå til bund
Gravatar #1 - moulder666
10. okt. 2012 08:55
Heh - så kommer vi endelig til at se, hvad punkt 3 går ud på!

1: Skab en social hjemmeside
2: Få over en milliard brugere
3: ????
4: Profit
Gravatar #2 - joeyjoejoejoe
10. okt. 2012 11:13
du mangle 1½ send spam til alle
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login