mboost-dp1

Hewlett-Packard
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Lækkert med butik i butikken. Jeg kan godt lide at man kan få et lidt mere specialiseret svar end man normalt ville.
Man skal bare passe på ikke at overdrive det. Fx synes jeg ikke de 3 butikker i butikken, som de har i fx Føtex i Aalborg C er noget værd. Mest af alt fordi der ligger en "rigtig" 3 butik 500 m. oppe af gaden, og hvad er pointen så?
Man skal bare passe på ikke at overdrive det. Fx synes jeg ikke de 3 butikker i butikken, som de har i fx Føtex i Aalborg C er noget værd. Mest af alt fordi der ligger en "rigtig" 3 butik 500 m. oppe af gaden, og hvad er pointen så?
"der alle er udannede hos HP"
Det er nice, det er tit, at det eneste de glor efter, når butikker ansætter, er om vedkommende har en handelseksamen-ting. Wtf, who cares, jeg vil sgu vide noget musikken, computeren, eller whatever jeg skal købe. Ikke få en salgstale fra en eller anden, der kender et kasseapparat.
Det er nice, det er tit, at det eneste de glor efter, når butikker ansætter, er om vedkommende har en handelseksamen-ting. Wtf, who cares, jeg vil sgu vide noget musikken, computeren, eller whatever jeg skal købe. Ikke få en salgstale fra en eller anden, der kender et kasseapparat.
Er helt enig med #3: Tanghaar, og tror sku ikke at et 1/2 dags kursus hos HP for nogle Elgigant-sælgere som "could'nt care less" skulle ændre noget som helst på deres normale "rådgivning" - som udemærker sig ved at overkompensere for den totale mangle på ekspertise, ved hjælp af salsgas og tilfældig brug af fagtermer.
jeg syndes det er en god ide med den hp buttik der skulle gerne være flere af dem :D så kan det ske jeg kan slappe lidt mere af på arbejde :D
sider og laver tech support for HP
sider og laver tech support for HP
Kommer vel til at gå ligesom med Sony, med eksklusiv-modeller som man skal fare rundt for at finde en butik der er specialiserede i at sælge. Sørgeligt!
#14: Fordi produktuddannelse = salgstræning i dag. Uanset hvilken producent der holder kursus så går det jo ud på at lære de argumenter der skyder produktet afsted til kunden.
#14: Fordi produktuddannelse = salgstræning i dag. Uanset hvilken producent der holder kursus så går det jo ud på at lære de argumenter der skyder produktet afsted til kunden.
#14
HP computer har f.eks en recovery partition som man komme ind til ved hjælp af D11 inden windows starter
og der inde er der en menu over forskelige ting man så kan vælge,
hvis at en kunde nu har problemmer kan man jo gå ned i butikken og få hjælp til og komme de ind under, eller man kan ringe til supporten og så sider jeg og siger hva man skal hehe
men ellers er der ikke så meget forskel på en HP og alm. computer
men der er nogen der ikke er glad for at skulle ringe til supporten de vil hller gå ned i butikken og få personlig betjæning
HP computer har f.eks en recovery partition som man komme ind til ved hjælp af D11 inden windows starter
og der inde er der en menu over forskelige ting man så kan vælge,
hvis at en kunde nu har problemmer kan man jo gå ned i butikken og få hjælp til og komme de ind under, eller man kan ringe til supporten og så sider jeg og siger hva man skal hehe
men ellers er der ikke så meget forskel på en HP og alm. computer
men der er nogen der ikke er glad for at skulle ringe til supporten de vil hller gå ned i butikken og få personlig betjæning
#16
Det ville enhver nørd kunne finde ud af, uden nogensinde at have set den menu før.
Det jeg mener er... i stedet for at ansætte en eller anden random sælger, hvorfor så ikke ansætte en nørd? En som ved noget om det han sælger må da kunne bedre betjening end en som måske kan huske lidt fra det kursus han var på.
Jeg har det faktisk sådan at jeg ikke gider snakke med sælgere i butikker. De plejer jo alligevel ikke at vide mere om tingene end jeg selv gør (eller kan læse på skiltene).
Det ville enhver nørd kunne finde ud af, uden nogensinde at have set den menu før.
Det jeg mener er... i stedet for at ansætte en eller anden random sælger, hvorfor så ikke ansætte en nørd? En som ved noget om det han sælger må da kunne bedre betjening end en som måske kan huske lidt fra det kursus han var på.
Jeg har det faktisk sådan at jeg ikke gider snakke med sælgere i butikker. De plejer jo alligevel ikke at vide mere om tingene end jeg selv gør (eller kan læse på skiltene).
Hvis det bliver ligesom deres Apple Shop-in-Shop, også i Elgiganten (vidst nok også i Gentofte) så er det da lige til at lukke op og skide i...
Det eneste de ved, er at Apple laver nogle flotte computere, og de kan køre noget som hedder Leopard, haha rigtig sjovt :/
Det eneste de ved, er at Apple laver nogle flotte computere, og de kan køre noget som hedder Leopard, haha rigtig sjovt :/
KILLA (21) skrev:#19
Ingen. Men jeg kunne forestille mig at dem der vil, kunne tænke sig kvalificeret hjælp i butikken.
Hvilket så vender sagen tilbage til; Hvorfor så tage i Elgiganten?
#3 Hold nu op - sådan er det jo indenfor alle brancher.
Hvis du intet ved om HiFi, vælger du muligvis supermarkedet, eller Fona som dit indkøbssted.
Hvis du ved noget er det muligvis HiFi-klubben.
Hvis du ved en del måske TapeConnection.
Er du superSej customisere du dit anlæg, gennem 12 forskellige specialforretninger, og lodder det hele sammen selv.
Det samme eksperiment kan du gøre med tøj, sportsudstyr, biler etc.
Hvad er det lige der går IT-branchen så speciel på det punkt, at det skulle adskille sig helt vildt fra den model?
#22 Forhåbentlig pga prisen, og måske fordi det er nemmere at få oprettet en supportsag...
Hvis du intet ved om HiFi, vælger du muligvis supermarkedet, eller Fona som dit indkøbssted.
Hvis du ved noget er det muligvis HiFi-klubben.
Hvis du ved en del måske TapeConnection.
Er du superSej customisere du dit anlæg, gennem 12 forskellige specialforretninger, og lodder det hele sammen selv.
Det samme eksperiment kan du gøre med tøj, sportsudstyr, biler etc.
Hvad er det lige der går IT-branchen så speciel på det punkt, at det skulle adskille sig helt vildt fra den model?
#22 Forhåbentlig pga prisen, og måske fordi det er nemmere at få oprettet en supportsag...
#23
Det er jo også fint nok hvis de fortæller dig at de ikke ved noget om det. IMO er problemet at sælgerne hellere siger "du skal helt klart have den der" end "det ved jeg ikke". I rigtig mange tilfælde er der jo tale om vildledning i stedet for vejledning.
Da jeg købte TV var jeg nede i Sony Center. Ham jeg fik hjælp af vidste tydeligvis intet om hvad der var forskellen på de forskellige modeller, ud over det der stod på skiltene. Den eneste grund til at jeg ved det er at jeg havde kigget lidt på dem på nettet, dvs. når en anden kunde spørger får han et forkert svar.
Det er jo også fint nok hvis de fortæller dig at de ikke ved noget om det. IMO er problemet at sælgerne hellere siger "du skal helt klart have den der" end "det ved jeg ikke". I rigtig mange tilfælde er der jo tale om vildledning i stedet for vejledning.
Da jeg købte TV var jeg nede i Sony Center. Ham jeg fik hjælp af vidste tydeligvis intet om hvad der var forskellen på de forskellige modeller, ud over det der stod på skiltene. Den eneste grund til at jeg ved det er at jeg havde kigget lidt på dem på nettet, dvs. når en anden kunde spørger får han et forkert svar.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.