mboost-dp1

mailbox
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Apropos kritik:
"Reserve your Mailbox.
In order to provide a robust, world-class email service, we are filling reservations on a first-come, first-served basis."
Jeg ville gerne signe op. Men Mailbox vil åbenbart ikke levere et produkt til den største gruppe af mobilbrugere; Android-brugerne.
"Reserve your Mailbox.
In order to provide a robust, world-class email service, we are filling reservations on a first-come, first-served basis."
Jeg ville gerne signe op. Men Mailbox vil åbenbart ikke levere et produkt til den største gruppe af mobilbrugere; Android-brugerne.
Kritikken undre mig egentligt, nu hvor der er så meget snak om at Cloud computing slet ikke har nået sit fulde potentiale endnu, endda meget som ikke er blevet optænkt endnu, da området stadig er nyt på sin hvis.
Dertil kommer der også at vi ikke kender detaljerne omkring opkøbet, som holdes hemmeligt så vidt muligt.
Mon ikke der er en forretningshemmelighed undervejs i Dropbox, hvor de arbejder på et innovere Dropbox?
Tager man alt det overstående i betragtning, så syntes jeg da det er mere destruktivt end konstruktivt at være en kritiker når teknologi området slet ikke har vist sine fulde muligheder endnu, medmere at Dropbox ikke har afsløret hvad handlen indebar, pris for opkøb, og har hellere ikke afsløret hvad de vil med opkøbet.
Hvordan kan man være kritikere når man tager disse faktorer nævnt foroven i betragtning? Der er jo en kæmpe kløft af uvished.
Så vil gerne stresse denne linje...
Kritik er ikke kritik når det er gætteri.
Lad os da nu lige se hvad Dropbox har i tankerne før man dømmer deres opkøb, de må jo kunne se en værdi og mulighed ved købet.
- Uden et lig, så er der ikke nogen der ved om det er et mord, uheld eller andet, hvorved om nogen skal dømmes eller ej.
- Uden viden omkring hvad Dropbox vil med købet, så er der hellere ikke mulighed for kritik.
Dertil kommer der også at vi ikke kender detaljerne omkring opkøbet, som holdes hemmeligt så vidt muligt.
http://techcrunch.com/2013/03/15/dropbox-buys-mailbox-all-13-employees-joining-and-app-will-remain-separate/ skrev:Dropbox has acquired Mailbox, the popular email app for iOS devices, in a deal the terms of which weren’t disclosed.
Mon ikke der er en forretningshemmelighed undervejs i Dropbox, hvor de arbejder på et innovere Dropbox?
Tager man alt det overstående i betragtning, så syntes jeg da det er mere destruktivt end konstruktivt at være en kritiker når teknologi området slet ikke har vist sine fulde muligheder endnu, medmere at Dropbox ikke har afsløret hvad handlen indebar, pris for opkøb, og har hellere ikke afsløret hvad de vil med opkøbet.
Hvordan kan man være kritikere når man tager disse faktorer nævnt foroven i betragtning? Der er jo en kæmpe kløft af uvished.
Så vil gerne stresse denne linje...
Kritik er ikke kritik når det er gætteri.
Lad os da nu lige se hvad Dropbox har i tankerne før man dømmer deres opkøb, de må jo kunne se en værdi og mulighed ved købet.
- Uden et lig, så er der ikke nogen der ved om det er et mord, uheld eller andet, hvorved om nogen skal dømmes eller ej.
- Uden viden omkring hvad Dropbox vil med købet, så er der hellere ikke mulighed for kritik.
jeg var også selv lidt skeptisk til at starte med, nok mest fordi det får mig til at tænke på Googles opkøb af populære iOS apps for derefter stille og roligt at lade den uafhængige app dø og i stedet integrere dele af funktionaliteten i Googles egne apps.
Men Dropbox er ikke Google og Mailbox er ikke Sparrow, så lad os nu lige se hvad der sker. Måske bliver det et rigtig godt resultat.
Men Dropbox er ikke Google og Mailbox er ikke Sparrow, så lad os nu lige se hvad der sker. Måske bliver det et rigtig godt resultat.
gramps (1) skrev:
Jeg ville gerne signe op. Men Mailbox vil åbenbart ikke levere et produkt til den største gruppe af mobilbrugere; Android-brugerne.
Måske fordi det er for besværligt, husk der er helt vildt mange forskellige telefoner der kører android
Der er det så meget nemmerer af lave en app til apple
#10
og..? Resultatet er det samme... hvis det var Google der havde købt Mailbox ville jeg forvente at de ville lade den fortsætte et stykke tid, med nogle opdateringer, for så at tage nogle funktioner derfra med over i gmail app'en og google+ og lade Mailbox dø stille og roligt. Eller hårdt og brutalt i en forårsrengøring.
Men Dropbox er ikke Google, så måske får det her et andet udfald.
og..? Resultatet er det samme... hvis det var Google der havde købt Mailbox ville jeg forvente at de ville lade den fortsætte et stykke tid, med nogle opdateringer, for så at tage nogle funktioner derfra med over i gmail app'en og google+ og lade Mailbox dø stille og roligt. Eller hårdt og brutalt i en forårsrengøring.
Men Dropbox er ikke Google, så måske får det her et andet udfald.
gramps (12) skrev:#11
Egentlig ikke, nej.
Hvad svarer du nej til ?
af der ikke er flere forskellige telefoner der bruger android, end det er der bruger iOS ?
af det ikke betyder noget for appen af den skal køre på flere forskellige telefoner, med forskellige CPU, skærmstørelse, og opløsnig
Justin (14) skrev:af det ikke betyder noget for appen af den skal køre på flere forskellige telefoner, med forskellige CPU, skærmstørelse, og opløsnig
Korrekt, for en veldesignet mailapplikation burde den slags detaljer betyde helt og aldeles intet.
På samme måde som en mailapplikation til PC uden problemer kan køre på alt fra en gammel Atom-netbook med 1024x600 pixels, til en spritny workstation med Xeon CPU´er og 2560x1440 pixels.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.