mboost-dp1

SXC - patyvo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
MOA (2) skrev:Fryd for det lortefirma... De er nogle elendige svindlere hele bundtet.
Siger jeg efter en tur i fogedretten i dag hvor Dell har snydt mig noget så grusomt.
Dell is hell!!!
Do tell
Har min Dell på 2 år, og jeg håber sku ikke de går nedenom og hjem inden for det næste år, for så har jeg spildt penge på den forsikring jeg tegnede med computeren (varede 3 år)
Den har kørt fejlfrit og deres service er en fryd... vil glæde mig til at høre om dine oplevelser MOA
oliwood (3) skrev:#2
Fortæl?
Laver en leasing aftale på noget udstyr til en virksomhed, jeg sætter underskrift så det kommer igennem, opretter PBS aftale alt er fint, sælger virksomheden, PBS aftale overholdt og sidste regning betales efter ca. 3 år, de sender slutfaktura (Noget restbeløb) som alm. post, der går kludder og de ringer til en anden virksomhed og bliver uvenner med ham, hører først da 1200 kr er blevet til 5000 kr. som jeg går med til at betale over 2 regninger, får del 1, betaler, afventer del 2, så kommer der en ny opkrævning efter 2-3 uger, nu skylder jeg 12.000 kr., gør indsigelse og siger jeg må henvende mig til selve virksomheden da jeg ikke gider hænge på regningen.. ringer igen nogle dage efter, der er fodgen sat på og vupti så er jeg i RKI... mød op 6 mdr. efter i fodgedretten (I dag)
Nu tog de så lige 12.000 kr. fra min bolig.
Kæft jeg følte mig røvrendt.
#6 helt enig, jeg er forbløffet over de fik lov af dommeren. Jeg har dog også den svaghed, at jeg ikke kendte til indsigelsesfrister til selve fodgedretten da det var første gang jeg fik sådan en skrivelse.
De havde på intet tidspunkt interesse i, at løse konflikten, det er det værste, der skulle bare smides renter og gebyrer på.
Men de 12.000 kr jeg bøder her og nu for, skal nok potentielt blive millioner i tabt fortjeneste på sigt for Dell, for jeg har trodsalt muligheden for ikke at anbefale dem resten af mine dage, blot ved at gengive min oplevelse med det lortefirma.
Deres danske direktør illustrerer iøvrigt meget godt deres latterlige mentalitet i forholdet til deres kunder, under interviewet d. 2 feb 2010 hvor hans telefon pludselig ringer og han må gå under et interview med Kontant: http://www.kommunikationsforum.dk/log/multimedia/b...
De havde på intet tidspunkt interesse i, at løse konflikten, det er det værste, der skulle bare smides renter og gebyrer på.
Men de 12.000 kr jeg bøder her og nu for, skal nok potentielt blive millioner i tabt fortjeneste på sigt for Dell, for jeg har trodsalt muligheden for ikke at anbefale dem resten af mine dage, blot ved at gengive min oplevelse med det lortefirma.
Deres danske direktør illustrerer iøvrigt meget godt deres latterlige mentalitet i forholdet til deres kunder, under interviewet d. 2 feb 2010 hvor hans telefon pludselig ringer og han må gå under et interview med Kontant: http://www.kommunikationsforum.dk/log/multimedia/b...
MOA (7) skrev:Deres danske direktør illustrerer iøvrigt meget godt deres latterlige mentalitet i forholdet til deres kunder, under interviewet d. 2 feb 2010 hvor hans telefon pludselig ringer og han må gå under et interview med Kontant: http://www.kommunikationsforum.dk/log/multimedia/b...
Haha jeg kan godt huske den sag - det var så åbenlyst at direktøren havde en medarbejder til at ringe til ham, hvis der var problemer med interviewet - og direktøren var ellers igang med at blive ristet.
Kæft det var en luset klam omgang - men jeg grinede dog højlydt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.