mboost-dp1

Akkilu

Dansk firma forsøger sig med lavpris-tablet

- Via Akkilu - , redigeret af Pernicious

På det efterhånden meget omfattende tablet-marked, håber det nystartede danske firma Akkilu, at de kan få en del af markedet med en lavpris-tablet.

Navnet på tabletten er “Dub” den kører Android 4.2.2 (Jelly Bean), indeholder 512 MB RAM, Wi-Fi, Gsensor, en Cortex A8 1 GHz CPU, 7″ skærm med en opløsning på 800×400 pixels og et batteri som er oplyst til at holde til 6 timers “normalt brug”.

Specifikationerne er ikke i nærheden af hvad konkurrenter som iPad eller Nexus 7 har, men til gengæld er prisen meget lav, da den kun koster 499 kroner, hvilket er målet for firmaet.

Akkilu skrev:
Tablets har længe været en ting, som kun folk med mange penge har råd til. Det vil vi gerne ændre på, og derfor har vi lanceret vores tablet Dub.

Opdatering: – Bemærk at denne nyhed har indicier for at være falsk. Vi har valgt ikke at slette nyheden, så du kan læse de kommentarer, der er omkring produktet og virksomheden.





Gå til bund
Gravatar #1 - RpR
17. jun. 2013 07:09
Hvis det er modellen på billedet så har den været på Ebay længe, og til 499,- er det egentligt ikke helt i skoven. Den kan da trække angry birds :-P
Gravatar #2 - dinmor
17. jun. 2013 07:16
Fedt! Hvornår kommer de der "Denver" forresten med en ny dvd-afspiller?!

OT: Hvorfor er de ikke at finde i cvr-registret? Og hvorfor får man ikke at vide hvem man handler med? Jeg tror bare jeg holder mig til at købe Kina-skrammel ved kilden, aka eBay...
Gravatar #3 - Bezim
17. jun. 2013 07:16
Til 500 kr. vil den faktisk have en chance på markedet.

Jeg tror at mange som overvejer en tablet ender med at købe en dyr model frem for en billig, fordi prisforskellen i virkeligheden ikke er stor nok.

Men mon ikke er at er mange som bare vil komme til at bruge den billige tablet, som et springbræt til de dyrere.

Ligesom det sker med alle de billige smartphones, hvor førstegangs købere prøver det af, og efterfølgende køber en noget dyrere model.
Gravatar #4 - mfriis
17. jun. 2013 07:18
Har de ikke bare købt en tablet i kina og sat deres eget navn og logo på?

Det undrer mig et amatør/helt nystartet foretagende kan udvikle, prototype og producere hardware. Tilmed til en meget konkurrencedygtig pris.

Lumigon var ved at knække nakken flere gange og prisen står slet ikke til mål med hardwaren.

Dub websitet ligner noget der er smækket sammen af en studentermedhjælper.

Prøv at sammenligne:
http://lumigon.com/ vs http://akkilu.dk/

edit: De har tilmed lavet deres egen CPU:
Processoren er en Akkilu D1
Gravatar #5 - sohu
17. jun. 2013 07:19
dinmor (2) skrev:
Fedt! Hvornår kommer de der "Denver" forresten med en ny dvd-afspiller?!

OT: Hvorfor er de ikke at finde i cvr-registret? Og hvorfor får man ikke at vide hvem man handler med? Jeg tror bare jeg holder mig til at købe Kina-skrammel ved kilden, aka eBay...


Firmaet har ikke omsat til 50.000 endnu. Jeg har direkte kontakt med ejeren. De er villige til at lave en slags aftale med kunder da de ikke er så kendte endnu.

Husk på at hvis du køber den fra Kina kommer der told og meget andet på. Der vil hellere ikke følge software opdateringer med. Prisen er meget realistisk.
Gravatar #6 - RAJensen
17. jun. 2013 07:22
Jeg undrer mig over at her i nyheden oplyses det, at den er med en Cortex A8 1 GHz processer.
Når man kigger hos forhandleren er det en Akkilu D1 1 GHz processer..?

Men den ser spændende ud til prisen..

Og ja, det ville være rart at kunne "se" hvem man egentlig handler med...
;-)
Gravatar #7 - sohu
17. jun. 2013 07:23
RAJensen (6) skrev:
Jeg undrer mig over at her i nyheden oplyses det, at den er med en Cortex A8 1 GHz processer.
Når man kigger hos forhandleren er det en Akkilu D1 1 GHz processoer..?

Men den ser spændende ud til prisen..


D1 processoren er baseret på en Cortex A8. Ligesom Apple A4 eksempel.
Gravatar #8 - dinmor
17. jun. 2013 07:24
mfriis (4) skrev:
Har de ikke bare købt en tablet i kina og sat deres eget navn og logo på?


Jo. Bortset fra at jeg tvivler på der er logo på.

sohu (5) skrev:

Firmaet har ikke omsat til 50.000 endnu. Jeg har direkte kontakt med ejeren. De er villige til at lave en slags aftale med kunder da de ikke er så kendte endnu.


Øh, hva? Det har intet med sagen at gøre, et firma vil stadig fremgå af cvr-registret, hvis det altså eksisterer. Og hvad er det for en "aftale" du snakker om?

I forhold til konkurrencedygtighed kan jeg heller ikke se hvordan den adskiller sig fra denne fra Harald Nyborg
Gravatar #9 - Magten
17. jun. 2013 07:26
mfriis (4) skrev:
Dub websitet ligner noget der er smækket sammen af en studentermedhjælper.
Det er da vist også bare et WordPress site med lidt addons.

Men det er selvfølgelig også en måde at holde omkostningerne nede :)
Gravatar #10 - RAJensen
17. jun. 2013 07:27
dinmor (8) skrev:
Jo. Bortset fra at jeg tvivler på der er logo på.

sohu (5) skrev:

Firmaet har ikke omsat til 50.000 endnu. Jeg har direkte kontakt med ejeren. De er villige til at lave en slags aftale med kunder da de ikke er så kendte endnu.


Øh, hva? Det har intet med sagen at gøre, et firma vil stadig fremgå af cvr-registret, hvis det altså eksisterer. Og hvad er det for en "aftale" du snakker om?

I forhold til konkurrencedygtighed kan jeg heller ikke se hvordan den adskiller sig fra denne fra Harald Nyborg


Hæ-hæ - De ligner unægtelig hinanden..! Kun indpakningen syner af at være til forskel...
Gravatar #11 - sohu
17. jun. 2013 07:27
dinmor (8) skrev:
Jo. Bortset fra at jeg tvivler på der er logo på.

sohu (5) skrev:

Firmaet har ikke omsat til 50.000 endnu. Jeg har direkte kontakt med ejeren. De er villige til at lave en slags aftale med kunder da de ikke er så kendte endnu.


Øh, hva? Det har intet med sagen at gøre, et firma vil stadig fremgå af cvr-registret, hvis det altså eksisterer. Og hvad er det for en "aftale" du snakker om?

I forhold til konkurrencedygtighed kan jeg heller ikke se hvordan den adskiller sig fra denne fra Harald Nyborg


Om at sende tablets først til kunden. Dub kører 4.2.2 og har et kamera på 1.3MP
Gravatar #12 - Naed
17. jun. 2013 07:28
mfriis (4) skrev:


Dub websitet ligner noget der er smækket sammen af en studentermedhjælper.

Prøv at sammenligne:
http://lumigon.com/ vs http://akkilu.dk/



Personligt er jeg mere forundret over den kæmpe samling af stavefejl det er lykkes for dem at samle på en side.


Gravatar #13 - mfriis
17. jun. 2013 07:28
sohu (7) skrev:
RAJensen (6) skrev:
Jeg undrer mig over at her i nyheden oplyses det, at den er med en Cortex A8 1 GHz processer.
Når man kigger hos forhandleren er det en Akkilu D1 1 GHz processoer..?

Men den ser spændende ud til prisen..


D1 processoren er baseret på en Cortex A8. Ligesom Apple A4 eksempel.


Jeg kan se du har indsendt nyheden og også selv er en del af virksomheden.

Er vi ikke ude i noget reklame for jeres ompaknings produkt?
Gravatar #14 - sohu
17. jun. 2013 07:29
mfriis (13) skrev:
sohu (7) skrev:
RAJensen (6) skrev:
Jeg undrer mig over at her i nyheden oplyses det, at den er med en Cortex A8 1 GHz processer.
Når man kigger hos forhandleren er det en Akkilu D1 1 GHz processoer..?

Men den ser spændende ud til prisen..


D1 processoren er baseret på en Cortex A8. Ligesom Apple A4 eksempel.


Jeg kan se du har indsendt nyheden og også selv er en del af virksomheden.

Er vi ikke ude i noget reklame for jeres ompaknings produkt?


Det er ikke en ompaknings produkt. Og nej jeg har ikke noget med dem at gøre. Jeg syntes bare det er vigtigt, at vi støtter danske virksomheder.
Gravatar #15 - Naed
17. jun. 2013 07:32
sohu (11) skrev:

Om at sende tablets først til kunden. Dub kører 4.2.2 og har et kamera på 1.3MP


Hvor er det lige du har det 1.3MP nummer fra ?
Gravatar #16 - sohu
17. jun. 2013 07:35
Naed (15) skrev:
sohu (11) skrev:

Om at sende tablets først til kunden. Dub kører 4.2.2 og har et kamera på 1.3MP


Hvor er det lige du har det 1.3MP nummer fra ?


Tjek deres hjemmeside :)
Gravatar #17 - Naed
17. jun. 2013 07:36
sohu (16) skrev:
Naed (15) skrev:
sohu (11) skrev:

Om at sende tablets først til kunden. Dub kører 4.2.2 og har et kamera på 1.3MP


Hvor er det lige du har det 1.3MP nummer fra ?


Tjek deres hjemmeside :)


Det var da sjovt som der "pludselig" dukkede et tal op på hjemmesiden.

Vil du selv sige undskyld eller skal jeg poste screenshot af siden uden det info ?
Gravatar #18 - dinmor
17. jun. 2013 07:36
sohu (11) skrev:
Om at sende tablets først til kunden. Dub kører 4.2.2 og har et kamera på 1.3MP


Så aftalen er at du de sender den vare man har købt?

sohu (14) skrev:
Det er ikke en ompaknings produkt. Og nej jeg har ikke noget med dem at gøre. Jeg syntes bare det er vigtigt, at vi støtter danske virksomheder.


Hvis det ikke er ompakning, vil du så påstå at det er egenudviklet og produceret? For det får du immervæk svært ved at overbevise mig om man kan gøre uden at "omsætte for 50.000".

Gravatar #19 - mfriis
17. jun. 2013 07:37
sohu (14) skrev:
mfriis (13) skrev:
sohu (7) skrev:
RAJensen (6) skrev:
Jeg undrer mig over at her i nyheden oplyses det, at den er med en Cortex A8 1 GHz processer.
Når man kigger hos forhandleren er det en Akkilu D1 1 GHz processoer..?

Men den ser spændende ud til prisen..


D1 processoren er baseret på en Cortex A8. Ligesom Apple A4 eksempel.


Jeg kan se du har indsendt nyheden og også selv er en del af virksomheden.

Er vi ikke ude i noget reklame for jeres ompaknings produkt?


Det er ikke en ompaknings produkt. Og nej jeg har ikke noget med dem at gøre. Jeg syntes bare det er vigtigt, at vi støtter danske virksomheder.


Så det du siger er at der i Danmark er en virksomhed som har ingeniører siddende som designer CPUer, laver industrielt design, producerer prototyper, udvikler og tester Android samt producerer alle elementer fra bunden af?

Samt at selv samme virksomhed ikke kan læse korrektur, ikke har et CVR nummer, kun er kendt via en nyhed på newz.dk og ingen kontakt oplysninger ud over email har.

Spændende!!
Gravatar #20 - dinmor
17. jun. 2013 07:40
@sohu

Du kommer bare til at fremstå ekstra utroværdig ved at lyve så åbenlyst. Spørgsmålet er efter min mening kun om man overhovedet FÅR den kinatablet man bestiller, eller om det er decideret svindel. Jeg hælder efterhånden mod det sidste.
Gravatar #21 - Naed
17. jun. 2013 07:44
sohu (16) skrev:
Naed (15) skrev:
sohu (11) skrev:

Om at sende tablets først til kunden. Dub kører 4.2.2 og har et kamera på 1.3MP


Hvor er det lige du har det 1.3MP nummer fra ?


Tjek deres hjemmeside :)


Tja, jeg blev lidt utålmodig.

http://www.gratisimage.dk/image-F319_51BEBD60.jpg

Jeg glæder mig meget til at høre hvordan det kan være at 1.3MP dukkede op efter jeg påpegede manglen af den info ...



Jeg må dog indrømme, jeg håber at det er dit eget firma og ikke nogle andres som du er godt på vej til at give et blakket ry.

Edit: wrong url på billede
Gravatar #22 - sohu
17. jun. 2013 07:45
dinmor (20) skrev:
@sohu

Du kommer bare til at fremstå ekstra utroværdig ved at lyve så åbenlyst. Spørgsmålet er efter min mening kun om man overhovedet FÅR den kinatablet man bestiller, eller om det er decideret svindel. Jeg hælder efterhånden mod det sidste.


Tabletten har et front kamera på 1.3MP og det ved jeg. Jeg har bedt ejeren om ændre produkt siden. Undskyld hvis jeg fremstår lidt utroværdig for det har ikke været hen sigtet.

Dette er ny opstartet virksomhed og de skal starte et eller andet sted.

De har sendt en ansøgning for et CVR.

De takker også mange gange for jeres feedback som de i hvert fald vil bruge til at forberede brugeroplevelsen.
Som jeg selv siger, så vil de gerne tilbyde en slags aftale for at de sender produktet først og så får pengene pga. manglende troværdighed som de gerne vil opnå.
Gravatar #23 - amplificator
17. jun. 2013 07:47
Hvis man som #19 siger har et firma der laver alt det som de påstår, er det så ikke også lidt sent først at registrere sit domæne den 12. juni 2013, altså for 5 dage siden?

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...

Edit:
Så må de da sende et par tablets ud til danske hardware sider som kan lave reviews, og evt. selv lægge en video på youtube eller noget. Lidt markting af den type koster jo ikke det store.
Gravatar #24 - Naed
17. jun. 2013 07:48
sohu (22) skrev:
dinmor (20) skrev:
@sohu

Du kommer bare til at fremstå ekstra utroværdig ved at lyve så åbenlyst. Spørgsmålet er efter min mening kun om man overhovedet FÅR den kinatablet man bestiller, eller om det er decideret svindel. Jeg hælder efterhånden mod det sidste.


Tabletten har et front kamera på 1.3MP og det ved jeg. Jeg har bedt ejeren om ændre produkt siden. Undskyld hvis jeg fremstår lidt utroværdig for det har ikke været hen sigtet.

Dette er ny opstartet virksomhed og de skal starte et eller andet sted.

De har sendt en ansøgning for et CVR.

Som jeg selv siger, så vil de gerne tilbyde en slags aftale for at de sender produktet først og så får pengene pga. manglende troværdighed som de gerne vil opnå.


Problemet her er at dine stavefejl stemmer ret så fint overens med de fejl som er lavet på siden.

Så det er umiddelbart ret så "let" at trække en linie fra et sted til et andet :/
Gravatar #25 - dinmor
17. jun. 2013 07:50
#22

sohu (22) skrev:
Tabletten har et front kamera på 1.3MP og det ved jeg. Jeg har bedt ejeren om ændre produkt siden. Undskyld hvis jeg fremstår lidt utroværdig for det har ikke været hen sigtet.

Dette er ny opstartet virksomhed og de skal starte et eller andet sted.

De har sendt en ansøgning for et CVR.

De takker også mange gange for jeres feedback som de i hvert fald vil bruge til at forberede brugeroplevelsen.
Som jeg selv siger, så vil de gerne tilbyde en slags aftale for at de sender produktet først og så får pengene pga. manglende troværdighed som de gerne vil opnå.


Javel ja. Kan vi så blive enige om at det er en kinatablet, og ikke noget egenudviklet? Og at det er dig der har startet foretagendet? Eller er det et tilfælde at ingen af jer kan stave?
Gravatar #26 - dinmor
17. jun. 2013 08:00
Og hvordan kan jeres "bud på hvordan en tablet skal laves" ligne alle disse 100%?
Gravatar #27 - Jwolfdk
17. jun. 2013 08:27
"1 på lager (restordrer tilladt)" ... 1 på lager.. ÉEN?!

Jeg må give de andre ret i, at det virker som parallelimport fra Kina..
Gravatar #28 - XorpiZ
17. jun. 2013 08:30
Haha. Det er sgu det usleste forsøg på skjult reklame for en lorteshop jeg længe har set.

Tak for god underholdning sohu.
Gravatar #29 - Jonas_
17. jun. 2013 08:35
Sohu har været bruger på newz i 3 år, men hans første post var i morges kl. 9...

Jeg laver forresten kunstige testikler ud af brugte musekugler fra 90'erne.. nu vi er igang med reklamerne!!
Gravatar #30 - rauhe
17. jun. 2013 08:44
Hvis Akkilu er et reelt firma parallelimporterer de tablets fra Kina! Det er jo sådan set også fint nok. Det er da noget federe at handle med et dansk firma, som det er at bestille noget hjem fra Kina over internettet, der måske bliver knaldet i tolden.
Men hvorfor Akkilu ikke bare skriver at de importerer skidtet fra Kina undrer mig lidt.
Gravatar #31 - MichaelMosgaardPretzmann
17. jun. 2013 08:45
Hej jeg har efterhånden læst news nogen år nu, og har aldrig rigtig haft brug for at lave en profil, men efter dette åbenlys forsøg på at bedrage og snyde kan jeg simpelthen ikke la gå hen uden en kommentar.

Som selvstændig erhvervsdrivende skær det mig virkelig i hjertet at se forsøg som dette, jeg er rystet og virkelig skuffet over at man på den måde kan forsøge at snyde folk.

jeg kan som så mange andre bekræfte at dette er kopi vare fra østen som man bare har valgt at smide sit eget logo/navn på.

Min IT virksomhed har set mange af disse rebrand tabels, det er som sådan ikke et problem, det stor problem ligger i når man prøver at sælge det som noget man selv har udviklet, jeg ved om nogen anden hvor langtid, hvor mange penge og hvor meget sved det koster at lave sit eget produkt, og det skuffer mig gevaldig at se folk der springer over hvor gæret er lavest.

Mand dig dog op kald en skovle en skovle, stop med at bruge news som din egen helt private annonce site.
Gravatar #32 - Jwolfdk
17. jun. 2013 08:45
Desuden virker webshoppen ikke, hvis man tilføjer produktet direkte fra butikken, uden at klikke sig ind på produktet først.

Meget amatøragtigt site.

Manglen på CVR, adresse og kontaktoplysninger skriger også til himlen. Der er ikke engang et telefonnummer, man kan henvende sig til. Ej heller beskrivelse af hvad deres såkaldte "Garanti" indeholder.
Gravatar #33 - Modvig
17. jun. 2013 08:49
#30 Det må du spørge Sohu om. Med lidt held dukker det op på siden inden længe :)
Det er i hvertfald en ganske underholdende debat at følge med i her. Jeg takker mange gange for et underholdende morgengrin på. Tak @Sohu
Gravatar #34 - zcuba
17. jun. 2013 08:50
når nu vi er igang med at bashe.

Når nu man ikke har CVR nummeret endnu, er det ikke så godt på troværdighedskontoen at whois lookup har skjult ejers navn og adresse, så er det mere end almindelig svært at tro på de 2 års garanti der loves

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...

Fuldmægtig:
Bruger-id: A24335-DK
Navn: Akkilu
Adresse: Skjult
Postnr. & By: 5400 Bogense
Land: Danmark
Telefonnummer: +4540537152
Gravatar #35 - MichaelMosgaardPretzmann
17. jun. 2013 08:51
lige en lille tilføjelse, så var det sku et selvmål af karakter at prøve at lave sådan et nummer på en siden som denne, ret naivt at tro at så mange mere eller mindre geeks ikke ville se igennem noget så åbenlys.
Gravatar #36 - Jakob Jakobsen
17. jun. 2013 08:51
http://cmsvejledning.danaweb.dk/dk/webshop/raad-og-viden-om-e-handel.html skrev:
1.
Der skal altid være let tilgængelighed til oplysninger om virksomhedens navn, adresse, CVR-nr., etableringsdato og andre kontaktinformationer.
2.
Der skal altid forud for aftaleindgåelse gives oplysninger om de enkelte varers pris inkl. moms samt alle afgifter og omkostninger samt oplysninger om varernes karakter samt væsentligste egenskaber.


Det er godtnok ikke meget man har valgt at sætte sig ind i loven.
Gravatar #37 - gramps
17. jun. 2013 09:00
Det er pudsigt at domænet har skjult navn og adresse. Mig bekendt er det kun privatpersoner der kan få det, og kun hvis de i CPR-registret er markeret til at have hemmelig adresse. Firmaer kan ikke have skjult navn og adresse.
Gravatar #38 - Jwolfdk
17. jun. 2013 09:01
Det bliver da sjovere og sjovere.. Forsøger man at bestille en af deres tablets med kreditkort, får man bare beskeden "Din ordre blev annulleret." efter at have indtastet navn, adresse osv.. Og hvis man vil betale med bankoverførsel, skal man kontakte dem for at få kontonummeret. Det vil de ikke oplyse på siden.

En admin burde slette dette scam indlæg.
Gravatar #39 - Magten
17. jun. 2013 09:04
Jonas_ (29) skrev:
Sohu har været bruger på newz i 3 år, men hans første post var i morges kl. 9...

Jeg laver forresten kunstige testikler ud af brugte musekugler fra 90'erne.. nu vi er igang med reklamerne!!
Nu skal vi heller ikke gøre det værre end det er, det er den første nyhed han har indsendt - første indlæg skrev han dagen efter han oprettede sig for 3 år siden :)
Gravatar #40 - Scapegoat
17. jun. 2013 09:05
Rolig nu folkens. Der er vel tale om nogle mennesker som forsøger sig med at starte virksomhed for første gang.
Jeg syntes konceptet er fint. Personligt er jeg ikke meget for at købe en kinesertablet igennem ebay, da jeg på den måde godt kunne glemme alt om at få det jeg bestilte. Personligt har jeg intet at bruge nyeste-nye-tablets til, hvorimod en billig tablet sagtens kan klare det PDF læsning osv. jeg laver.
Godt initiativ, men arbejd videre med at lave siden mere professionel!

God vind gutter!
Gravatar #41 - NeoNmaN
17. jun. 2013 09:07
HAHA er helt færdig af grin lige nu, det der undre mig aller mest hvordan FANDEN kan denne nyhed overhvodet kommer på Newz, er der ingen kvalitets kontrol her på siden eller er det bare at godkende alt og alle udne at undersøge noget som helst?

et enkle klik på kildens virksomheds firma ja så ville man se det bare at noget skrammel der er banket sammen på 5min i wordpress med defualt theme formenligt + et pr addons som andre også skriver her inde, er lidt må løs over at det lort kan komme på Newz.

Men det har da gjort min dag ganske god og sjov efter at ha læst alle kommentar + modaguemteneren fra suho :P
Gravatar #42 - NallaA
17. jun. 2013 09:10
Scapegoat (40) skrev:
Rolig nu folkens. Der er vel tale om nogle mennesker som forsøger sig med at starte virksomhed for første gang.
Jeg syntes konceptet er fint. Personligt er jeg ikke meget for at købe en kinesertablet igennem ebay, da jeg på den måde godt kunne glemme alt om at få det jeg bestilte. Personligt har jeg intet at bruge nyeste-nye-tablets til, hvorimod en billig tablet sagtens kan klare det PDF læsning osv. jeg laver.
Godt initiativ, men arbejd videre med at lave siden mere professionel!

God vind gutter!


Hvis man prøver at starte virksomhed for første gang, bør man nok konsultere med folk der har forstand på det.

Konceptet er IKKE fint. Det er svindel, da det er falsk varebetegnelse. Hvis det var lagt ud som kina-tablet i ny indpakning havde det været fint, men dog ikke noget der skal på newz.
Billige tablets er smarte. Ikke alle har behov for en dyr iPad eller en Galaxy Tab, men jeg vil stadig vide hvad jeg køber, hvilket jeg også har krav på iflg. dansk lovgivning.
Gravatar #43 - Backfirejr
17. jun. 2013 09:12
Magten (39) skrev:
Jonas_ (29) skrev:
Sohu har været bruger på newz i 3 år, men hans første post var i morges kl. 9...

Jeg laver forresten kunstige testikler ud af brugte musekugler fra 90'erne.. nu vi er igang med reklamerne!!
Nu skal vi heller ikke gøre det værre end det er, det er den første nyhed han har indsendt - første indlæg skrev han dagen efter han oprettede sig for 3 år siden :)

Sandt :)

Dog, hvis man kigger hans indlæg igennem så ser man at størstedelen af dem er blevet flagged som flamebait. Det vækker ikke ligefrem sympati fra min side af.
Gravatar #44 - NallaA
17. jun. 2013 09:20
Alt i alt synes jeg, at denne sag har vist at vi godt kunne bruge et system til at få nyheder fjernet.
Lidt på samme måde som man kan flagge indlæg.
For at undgå misbrug, bør der dog nok være en eller anden form for begrænsning af hvem der kan, muligvist baseret på aktivitet på newz og en karma status der ikke er negativ.

"Nyheder" som denne er der jo altid folk der vil falde for, også selvom de fleste herinde nok ikke gør. Det synes jeg dog giver os en forpligtelse til at få fjernet forsøg på svindel, falske nyheder osv så hurtigt som muligt.
Gravatar #45 - NeoNmaN
17. jun. 2013 09:24
Et hurtig opsalg på DK-Hostmaster:
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...

Her har man dog forsøgt at skjule adressen og slår man telefonen nummeret op ( 40537152 ) på krak eller dgs så finder man heller intet her på personen.

Hjemmesiden efter hvad jeg kan se ligger hos: hostgator.com og den enste jeg kan finde ved det navn der oplyse ( Akkilu ) som man skal på DK-Hostmaster kan jeg kun finde dette på Facebook ( https://www.facebook.com/hakkiludalha.musa?fref=ts ) og det tror jeg ikke lige helt er rigtig, så alt i alt med alt info man selv skal finde ud af viser på at alt er falsk.

Så jeg vil godt vide endnu en gang hvorfor delen denne nyhed overhvodet er på Newz :S
Gravatar #46 - TezlaByte
17. jun. 2013 09:25
Ja, det tog faktisk hele 7 minutter at finde...

Covers
http://www.aliexpress.com/item/Cheapest-And-Hot-Sa...

Gad vide om ikke tabletten er derinde også :)
Gravatar #47 - mazlink
17. jun. 2013 09:26
Er det ikke bedre bare at låse nyheden for flere indlæg, så flere ikke kan skrive i den, men, så andre kan se der er noget lusket ved det firma ?

Det er i øvrigt også ret sejt man kan betale med e-Dankort, når det er blevet lukket :P
Gravatar #48 - Magten
17. jun. 2013 09:26
Backfirejr (43) skrev:

Sandt :)

Dog, hvis man kigger hans indlæg igennem så ser man at størstedelen af dem er blevet flagged som flamebait. Det vækker ikke ligefrem sympati fra min side af.
Enig, han giver ikke meget grund til at vi skal tro på ham :P

NallaA (44) skrev:
Alt i alt synes jeg, at denne sag har vist at vi godt kunne bruge et system til at få nyheder fjernet.
Både og synes jeg. Det er godt at uvidende personer som søger på navnet kan finde ud af hvad det egentlig er for nogle folk de handler med.

Omvendt er det irriterende at sådan nogle nyheder slipper igennem i første omgang.
Gravatar #49 - sohu
17. jun. 2013 09:27
Hej.

Kredit kort modulet virker ikke lige nu. De lukker siden nu for at fikse det.
Gravatar #50 - NeoNmaN
17. jun. 2013 09:29
#49) Lider du af skitsofrani? du må godt skrive "jeg lukker siden for at fixe det" isted for at tale dig selv i vi person! :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login