mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Glæder mig vildt til at eje en ps3.
Har holdt mig lidt i skindet med xbox360,da den er
direkte grim i forhold til ps3.
#ON TOPIC#
ØØØØØHHH PAS :)
Har holdt mig lidt i skindet med xbox360,da den er
direkte grim i forhold til ps3.
#ON TOPIC#
ØØØØØHHH PAS :)
Hehe, og så tuder anti-piratgruppen over at piratkopiering koster spilbranchen millioner af kr.
Har en lille fornemmelse om at de nok skal klare sig. ;)
Har en lille fornemmelse om at de nok skal klare sig. ;)
#6
Ved godt at der er en god reklame værdi i det, men det giver ingen mening at diskutere noget der er i mod loven. Man skulle hellere kigger på om loven skulle laves om eller hvad der skulle gøres for at få et bedre salgstal (fx lavere priser, bedre fordele ved at købe produktet).
Ved godt at der er en god reklame værdi i det, men det giver ingen mening at diskutere noget der er i mod loven. Man skulle hellere kigger på om loven skulle laves om eller hvad der skulle gøres for at få et bedre salgstal (fx lavere priser, bedre fordele ved at købe produktet).
#7
Helt enig, så længe vilkårene er så ringe vil piratkopieringen leve godt.
Men producenternes udregninger viser åbnebart at der er flere penge i en urimeligt høj pris pr. enhed og så sagsmål af alm. mennesker/skræmmekampagner end at sælge deres elendige produkter til rimelige priser.
Og det går jo fint kan vi se, EA har jo snart købt alle firmaer som er mindre end dem selv...
Helt enig, så længe vilkårene er så ringe vil piratkopieringen leve godt.
Men producenternes udregninger viser åbnebart at der er flere penge i en urimeligt høj pris pr. enhed og så sagsmål af alm. mennesker/skræmmekampagner end at sælge deres elendige produkter til rimelige priser.
Og det går jo fint kan vi se, EA har jo snart købt alle firmaer som er mindre end dem selv...
Hehe..
Min foerste tanke var ogsaa: "Hvornaar mon de saa piver over at piraterne forhindrer dem i at have en 10000% vaekst, saa de kun har 20% nu" :)
#7
.... Hvordan vil du stille dig imod noget i vores lovgivning som er uretfaerdigt, hvis du ikke vil diskutere det som loven forhindrer? Undrer mig bare lidt :)
Og det er naeppe reklamevaerdien folk piver over.. Et spil som WoW, som spilles online, er klart et af de spil folk betaler for.. Eller et spil som BF2.. Spil som generelt har stor multiplayer vaerdi, og derved ikke er vaerdiloese efter man har gennemfoert dem, vil klart vaere et stort plus for spilproducenterne.. Men hvis der reelt ikke er noget plus ved at koebe et spil, fremfor at kopiere det, saa vil der jo selvfoelgelig ikke blive solgt meget af dette spil :)
Saa producenterne skal bare laere at lave fede multiplayer spil :D
Min foerste tanke var ogsaa: "Hvornaar mon de saa piver over at piraterne forhindrer dem i at have en 10000% vaekst, saa de kun har 20% nu" :)
#7
.... Hvordan vil du stille dig imod noget i vores lovgivning som er uretfaerdigt, hvis du ikke vil diskutere det som loven forhindrer? Undrer mig bare lidt :)
Og det er naeppe reklamevaerdien folk piver over.. Et spil som WoW, som spilles online, er klart et af de spil folk betaler for.. Eller et spil som BF2.. Spil som generelt har stor multiplayer vaerdi, og derved ikke er vaerdiloese efter man har gennemfoert dem, vil klart vaere et stort plus for spilproducenterne.. Men hvis der reelt ikke er noget plus ved at koebe et spil, fremfor at kopiere det, saa vil der jo selvfoelgelig ikke blive solgt meget af dette spil :)
Saa producenterne skal bare laere at lave fede multiplayer spil :D
#8
Hvordan kan det være at piratkopiering er så udbredt hvis produkterne er "elendige" hvorfor kan lille "long john silver" så godt lide at spilde tid på at hente elendige ting ned fra nettet? ;)
#10
Så er det jo heldigt at der efterhånden er en masse musikbutikker online hvor musikken kan hentes hurtigt og billigt ;)
Hvordan kan det være at piratkopiering er så udbredt hvis produkterne er "elendige" hvorfor kan lille "long john silver" så godt lide at spilde tid på at hente elendige ting ned fra nettet? ;)
#10
Så er det jo heldigt at der efterhånden er en masse musikbutikker online hvor musikken kan hentes hurtigt og billigt ;)
De tal passer ikke helt.. Tallet ligger langt over 1.4 mia. de har ikke taget hensyn til online salg mm. f.eks. Steam osv.
Man må da håbe at flere øjner muligheden for at starte nye spiludviklingsinitiativer op i Danmark, nu hvor det går så godt for branchen. Det er jo netop i innovative vidensbaserede områder som disse, at vi bør være toneangivende. Nu siger man jo godt nok, at der mangler venturekapital fra udlandet for at realisere dette, men det kan ikke passe at der ikke kan findes kapital inden for grænserne, når markedet er så godt.
Foreningen forventer, at væksten vil fortsætte på mellem 20-30 % i det kommende år og forventer at Sonys PSP og PS3, samt Microsofts Xbox 360 vil holde salget af computerspil i vejret.
Uhm... computerspil er da til computere, og ikke til konsoller?
engelsk definition af "Computer games"
* Formally, a computer game is a game composed of a computer-controlled virtual universe that players may interact with in order to achieve a goal (or set of goals). A video game is a computer game where a video display is the primary feedback device.
#17-18 det burde svare på jeres "fight"
* Formally, a computer game is a game composed of a computer-controlled virtual universe that players may interact with in order to achieve a goal (or set of goals). A video game is a computer game where a video display is the primary feedback device.
#17-18 det burde svare på jeres "fight"
#10
man kan jo købe enkelt numre til en lille pris (iforhold til mindste fagforeningsløn)(som #10 nævner), så dit argument med at købe en hel cd, for to enkelte numre holder ikke.
Hvorfor "tilside-sætter" folk altid andres´ iforhold til kunsterens , pris.... forstå mig ret. En mand laver et produkt (sang, program, spil, design, W.E.) og alle andre er hurtige til at sætte pris på det. Hvis forfatteren sætter en pris som han hun vil have, og vi andre ikke vil acceptere.
Så skal vi andre ikke bruge det.
Håber i forstår,
En træt <Rahlff>
man kan jo købe enkelt numre til en lille pris (iforhold til mindste fagforeningsløn)(som #10 nævner), så dit argument med at købe en hel cd, for to enkelte numre holder ikke.
Hvorfor "tilside-sætter" folk altid andres´ iforhold til kunsterens , pris.... forstå mig ret. En mand laver et produkt (sang, program, spil, design, W.E.) og alle andre er hurtige til at sætte pris på det. Hvis forfatteren sætter en pris som han hun vil have, og vi andre ikke vil acceptere.
Så skal vi andre ikke bruge det.
Håber i forstår,
En træt <Rahlff>
#11
Jeg ville da græde snot over 90% af alle de spil jeg har prøvet(demo), hvor der ikke er en udvidet multiplayer del..
De bliver jeg gennemført på ca. 36 timer.
Fedest at betale mellem 400-600kr for 36 timers underholdning - Tag ikke fejl, det er immervæk god underholdning, men jeg synes ikke det er det værd :(
I modsætning til f.eks. guildwars, som jeg stadigt spiller og har spillet siden det udkom. Som koster det samme, men indeholder mange flere timers underholdning...
Konklusion på det:
Hvis de vil have mindre pirat kopiering, så må de jo lave noget bedre gameplay, som gør man ikke smider det skuffen efter 36 timer....
Hvad helv er det for nogle underlige spil de nævner???
"Det er ikke mindst spil som quizspillet Buzz, musikspillet Singstar og bevægelsesspillet Eyetoy, der har skæppet godt i kassen."
Og hvordan hænger det lige sammen med:
"»Det har været et flot år. Vi kan se, at det er de sociale spil, hvor man spiller flere ad gangen, der driver fremgangen,«" - Når jeg læser det tænker jeg, Ultima, WoW, Everquest, Anarchy, SWG og hvad de alle sammen hedder....
Jeg ville da græde snot over 90% af alle de spil jeg har prøvet(demo), hvor der ikke er en udvidet multiplayer del..
De bliver jeg gennemført på ca. 36 timer.
Fedest at betale mellem 400-600kr for 36 timers underholdning - Tag ikke fejl, det er immervæk god underholdning, men jeg synes ikke det er det værd :(
I modsætning til f.eks. guildwars, som jeg stadigt spiller og har spillet siden det udkom. Som koster det samme, men indeholder mange flere timers underholdning...
Konklusion på det:
Hvis de vil have mindre pirat kopiering, så må de jo lave noget bedre gameplay, som gør man ikke smider det skuffen efter 36 timer....
Hvad helv er det for nogle underlige spil de nævner???
"Det er ikke mindst spil som quizspillet Buzz, musikspillet Singstar og bevægelsesspillet Eyetoy, der har skæppet godt i kassen."
Og hvordan hænger det lige sammen med:
"»Det har været et flot år. Vi kan se, at det er de sociale spil, hvor man spiller flere ad gangen, der driver fremgangen,«" - Når jeg læser det tænker jeg, Ultima, WoW, Everquest, Anarchy, SWG og hvad de alle sammen hedder....
#23
Da jeg var i biffen og se King Kong gav jeg 105 kroner for 3 timers non-interaktiv underholdning (jeg kunne ikke engang pause den da jeg skulle tisse), så dine 4-600 kroner for 36 timer er billigt sluppet ;)
Når hun nævner "sociale" spil, så mener hun formentlig dem hvor man sidder sammen og spiller?
Men du har sikkert ret i at de store indtjenere må være abonnementspillene. Men det er ikke sikkert at de registrerer de salg i deres statistik, det kan være det kun er æsker langet over disken?
Da jeg var i biffen og se King Kong gav jeg 105 kroner for 3 timers non-interaktiv underholdning (jeg kunne ikke engang pause den da jeg skulle tisse), så dine 4-600 kroner for 36 timer er billigt sluppet ;)
Når hun nævner "sociale" spil, så mener hun formentlig dem hvor man sidder sammen og spiller?
Men du har sikkert ret i at de store indtjenere må være abonnementspillene. Men det er ikke sikkert at de registrerer de salg i deres statistik, det kan være det kun er æsker langet over disken?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.