mboost-dp1

Telenor ASA
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
k0ch (1) skrev:Det skal nok blive spændende, som bibob kunde, om vores priser kommer til at ændre sig markant.
Hvis det sker, så forlader jeg BiBob og Telenor med det vuns.
#0
Lars Asger Petersen?! Han hedder Jon Erik Haug? Bevares, det er kort tid siden han blev gjort til direktør, men ham førhen hed Henrik Clausen...
Det kommer selvfølgelig an på om man mener Telenor DANMARK, eller bare Telenor, hvor han hedder Jon Fredrik Baksaas. Men så er vi ude i nogle helt andre størrelsesordner...
Nu er jeg ikke super skarp på alt det her med virksomheder og direktører, men sidst jeg læste EPN (og nu google) forholdt det sig ihvertfald sådan.
Fact-check plz :)
Lars Asger Petersen?! Han hedder Jon Erik Haug? Bevares, det er kort tid siden han blev gjort til direktør, men ham førhen hed Henrik Clausen...
Det kommer selvfølgelig an på om man mener Telenor DANMARK, eller bare Telenor, hvor han hedder Jon Fredrik Baksaas. Men så er vi ude i nogle helt andre størrelsesordner...
Nu er jeg ikke super skarp på alt det her med virksomheder og direktører, men sidst jeg læste EPN (og nu google) forholdt det sig ihvertfald sådan.
Fact-check plz :)
Mon ikke bare Frank Rasmussen laver et nyt firma som han gjorde med BiBob da Telmore blev opkøbt. Så kan man altid følge med derover hvis man vil have de laveste priser :)
Selvom CBB godt nok er det mest udbredte af de to skulle man næsten tro at de ville benytte chancen til at komme af med navnet "Club Blah Blah" :D
Selvom CBB godt nok er det mest udbredte af de to skulle man næsten tro at de ville benytte chancen til at komme af med navnet "Club Blah Blah" :D
håber at bibob fortsætter med deres gode priser på mobilt bredbån. 50 kr. for 1GB download om måneden. Den har jeg ikke overskredet endnu. Det var en af de primære årsager til at jeg flyttede selvskab.
Især når man sammenligner mobil bredbånds priser med telia, 3, telenor, tdc etc. som ofte lige på et par hundrede kroner.
Især når man sammenligner mobil bredbånds priser med telia, 3, telenor, tdc etc. som ofte lige på et par hundrede kroner.
f-style (13) skrev:håber at bibob fortsætter med deres gode priser på mobilt bredbån. 50 kr. for 1GB download om måneden. Den har jeg ikke overskredet endnu. Det var en af de primære årsager til at jeg flyttede selvskab.
Især når man sammenligner mobil bredbånds priser med telia, 3, telenor, tdc etc. som ofte lige på et par hundrede kroner.
CBB tager også 49,- om måneden for 1GB mobil data, så det kommer nok ikke til at ændre sig.
Det er vel omkring 6 måneder siden jeg havde CBB og en 3 stykker siden jeg havde BiBoB - Synes BiBoBs system og side generelt var meget bedre, mere overskuelig og havde de funktioner man forventede samt nogle ekstra features som var nice.. F.eks. at man kunne se den forventede kø på kundeservice live på siden.
Håber de tager sådanne ting med over på CBB og savner nogle af de ting ved Telenor også :)
Håber de tager sådanne ting med over på CBB og savner nogle af de ting ved Telenor også :)
Jeg benytter selv CBB.
Her i sidste uge bestilte jeg en HTC Desire fra Bibob uden Abo.
Der blev jeg lidt forvirret
Selve bekræftelsen blev sendt fra CBB Mobil A/S <[email protected]> men underskrevet Med venlig hilsen BiBoB
Her i sidste uge bestilte jeg en HTC Desire fra Bibob uden Abo.
Der blev jeg lidt forvirret
Selve bekræftelsen blev sendt fra CBB Mobil A/S <[email protected]> men underskrevet Med venlig hilsen BiBoB
#20
Kunne godt tyde på det.
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/Display...
Undrer mig dog lidt at nanomobil.dk tilsyneladende er registreret af en privatperson?
Kunne godt tyde på det.
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/Display...
Undrer mig dog lidt at nanomobil.dk tilsyneladende er registreret af en privatperson?
faktisk har CBB også nogle rigtigt fede feautres.
F.eks. kan man optage både indgående og udgående samtaler og få dem som mp3-filer i sin mail. Det samme gælder beskeder på telefonsvareren. Så skal man ikke længere spilde opkald og tid på folk der ikke lægger beskeder, men bare lægger på.
Har haft CBB i MANGE og der har ALDRIG været skyggen af bøvl. Hverken hvad angår service eller support (den ene gang jeg har haft brug for det). Og priserne er jo heller ikke dyre - overhovedet.
Men kan sagtens forstå at Telenor også skal spare på udgiftsbudgetterne.
F.eks. kan man optage både indgående og udgående samtaler og få dem som mp3-filer i sin mail. Det samme gælder beskeder på telefonsvareren. Så skal man ikke længere spilde opkald og tid på folk der ikke lægger beskeder, men bare lægger på.
Har haft CBB i MANGE og der har ALDRIG været skyggen af bøvl. Hverken hvad angår service eller support (den ene gang jeg har haft brug for det). Og priserne er jo heller ikke dyre - overhovedet.
Men kan sagtens forstå at Telenor også skal spare på udgiftsbudgetterne.
esbenr (25) skrev:faktisk har CBB også nogle rigtigt fede feautres.
F.eks. kan man optage både indgående og udgående samtaler og få dem som mp3-filer i sin mail.
Lyder ret sejt. Har længe ønsket mig en sådan tjeneste.
Hvor tilmelder man sig? Kan ikke finde den på cbb.dk.
BiBoB forbliver BiBoB, så kort kan det skrives.
Vi brænder for at give jer kunder den bedste teleoplevelse overhovedet. Det pressen skriver, er blot at vores regnskab nu lægges sammen med CBB, så BiBoB og vores ejer Telenor, ikke har ekstra omkostninger ved at få flere forskellige rapporteringer fra datterselskaberne. I praksis har det ingen konsekvenser for jer som kunder. Tværtimod har vi med sammenlægningen gjort det muligt, at BiBoB forretningen i næste regnskabsår kan få et positivt regnskab, så BiBoB også består i mange år fremover. Med den vækst vi har oplevet i kundetilgangen i 2010, er det meget der tyder på, at BiBoB har branchens bedste tilbud!
Vi vil fortsat være i front med at levere nye produkter og services, der er billige og til at forstå. Efter sommerferien vil I blandt andet opleve et website med bedre performance og hastighed, samt ikke mindst nye dataprodukter, til nogen af branchens bedste priser.
reschat (26) skrev:
Lyder ret sejt. Har længe ønsket mig en sådan tjeneste.
Hvor tilmelder man sig? Kan ikke finde den på cbb.dk.
Du kan læse om vores Call Recorder her:
http://www.cbb.dk/mobil/produkter-tjenester/tjenes...
Hva satan! Så mangler vi bare telmore og M1, så kunne der komme en ren og skær tele-discount fest herinde!
haha made me laugh..
har brugt CBB i extremt lang tid og kan kun sige at de aldrig nogensinde har skuffet, eneste minus var at nye kunder fik alle mulige tilbud mens os gamle bare sad og så alle de gode tilbud gå forbi vores næser :(
har brugt CBB i extremt lang tid og kan kun sige at de aldrig nogensinde har skuffet, eneste minus var at nye kunder fik alle mulige tilbud mens os gamle bare sad og så alle de gode tilbud gå forbi vores næser :(
XxX (32) skrev:Ja og så er der jo heldigvis happiimpobil for os andre som også gerne vil have lave priser men ikke kan bruge telenor's netværk til en skid fordi det er hullet som en si hvor vi bor.
XxX
Havde mange problemer med Happii da jeg havde dem for noget tid siden..
MiniatureZeus (33) skrev:XxX (32) skrev:Ja og så er der jo heldigvis happiimpobil for os andre som også gerne vil have lave priser men ikke kan bruge telenor's netværk til en skid fordi det er hullet som en si hvor vi bor.
XxX
Havde mange problemer med Happii da jeg havde dem for noget tid siden..
Har så til gengæld ALDRIG haft problemer med dem.
Skiftede fra telmore fordi de havde 10 øre billigere minuttakst end telmore og så ikke mindst fordi de tager 8 øre for en SMS som telmore skulle have 20 øre for.
Det eneste jeg hører fra dem er en sms engang imellem med besked om at nu er der tanket automatisk op.
Telmore havde jeg nærmest siden de startede og det eneste bøvl jeg havde med dem var fruens telefon var blevet lukket fordi den var gået 35 øre i minus dagen efter vi tog på ferie i 14 dage og hun havde den liggende hjemme i skuffen og derfor ikke modtaget beskedder om at tanke op. (Før automatisk optankning).
Til Telmore's ros skal det dog siges at de droppede deres 100 kr i genåbningsgebyr rimeligt hurtigt efter jeg ringede ind og truede med at skifte selskab og ringe til kontant (Dog var der lige sådan ca 1 minut med "Regler er regler og hun må bare betale" )..
Skal også siges at da hun checked dagen før vi tog afsted var der 2-3 Kr på og den gik først i minus efter vi var taget afsted pga. lidt forsinkelse i opdateringen af kontoen.
Alt i alt får jeg nøjagtigt det samme produkt hos happii som jeg fik hos telmore med samme dækning selvfølgelig. Eneste forskel er at jeg sparer penge i forhold til telmore.
Bibob/cbb er samme prisniveau som happii men jeg har ingen muligheder for at bruge det qua telenor's ringe dækning i mit lokalområde.
XxX
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.