mboost-dp1

RIM

BlackBerry ramt af nedbrud i Europa

- Via Computerworld - , redigeret af Pernicious

Research in Motions (RIM) BlackBerry-tjenester har været ramt af nedbrud i Europa, Mellemøsten og Afrika. Problemerne kom næsten præcis et år efter, at lignende nedbrud spredte sig over flere kontinenter i 2011, men denne gang har RIM været hurtigere til at få dem løst.

Research in Motion skrev:
Our apologies to any customers impacted by the BlackBerry service issue today. We can confirm that services have been restored and are now operating normally.

Nedbrudet ramte blandt andet BlackBerry-brugernes mulighed for at benytte e-mail og BlackBerry Messenger.

Det vides endnu ikke hvor mange brugere, der har været berørt af problemerne. Sidste års problemer ramte mere end 10 millioner europæiske BlackBerry-brugere.





Gå til bund
Gravatar #1 - Slettet Bruger [1015134386]
24. sep. 2012 06:44
Måske var det relevant for nyheden at nævne hvornår problemet opstod?

"der var engang et problem, det er løst nu" er jo ikke til en skid.

Samtidig blev problemet løst for 3 dage siden, hvilket også er relevant.

Den kunne ikke være mere useless denne nyhed :S
Gravatar #2 - Brugernavn
24. sep. 2012 06:51
Der var problemer i 3 timer. Nyheden er blæst helt ud af proportioner.
Gravatar #3 - Mnc
24. sep. 2012 06:52
Fra kilden
Around 7:44 a.m. Eastern, RIM said service had been restored. No further information was available.

Så omkring 13:44 i fredags var de kørende igen.

Men hvor længe var de nede? :S Kilden siger dog ikke meget mere end resuméet her gør.
Gravatar #4 - Brugernavn
24. sep. 2012 06:53
Kilde til min udtalelse om 3 timer:
http://www.theverge.com/2012/9/21/3367330/blackber...

Se update 2.
RIM skrev:
Preliminary analysis suggests that those customers may have experienced a maximum delay of 3 hours in the delivery and reception of their messages.
Gravatar #5 - Mnc
24. sep. 2012 06:56
Brugernavn (4) skrev:
RIM skrev:
Preliminary analysis suggests that those customers may have experienced a maximum delay of 3 hours in the delivery and reception of their messages.
Ku' ik' la' vær'. :P

Men det er klart bedre end ingen info. Og giver et bedre indtryk af at der kigges på tingene, end når firmaer bare siger "Vi er online igen.". Mjaeh, men vil det gentage sig? :)
Gravatar #6 - dan1el
24. sep. 2012 07:36
må da også være nemmere at få til at køre igen med de få brugere der er derude efterhånden ;-D
Gravatar #7 - VonDoom
24. sep. 2012 07:41
Eh, nu er RIM jo hamrende irrelevant i DK, på nær nogle enkelte erhvervskunder. Nyhedsværdien ligger nok I at RIM faktiske er den største mobile messaging service i verden. Det svarer lidt til at hele UK og US ikke kunne sms'e i 3 timer :S
Gravatar #8 - Slettet Bruger [1015134386]
24. sep. 2012 07:47
VonDoom (7) skrev:
nu er RIM jo hamrende irrelevant i DK


Om der så bare var én blackberry telefon i erhverv ville det være relevant
Gravatar #9 - fiskefyren
25. sep. 2012 07:24
Kan godt lide newz poster sådan noget ubrugligt lort her men poster ikke nogle af de nyheder hvor apple bliver nedgjort -_- har apple sponseret noget til ejerne af newz eller er newz bare nogle talentløse apple fans?
Gravatar #10 - VonDoom
25. sep. 2012 10:52
# 8
True, jeg overdrev vist lidt...
Er selv en af erhvervskunderne, og jeg læste jo nyheden. Så irrelevant var historien ikke, heller ikke i dansk kontekst.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login