mboost-dp1

RIM
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Måske var det relevant for nyheden at nævne hvornår problemet opstod?
"der var engang et problem, det er løst nu" er jo ikke til en skid.
Samtidig blev problemet løst for 3 dage siden, hvilket også er relevant.
Den kunne ikke være mere useless denne nyhed :S
"der var engang et problem, det er løst nu" er jo ikke til en skid.
Samtidig blev problemet løst for 3 dage siden, hvilket også er relevant.
Den kunne ikke være mere useless denne nyhed :S
Kilde til min udtalelse om 3 timer:
http://www.theverge.com/2012/9/21/3367330/blackber...
Se update 2.
http://www.theverge.com/2012/9/21/3367330/blackber...
Se update 2.
RIM skrev:Preliminary analysis suggests that those customers may have experienced a maximum delay of 3 hours in the delivery and reception of their messages.
Ku' ik' la' vær'. :PBrugernavn (4) skrev:RIM skrev:Preliminary analysis suggests that those customers may have experienced a maximum delay of 3 hours in the delivery and reception of their messages.
Men det er klart bedre end ingen info. Og giver et bedre indtryk af at der kigges på tingene, end når firmaer bare siger "Vi er online igen.". Mjaeh, men vil det gentage sig? :)
VonDoom (7) skrev:nu er RIM jo hamrende irrelevant i DK
Om der så bare var én blackberry telefon i erhverv ville det være relevant
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.