mboost-dp1

BiBoB A/S

BiBoB fremviser officielle priser

- Via BiBoB -

Frank Rasmussen, stifteren af Telmore, fremlagde i går de officielle priser for hans nyligt opstartede teleselskab BiBoB, som i længere tid har været kendt for at ville tilbyde 0 kr. i opkaldsafgift.

Det var meningen, at priserne først skulle offentliggøres omkring oktober, men da konkurrenten M1 valgte at tilbyde dette for få dage side, besluttede BiBoB at offentliggøre sine priser nu, som angiveligt vil starte en ny priskrig på både sms’er og minuttakster.

Ifølge BiBoBs egen sammenligning har de de billigste priser på markedet lige nu, med blandt andet en minuttaks på 60 øre, eller kun 1 øre i sekundet og 15 øre pr. SMS. En MB datatraffik koster desuden 7,50 kr.

Udover at tilbyde billig mobiltelefoni, satser BiBoB også på at tilbyde billige mærkevare inden for blandt andet elektronik og hvidevare.

Kilden henviser til en PDF-fil





Gå til bund
Gravatar #1 - TuxDK
23. aug. 2007 11:16
Ikke dårlige priser.

Har ikke lige læst kilde, men der nævnes ikke noget om abo. priser.

Har Telia Express til 60kr/må lige nu, så tvivler på der kommer noget der kan slå mit behov, eftersom jeg aldrig ringer, men skriver som en gal.
Gravatar #2 - fennec
23. aug. 2007 11:17
Smart at sammenligne med 15 sek samtale. Hvis de havde sagt 1 sek var det endnu billiger...

Hvad med at sammenligne med 1 min i stedet. Så er der lige pludselig mange andre abonomenter der er billiger da prisen så er 60 øre for BiBoB, mens de andre stadig har den samme pris...
Gravatar #3 - sorenlyder
23. aug. 2007 11:18
Så må dine fingre da være helt hudløse.. :) Jeg tror jeg skifter.. hvis det ikke ligger noget extra bagved...

jeg har godt nok fri sms for 100 Kr i måneden lige nu ved Telmore..

Men 15 kr. pr sms.. det er 600smser for 90 Kr... Det tror jeg lige dækker mit behov :)
Gravatar #4 - kg
23. aug. 2007 11:18
minuttakst på 1 øre i sekundet?

når man regner i sekunder er det vel ikke lænere en minuttakst :P
Gravatar #5 - fennec
23. aug. 2007 11:19
[edit til #2]
De andre beregner jo prisen pr. min og ikke per sek.
Gravatar #6 - TuxDK
23. aug. 2007 11:20
#4

minuttakts på 0.01? :P

#2
ja, men de andre afregner per minut, afaik.
Gravatar #7 - auchenberg
23. aug. 2007 11:27
Det var da dejligt at se noget innovation på telemarkedet :)

1øre på sekund? Det er 60øre / minut - 60øre og intet andet, der er jo ingen opkaldsafgift.

Cbb tager f.eks 69øre/min + 25øre i opkaldsafgift = 94øre for den samme vare.

Det som der jo er smart er at der bliver afregnet pr sekund, istedet for pr. påbegyndt minut. Da man jo i dag betaler for et minut selvom man reelt kun har snakket i 49sek.

Dejligt.. Jeg glæder mig til se hvilke konsekvenser de har for priserne hos konkurrenterne..
Gravatar #8 - Chucara
23. aug. 2007 11:30
Jeg synes næsten det er ærgeligt (for dem), at deres hjemmeside ligner noget, der er lavet i IT-undervisningen på en handelsskole. I hvert fald forsiden ser noget uprofessionel ud.

Hvis jeg ikke vidste hvem, det var, der stod bag, ville jeg ikke nødvendigvis flytte mit nummer dertil.

Jeg glæder mig til at se hvad det bliver til, jeg synes telmore er billige nok (bortset fra datatrafik, men her er Bibob også dyre) - mens hvis dækningen er lige så god som hos telmore, er det da overvejelsen værd.

Er der nogen, der ved, hvilket net, de kører på?
Gravatar #9 - thunderdwarf
23. aug. 2007 11:32
jeg har så lille et opkald/sms forbrug så det er ligegyldigt. MEN det jeg bruger penge på er data-trafik. Men 7,5 kr pr MB frem for 8 kr hos telmore er et fedt. Og så kan man altid få sig en ny mobil hos Telmore med "håndjern"
Gravatar #10 - kg
23. aug. 2007 11:33
#6 tja, det er bare lidt som at sige at en 60W pære bruger 5184000 joule pr dag og en 40W pære har et forbrug på 2/3 watt-minutter... og så sammenligne forbruget på de to :P

(ja, overdrivelse fremmer forståelsen. det er bare irriterende at man angiver en minuttakst i sekunder)
Gravatar #11 - kg
23. aug. 2007 11:34
#3 15 kr pr sms? det lyder ret voldsomt i mine ører :P
Gravatar #12 - MissGeek
23. aug. 2007 11:36
De andre teleselskaber behøver måske ikke ligefrem at følge trop med også at sænkte deres priser. Det tror jeg desværre ikke vi ser meget af. De vinder jo folk over ved at tilbyde en masse ekstra, f.eks. telmore med tilskudsmobil, cbb med starttilbud på 99kr for 300 kr taletid osv. Jeg tror bibob har store muligheder for at vinde sig ind fordi folk er trætte af specielt opkaldsafgift, men der vil stadig være mange som hellere vil have f.eks. fri sms til 100 kr/måned.
Gravatar #13 - thunderdwarf
23. aug. 2007 11:36
Forresten... Hvor meget mening giver det lige at man kan købe en puls-måler hos Bibob? Er det SÅ ophidsende at have abb der?
Gravatar #14 - Phi|
23. aug. 2007 11:36
Jeg synes det er fedt at de endelig tager fat ved prisen pr downloadet MB. Det er virkelig for dyrt at skulle betale de priser vi har i dag.

Sådan som udviklingen ser ud, så virker det til at vi skal benytte os mere og mere af at kunne downloade via vores mobil telefoner. At man så skal betale 10,- pr MB, er jo helt hen i vejret. Jeg synes stadig at 7,5 kr er for meget, men det er da et skridt i den rigtige retning!
Gravatar #15 - Cruel
23. aug. 2007 11:38
#8 - bibob har lejet sig ind på sonofons net


29. juni 2007 - Aftale indgået med Sonofon
BiBoB har idag indgået en landsdækkende aftale med Sonofon om brug af deres mobilnetværk. Aftalen er alene af teknisk karakter, idet BiBoB A/S stadig er et uafhængigt selskab
Gravatar #16 - Oculus
23. aug. 2007 11:48
Sådan som udviklingen ser ud, så virker det til at vi skal benytte os mere og mere af at kunne downloade via vores mobil telefoner. At man så skal betale 10,- pr MB, er jo helt hen i vejret. Jeg synes stadig at 7,5 kr er for meget, men det er da et skridt i den rigtige retning!


Helt enig, men teleselskaberne har helt bevidst valgt den strategi der hedder at holde MB taksten høj på "vilkårlig" traffik, og så kører meget billigere MB takst når der er i forbindelse med en af deres ydelser.

F.eks så koster 3s mobilTV langt fra 8-10kr. pr MB.

Det medfører at de har langt højere kontrol over hvor meget traffik en næsten flatrate per service taktik vil "koste" dem. I modsætning til ISPer som kan risikerer at en kunde på flatrate står for alt lige fra 200-300MB til flere hundrede GB om måneden.
Gravatar #17 - EmailFX
23. aug. 2007 11:49
Telmore har et meget fint værktøj der viser hvordan ens forbrug er fordelt, på afgifter, SMS osv og kan se at 78% af mit forbrug går til opkaldsafgift, opkaldsforsøg og samtale.
Så skifter 100% når BiBoB åbner - medmindre Telmore vælger at følge trop. Det så man jo TDC gøre, da Telmore åbnede.

/EmailFX
Gravatar #18 - kurtadam
23. aug. 2007 12:02
Det er nu ikke så dumt, det med at betale for sekunder. Det er jo ikke kun for samtaler under et minut, det har betydning. Også hvis det er 61 sekunder, 123 sekunder osv.

Det virker som et meget reelt tilbud, men det ville nu være rart med nogle gode tilbud på relevante produkter (som f.eks. mobiltelefoner), fremfor printer og andet gejl.

Gad vide hvor mange dage der går før Telmore sætter priserne ned. En uge er vist max :-)
Gravatar #19 - kurtadam
23. aug. 2007 12:04
#17 God pointe. Det er især irriterende at skulle betale for missede opkaldsforsøg.
Gravatar #20 - TuxDK
23. aug. 2007 12:05
#19

Det er så heller ikke alle der har det.
Kan da huske at der er nogle der ikke tager penge for mislykkede opkald.
Gravatar #21 - kurtadam
23. aug. 2007 12:20
#20 Nu var kommentaren til #17, som omtalte Telmore - og de har.
Gravatar #22 - thorjak
23. aug. 2007 12:38
#alle, måske lidt mindre.

Som jeg forstår det handler prisen for tale altså om at det er 1øre/sek.

Dette giver self. 60øre/min, som andre selskaber også har det.

Men hvad hvis man kun snakker 40sek, det er 40øre hos Bibob.
Og 60 øre, hos et firma som tager 60øre/min.

Er det mig der er gået helt galt i byen eller ?
Gravatar #23 - MiniatureZeus
23. aug. 2007 12:44
#22 Det bliver an på, hvilket selskab man snakker om.
M1 f.eks. har minutafregning.
Dvs. at hvis de har en minuttakst på 60 øre/min.
så koster et minut 60øre. 1 minut og 1 sekund koster dog 120øre, fordi at de afregner pr påbegyndt minut.

Hvis vi så tager BiBoB istedet for, som jo også har en minuttakst på 60 øre/min, men bruger sekundafregning, så vil 1 minut og 1 sekund hos dem koste 61 øre, fordi de afregner pr. påbegyndt sekund.
Gravatar #24 - NightBreaker
23. aug. 2007 12:44
22#
kommer an på om de afrunder pr minut eller pr sek. derfor kan man også se at ccb og telemore har 2 priser.

ccb 39 øre pr minut afrundet pr minut.
ccb 69 øre pr minut afrundet pr sek.

telemore 40 øre pr minut afrundet pr minut.
telemore 70 øre pr minut afrundet pr sek.


Jeg er tilmeldt men nu her, jeg bruger en del på opkald, pga. forbindelse er så dårligt hvor jeg bor. samt at jeg er mange men korte samtaler. Har jeg regnet lidt på det og det er ca 30%til 40% jeg spare ved at skifte fra sonofon limbo.

Sonofon limbo
0 i abb
60øre pr minut afrundet i sek.
opkaldsafgift på 35 øre
sms er på 20 øre.

Det kan fint betale sig for mig. så nu venter jeg bare spændt :)
Gravatar #25 - NightBreaker
23. aug. 2007 12:53
Hehe, var lige ind på m1. de har faktisk lavet en nyt abn. uden opkaldsafgift.

M1 - NULopkaldsafgift


* Ingen opkaldsafgift
* Kun 67 øre pr. min. - hele døgnet
* 18 øre pr. SMS
* 0 kr. i abonnement
* GRATIS FunBox i 2 måneder



Det ser ud til at give efter ved nogen, allerede nu. :D
Gravatar #26 - svenning
23. aug. 2007 13:00
Men det var da et frygtligt grimt navn han har valgt...
Gravatar #27 - MiniatureZeus
23. aug. 2007 13:01
#25 men det er kun hvis samtalen kommer igennem. Hvis der er optaget eller lign. koster det normal opkaldsafgift...!
Gravatar #28 - niffer
23. aug. 2007 13:30
hvorfor kan folk bare ikke lige bruge 2 min på at læse hvad det handler om inden de begynder at skrive en masse pis...
Gravatar #29 - NightBreaker
23. aug. 2007 13:41
28#
Ved ikke om det er til mig du henviser, men Jeg har ikke sagt noget om forsøgsopkaldsafgift.

Siger bare at det ser ud til at der er andre mobilselskaber der ligger mærke til at bibob har meldt ud.

27# Hmm kan jeg ikke helt se, under priser står der bare
Opkaldsafgift m./u. svar 0 øre


Anyway så er det jo fint at der sker noget nyt på mobil market.
Gravatar #30 - mhartvig
23. aug. 2007 13:45
Tdc (telmore) fjerner garanteret også opkaldsafgiften når de åbner^^ - F.eks. er min regning 20% opkaldsafgift hos telmore (3-5 beskeder om dagen + lidt tale = 50 kr md.)

Hvis jeg kommer til at spare 20% om året, er det da værd at skifte for mig:) - og mange penge telmore taber (Flamebaitshield: Totalt set for alle kunder)
Gravatar #31 - Mulpacha
23. aug. 2007 14:30
hehe, jeg tror Frank Rasmussen nok er den danske telebranches største udgift (set i tabt fortjeneste på grund af priskrig).

Kudos og alt held til Frank Rasmussen :-)
Gravatar #32 - Tesnjak
23. aug. 2007 14:34
#7 Kan godt være at alle andre afregninger i min, men alligevel så gør det Telmore billigere. Lad mig forklare hvorfor.

Pris Bibob: 0 kr opkald, 60 øre min 1 øre sek
Pris Telmore: 0,25 øre opkald, 45 øre min

Du ringer til din ven i 5 min 42 sek

Bibob: 5*60= 300 øre + 42 øre = 3,42 kr
Telmore: 25+ 45*6 (6 min pga de afregninger i min) = 295 øre = 2,95 kr.

Prove my point? :)
Gravatar #33 - Simonth
23. aug. 2007 14:38
Hvad med prisen på data? Den er jo ret høj.. Håbede den kom ned på 1 krone pr. MB..

Og hvor står der egentligt henne at prisen er 7,50 kroner? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde det på deres hjemmeside(BiBoBs)..
Gravatar #34 - Simonth
23. aug. 2007 14:41
Nåå.. der.. ;) i PDF filen.. Jeg kiggede kun på deres hjemmeside, nevermind.
Gravatar #35 - Sprut nik
23. aug. 2007 14:50
Jeg mener at Frank Rasmussen gør sine kunder en bjørnetjeneste ved at oprette Bibob. Ligesom ved Telmore er hans agenda ikke at tjene penge ved at drive Bibob, men blot at sælge sit produkt så tingene akkurat hænger økonomisk sammen. Når der er nok kunder i folden sælges virksomheden til højestbydende. I Telmores tilfælde var det TDC. I sagen omkring Telmore, som det garanteret også bliver tilfældet med Bibob, måtte de daværende selskaber gribe dybt i lommen for købe Telmore. Problemet var, at TDC ikke købte udelukkende nye kunder, men især tidligere TDC-kunder, der var flyttet til Telmore. De gav altså penge for at købe deres egne kunder! Ved salget fulgte der også tidligere tidligere kunder med fra Telia, Sonofon osv., men de har en tendens til at smutte, når de ser de pludselig er blevet kunde hos TDC og ikke længere hos Telmore. TDC gav altså en masse penge for ingenting og den regning kommer forbrugerne i sidste ende til at betale.
Det samme kommer til at ske med Bibob og den eneste der får noget ud af det er Frank Rasmussen & CO. Vi andre bliver tilbage og betaler regningen.

På den anden side er det altid godt med en ny og modig spiller på markedet, jeg ville bare have ønsket, det var en anden end Frank Rasmussen.
Gravatar #36 - Znake
23. aug. 2007 15:48
#35 - Jeg vil så vende det om og sige at han gør forbrugerne en tjeneste. Før Telmore og lignende kom på markedet i sin tid, havde teleselskaberne igennem længere tid spundet guld på mobilmarkedet, og tror jeg som stadig de store selskaber gør. Så de penge TDC smed efter Telmore i sin tid, havde de nu nok tjent hjem på forhånd, før der kom noget rigtig konkurrence.
Gravatar #37 - K-Konradsen
23. aug. 2007 15:54
Hvem siger ikke, at der kommer et minimums forbrug eller at man skal købe for xxxkr i hans butik og så får man x% af købet overført til sin mobilkonto?
Der står ingen steder at dette er de endelige priser.

Men det er smart gjort af Frank Rasmussen. Han får flere teleselskaber til at sætte priserne ned på deres produkter UDEN at han faktisk har et færdigt produkt at tilbyde. Det giver en masse gratis omtale til Bibob.dk og de andre teleselskaber taber penge!

Derudover er M1's "nye" abonnement slet ikke billigt. Jf. telepristjek.dk's beregning skal man tale 20min. 1 sek før at M1's abonnement bliver en betydelig fordel i forhold til CBB sekund.
Gravatar #38 - Razz
23. aug. 2007 18:15
#32

Hvad så hvis dine opkald for det meste er kortere end 5 min?

Jeg kan sige for mig selv, at jeg normalt ikke har samtaler der strækker sig over mere end ca. 2 min.

Prøv så at lave regnestykket igen.. med 2:03 min

Telmore: 0,25 + 1,35 = 1,60

BiBob: 0,00 + 1,23 = 1,23

Besparelse ifht Telmore: 1,23/1,60= 76,9 (du sparer 23,1 %)

/Razz
Gravatar #39 - Razz
23. aug. 2007 18:28
Tilføjelse...

Telmores opkaldspris er desuden 0,50 kr v. lang tale (0,45 kr pr. minut for samtalen)!

Det er kort tale (afregegnes pr. sek), der koster 0,25 kr pr. opkald hos Telmore (0,70 kr pr. minut for samtalen).
Gravatar #40 - byteeater
23. aug. 2007 19:09
#35 Det er jo nok lige at stramme den lidt. Selv om TDC købte deres gamle kunder er de at betragte som "nye" kunder i butikken. Det smarte er jo at TDC kan segmentere kunderne, dvs. have forskellige priser og derved bevare kunderne. Det ser man i alle Brancher. Jeg tror næppe TDC kunderne har betalt for Telmore da de med tiden har givet overskud.
TDC købte trods alt en masse kunder med forbrug. Derudover fik de et super smart og simpelt Teleselsskab - dvs. processen bestiling og selfservice osv.
Gravatar #41 - Sprut nik
23. aug. 2007 19:46
#40 Ja, det er firkantet skreven af mig, men ikke langt fra sandheden;

Selv om TDC købte deres gamle kunder er de at betragte som "nye" kunder i butikken.

Ja sådan kunneTDC fremlægge det for pressen for teknisk set, ér de jo nye kunder. Det ændrer dog ikke ved at TDC´s udgift til "de nye kunder" er forårsaget af Telmore. Uden Telmore er det langt mindre sandsynligt, de havde skiftet mobiloperatør. Det kostede, så vidt jeg husker, TDC 400mio., men om de er tjent hjem ved jeg ikke.

Det smarte er jo at TDC kan segmentere kunderne, dvs. have forskellige priser og derved bevare kunderne. Det ser man i alle Brancher.

Kunderne var i forvejen segmenteret. Det er derfor mobiloperatører sælger forskellige abonnementstyper.

TDC købte trods alt en masse kunder med forbrug. Derudover fik de et super smart og simpelt Teleselsskab - dvs. processen bestiling og selfservice osv.

Det er rigtig svært at sige noget om. Det kommer helt an på hvor stort forbrug en Telmore kunde, hvilken type af kunder de er (måske er det nogen, der konstant skifter operatør = høj churn rate), og hvordan/hvis Telmore er integreret i TDC systemer.

Overordnet ser jeg 2 grunde til at TDC købte Telmore:
1. For at mindske churn rate (kundeflugt)
2. For at undgå at konkurrenterne købte Telmore og derved en del af markedet.

Det samme kommer til at ske med Bibob og en mobiloperatør.
Gravatar #42 - Xill
23. aug. 2007 20:40
#41 .. jo men hvis ikke det var for Frank Rasmussen ville vi nu betale det dobbelte i minuttet og aldrig slippe for opkaldsafgiften.

firmager har det normalt med at forstøre deres indtægter med ekstra afgifter, (bare se på bankerne) og at Frank Rasmussen kan gå den modsatte vej og afskaffe denne opkaldsafgift er ekstremt behageligt for mange kunder som godt kan lide små korte samtaler frem for SMS'er.

jeg mener virkelig at det er positivt med et sådan skub i den rigtige retning.
Gravatar #43 - MacroMe
23. aug. 2007 22:21
# 41 : jeg ER, "overordnet set", enig med dig, MEN :

hver evigt ENESTE år har TDC hevet hundredvis af MILLIONER
hjem, fordi de har EEN af Danmarks DYGTIGSTE Skatte "experter" som koncern-chef, DEN mand kender jo skatte-lovgivningen BEDRE, end sin EGEN LOMME .. .. ydermere,
vil jeg da FLUX benytte muligheden for at "ØF'e" lidt, vedr. monopol-lovgivningen ( eller rettere, MANGEL på samme ) :

/offtopic : i årevis ( læs : ÅREVIS ), har TDC scoret BOKSEN på,
at ALLE andre udbydere har skulle benytte DERES kobber .. ..

man kan SÅ snakke om, HVOR den "frie konkurrence", som er EET af EU's ( SQ være BLEVET ved EF, klaphætter !! ) "direktiver", som Danmark, sjovt nok, med en BORGERLIG regering, heller IKKE "efterlever" .. .. .. ja ja, ok,
der kører en MASSE retssager mod den Danske Stat ( os ALLE )
, MEEEEEEEN .. ..

lad mig opsummere : det er IKKE TDC der har betalt de 400 Mio. du har nævnt i dit indlæg, det er DU/MIG/ALLE andre forbrugere, som har "betalt" dette beløb, da TDC, mere eller mindre, har ku' opkræve som de LYSTEDE .. .. hvad gør så den Danske Stat ?? nå, er sagen IKKE faldet ud til VORES ( TDC's ) "fordel" ?? smukt nok, lad os lige bruge 10 år MERE på at anke selv samme sag .. .. er i MED ??

godt så .. .. ..

# 42 tjae, bankerne er vist IKKE de eneste, der har jo oxo været visse "detaljer" vedr. Mærsk, som mere eller mindre ku "diktere" den forhånden værende Politik .. .. hvad angår den, i DIT sidste indlæg HER, "bemeldte" Frank Rasmussen, så er han, som JEG ser det, en "iværksætter" a la Klaus Ri-siko-Kjær, vi kan så blot håbe, at han ikke bli'r "nakket" 4 de selvsamme "fodfejl" .. .. pffft .. .. dette indlæg blev ADSKILLIGT længere, end jeg havde regnet med, sry, guys and gals .. .. ..

BH

MM
Gravatar #44 - LaMaH
23. aug. 2007 23:33
Hvidevarer ?!.. wtf

hva har det med telefoner og gøre ?
Gravatar #45 - el_barto
24. aug. 2007 06:17
Uanset hvordan I vender og drejer det er bibob.dk billigere end andre, medmindre man har MEGET lange samtaler og man har et abb. der afregnes pr. påbegyndt minut.

Nu er jeg selv lige skiftet fra CBB -> Telmore for at få en billig telefon, men når de 5 mdr. der mangler er gået er jeg flyttet :)
Gravatar #46 - Borgbjerg
24. aug. 2007 12:09
Hurra for Frank Rasmussen - Jeg er med :D. Jeg skal bare lige have arrangeret, at jeg kan købe en telefon sammen med simkortet fra dem, når de åbner - Mit gaffatape kan snart ikke holde længere :'(
Gravatar #47 - Chewy
24. aug. 2007 15:39
Uanset hvordan I vender og drejer det er bibob.dk billigere end andre, medmindre man har MEGET lange samtaler og man har et abb. der afregnes pr. påbegyndt minut.


Det passer så ikke helt...
Hvis jeg nu siger:
39 øre pr min.
10 øre pr SMS
Ingen opkaldsafgift
39kr i minimumsforbrug
3,5kr på MB....

Det er så et medarbejder abonnement..
Men ligemeget hvordan jeg vender og drejer det, kan det ikke betale sig at skifte til Bibob (for mig) :-)

Derudover, kan jeg kun sige GO FRANK!
Der er intet mere underholdende end en rask lille priskrig...

Og til alle stort set alle.
Det er langt fra alle selskaber der afregner på min.
Bare lige for en god ordens skyld.. ;-)
Gravatar #48 - hejboel
24. aug. 2007 16:09
#47 og jeg har fri telefon fra firmaet, ergo kan det heller ikke betale sig for mig... men, comeon... kæmp med fair hold, for alle med privatabb. vil der op til en hvis minutgrænse være en fordel ved at skifte til bibob. hvis man har lange samtaler kan det ikke i alle tilfælde betale sig at skifte.. men, den slags kan man jo regne ud med til opkaldsoversigt i hånden...
Gravatar #49 - Chewy
24. aug. 2007 17:32
#48
Det er også helt fair..
Men så er det ikke lige meget hvordan man vender og drejer det.. ;-)
Syntes bare at den del jeg quotede virkede lidt for tyk, og ville give igen..
Pointen er vel at alt er relativt. Specielt når det kommer til noget der er så kraftigt præget af ens personlige behov..
Men det er helt klart billigt!
Gravatar #50 - ProDoc
26. aug. 2007 07:50
Jeg ville straks skifte til Bibob, hvis det da ikke var for at de havde et Sonofon net bag sig, er det mig eller undersøtter det slet ikke så meget som TDC's net? (aka Telmore?)

Det er da en klar fordel at der kommer spillere i feltet, og det at sige at manden kun gør det for at tjene penge... ja selvfølgelig gør han da det... men hvem gør ting gratis i dag? Det gode ved innovation, er at det motiverer andre, så vi kan kun håbe på at der efter bibob kommer en ny spiller som vil gøre det endnu billigere...

#43, jeg er helt enig... det er problemet med at Anders må sidde på magten så længe han vil (modsat USA hvor det maks er 8 år) så kommer de nødvendige beslutninger ikke... Jeg synes man i disse rigtig gode tider skulle komme af med de gamle laster... aka togskinner og Monopol på kobbernettet, i stedet for at give skattelettelser... det er jo ingen penge for den enkelte men ville være en masse i det store hele!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login