mboost-dp1

SXC - nighthawk7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Det er da meget muligt de har skiftet det på bare 4 dage.
... Men det fejler jo groft når lortet så ikke virker!
Udover syntes jeg følgende udtalelse er forkasteligt.
Så se dog at få fingeren ud..
... Men det fejler jo groft når lortet så ikke virker!
Udover syntes jeg følgende udtalelse er forkasteligt.
http://www.computerworld.dk/art/55636?page=1 skrev:
Vi har haft en særlig telefonløsning her i weekenden, hvor linjerne ind i huset er blevet stillet videre til en ekstern teleoperatør, men ved en fejl er den telefonindstilling endnu ikke blevet ændret, og derfor har det ikke været muligt at komme i telefonisk kontakt med os."
Hvis kunderne ringer til jer nu, kan de så komme igennem?
"Jeg er ikke klar over, om forbindelsen er blevet genåbnet endnu. Det afhænger af vores operatør."
Så se dog at få fingeren ud..
successhistorie? - det lyder som dengang vores mailserver skulle skiftes - vi var halvt nede i 3 dage..
at man lukker nettet for tusindvis af kunder, fordi man skal bevise noget over for sig selv (at man kan klare det på 4 dage) er IKKE en success..
at man lukker nettet for tusindvis af kunder, fordi man skal bevise noget over for sig selv (at man kan klare det på 4 dage) er IKKE en success..
Ro på folkens... jeg kan da godt forstå frustrationen. Ingen tvivl om der garanteret er en pæn sjat brugere hvor det endnu ikke virker. Men skal vi ikke gætte på de kalder det en succes fordi det i store træk ER en succes.
At nogle har problemer med skiftet kan da ikke undre nogen. Hvis det var lykkedes at skifte ALLE over til et nyt net uden problemer så ville det være første gang i historien at sådan noget er sket uden problemer.
Hvis skidtet ikke virker for alle om nogle uger, så er det en fadæse. Men.. indtil da så synes jeg kritikken er urimelig. Men jeg kan da bestemt godt forstå at det er møgirriterende!
At nogle har problemer med skiftet kan da ikke undre nogen. Hvis det var lykkedes at skifte ALLE over til et nyt net uden problemer så ville det være første gang i historien at sådan noget er sket uden problemer.
Hvis skidtet ikke virker for alle om nogle uger, så er det en fadæse. Men.. indtil da så synes jeg kritikken er urimelig. Men jeg kan da bestemt godt forstå at det er møgirriterende!
Jeg bor på et kollegie, vi fik intet afvide, pludselig virkede det bare ikke.. Men det er ikke helt usædvanligt at det ikke virker, da vi var under danske telecom gik det ned ca. 1-2 gange om måneden, men det var så kun i max en dag eller 2..
Syntes ham direktøren lige skal hoppe udad sin fantasi verden.
Jeg håber da at skiftet over til skylines net vil køre bedre.
Syntes ham direktøren lige skal hoppe udad sin fantasi verden.
Jeg håber da at skiftet over til skylines net vil køre bedre.
No offense.. Men masterne kan man vel teste inden man aktiverer hele netværket?
Og telefonsystemet de bruger bør måske opgraderes en smule... Tror hurtigt de får brug for det ;)
Og telefonsystemet de bruger bør måske opgraderes en smule... Tror hurtigt de får brug for det ;)
#5 Problemet er jo at der ikke bliver givet nogle informationer ud hvorfor det ikke virker.
Derfor er brugerne frustrerede.
Derfor er brugerne frustrerede.
Syntes ham direktøren lige skal hoppe udad sin fantasi verden.
Apropos:
http://amtsavisen.dk/article/20100226/RAM/70226998...
Du3- (4) skrev:Haha :-D Så kan jeg sku da bedre forstå min mor ikke har net.. Ingen grund til at blive frustreret :P Fint nok de vil køre med Wimax i stedet for det almindelige kobbernet, bare lortet virkede :P
Og jeg kan også godt forstå hvorfor min lillesøster skrev til mig at hun ikke kunne komme på nettet.. Så gik jeg ind på Skylines hjemmeside og kunne så se at de var i gang med at flytte kunderne, men det havde hun ikke fået noget at vide om. I mandags modtog de så en ny router uden forklaring, men den kunne de heller ikke komme på nettet med.
Det kan godt være et stort arbejde at flytte en masse kunder fra ét system til et andet, men man må vel i det mindste kunne forvente lidt information til kunderne i stedet for at regne med at folk tjekker hjemmesiden på daglig basis.
Var det sket for mig, var jeg nok blevet lidt muggen.
Der hvor jeg arbejder har et datterselskab en del ting kørende med SkyLine, og det er altid; "Det virker stadig ikke, men i MORGEN, der får vi det fikset, og i næste uge, der er det PERFEKT!" - og så kan i gentage rumlen lige så tit i vil, nu på 4-5 måned. Derudover så får vi nogle sære svar fra dem, når de har ikke-egnede folk til at komme med bortforklaringer. "Jamen man kan slet ikke køre krypteret trafik på nettet." osv. Ja OK.
Deres udstyr er, i forhold til det udstyr der ellers bruges, noget ... lad os sige omkostningsbegrænset. Hvis jeg skulle satse mit liv på noget teknologi, så blev det ikke ved SkyLine.
Det er ikke overraskende læsning for mig.
Der er ikke altid samenhæng med højere pris og højere kvalitet, men i faldende retning, så følges det gerne ad. Og det er satme billigt.
Deres udstyr er, i forhold til det udstyr der ellers bruges, noget ... lad os sige omkostningsbegrænset. Hvis jeg skulle satse mit liv på noget teknologi, så blev det ikke ved SkyLine.
Det er ikke overraskende læsning for mig.
Der er ikke altid samenhæng med højere pris og højere kvalitet, men i faldende retning, så følges det gerne ad. Og det er satme billigt.
Hvis man kan "gøre det på 4 dage", hvor det så ikke virker, hvorfor kan man så ikke "gøre det på 12 dage", hvor det hele så bare virker?
Jeg mener, Clearwire's netværk virkede vel indtil de slukkede for det, så at man ikke lige har givet sig selv en uges tid til at gennemteste det nye netværk... Tja...
Jeg mener, Clearwire's netværk virkede vel indtil de slukkede for det, så at man ikke lige har givet sig selv en uges tid til at gennemteste det nye netværk... Tja...
Jeg kan så tilføje at det er mig selv der har anbefalet Clearwire til min lillesøster, da det virkede ret godt da jeg selv havde det (mens jeg ventede på at få installeret ADSL i min nye lejlighed). Jeg havde altid fuld signalstyrke og oplevede aldrig udfald og en rimelig pæn ping tid, set i forhold til at det er trådløst. Og da de så havde et tilbud om at have det i 6 måneder gratis og min lillesøster manglede noget internet, så var det jo oplagt. :)
Men det bliver sikkert opsagt når den 6 måneders gratisperiode er overstået..
Men det bliver sikkert opsagt når den 6 måneders gratisperiode er overstået..
Frankie (12) skrev:#4 - Den løsning som Skyline erstatter er ikke kobbernettet, men Clearwire's Wimaxx platform. De erstatter Clearwire's trådløse master med Elro's master.
Siger heller ikke de erstatter kobbernettet, de vælger jo at køre med Wimax i stedet for det kobber der er i forvejen.. Men det er jo deres valg :)
SlettetBruger (18) skrev:#16 min bror købte Skyline fordi han fik at vide det var gratis O.O han fik aldrig at vide det kun var de første 6 mdr, og det ikke galdte lejen af udstyr, samtidig var det kun en 1M/512 linie.
De er nogen banditter :P
Jeg håber den sidste smiley skal betyde at der er anvendt ironi, for ellers er din bror da ikke for skarp... Jeg har dog snakket med mange kunder gennem tidens løb der lød som din bror :P.
(og nej sidder ikke hos Clearwire eller Skyline)
ok, skal man virkelig finde ud af at det er derfor at ens søsters internet ikke virker ? jeg har hverken modtaget mail om at de ville lave denne her flytning, eller noget besked om nyt udstyr, som jeg kan læse mig til på mange andre sites (bare ikke skylines) at man skal bruge, damn det er dårlig service, nu har jeg opsagt det crap
jnielsen (20) skrev:ok, skal man virkelig finde ud af at det er derfor at ens søsters internet ikke virker ? jeg har hverken modtaget mail om at de ville lave denne her flytning, eller noget besked om nyt udstyr, som jeg kan læse mig til på mange andre sites (bare ikke skylines) at man skal bruge, damn det er dårlig service, nu har jeg opsagt det crap
Det er vel din søster der skal have sådan noget at vide...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.