mboost-dp1
Midt-Data
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#1 skooterkurt
Det er meget normalt at navngive selskaber efter etableringsdato, hvis de kun skal bruges til pengetanke, eller til at sørge for at ejeren ikke kan gå personligt konkurs, men kun firmaet kan.
#OT
Men ja, det er da tankevækkende, at Midt-Data foretager sådan nogle rokader...
Det er meget normalt at navngive selskaber efter etableringsdato, hvis de kun skal bruges til pengetanke, eller til at sørge for at ejeren ikke kan gå personligt konkurs, men kun firmaet kan.
#OT
Men ja, det er da tankevækkende, at Midt-Data foretager sådan nogle rokader...
hmm synes midt-data virker lidt for popsmart til min smag - ihvertfald den i odense - givet jeg har aldrig handlet i den ^^ så min opfattelse er udelukkende baseret på deres butik ^^
en computerbutik må gerne se ud som det er nørder der passer den imho ^^
Men det virker lidt skummelt for mig som menig person at de ændrer navn for slippe af med gæld =/ i min verden så virker det lidt som de bare flytter problemet rundt.
en computerbutik må gerne se ud som det er nørder der passer den imho ^^
Men det virker lidt skummelt for mig som menig person at de ændrer navn for slippe af med gæld =/ i min verden så virker det lidt som de bare flytter problemet rundt.
Damn der var jeg heldig, havde bestilt en mac mini og en synology NAS hos dem i går, men afbestlt igen og bestilt et andet sted grundet for høje priser. Mac'en var steget 1800 på en uge!!!
Aldrig har jeg handlet i en computerbiks med så god service.Aldrig har jeg handlet i en butik, hvor jeg så åbenlyst blev genkendt, bare på min email-adresse. Selv min lillebror (der stod flere meter derfra) lagde mærke til det.
Men ja, deres service er sgu i top :-)
#10
Nej, men de havde ikke varen på lager, så de skulle bruge den så de kunne sende en email, når jeg kunne afhente den...
Men det er da ikke nogen dårlig ide. Få lavet t-sirts med email-adressen på. Så kan folk sgu skrive hvis de vil noget :-)
Nej, men de havde ikke varen på lager, så de skulle bruge den så de kunne sende en email, når jeg kunne afhente den...
Men det er da ikke nogen dårlig ide. Få lavet t-sirts med email-adressen på. Så kan folk sgu skrive hvis de vil noget :-)
Ja det er lidt mærkeligt jeg læst godt om det i forgårs. men er sikker på at midtadata nok skal klare den.
Er det ikke sådan?: Nyt selskab = ingen garanti på de varer der er solgt i det gamle selskab.
Ja det kan selvfølgelig være at det nye Midt Data vælger at overtage garantiforpligtelserne for at opretholde et godt navn mht. service.
Ja det kan selvfølgelig være at det nye Midt Data vælger at overtage garantiforpligtelserne for at opretholde et godt navn mht. service.
Har hørt de skulle dreje nøglen, men ville starte under et nyt navn også....
dog syntes jeg ikke det er nogen god butik, den der ligger i odense der var en ansat der ude der viste noget om varne de andre kunne kun finde ud af at hente varene på laget og lange dem over disken.
dog syntes jeg ikke det er nogen god butik, den der ligger i odense der var en ansat der ude der viste noget om varne de andre kunne kun finde ud af at hente varene på laget og lange dem over disken.
Nu man ju huske på at Midt-Data har ekspanderet kraftigt her de sidste 2 år, med fysiske butikker flere steder i landet.
Det er noget der koster penge, og det vil tage lang tid før den slags investeringer giver overskud.
Samtidig bliver denne sag også lænket sammen med konkursen ved SMG for et par uger siden. Ved denne manøvre kan kuratoren fra boet ved SMG ikke gøre krav på at Midt-data skal betale hvad de skylder dér.
En anden ting er at der er mange leverandører der har en del penge i klemme ved det tidligere Midt-data. De har ingen anelse om de får deres penge eller ej. Samtidig så har Midt-Data sendt besked ud om at al fremtidig handel skal ske med det nye Midt-Data. Altså skal alle leverandørerene til at overveje om de vil give det nye Midt-Data kredit, mens at det gamle Midt-Data endnu ikke har betalt hvad de skylder. Og samtidig ikke har givet nogen indikation om hvorvidt de overhovedet har tænkt sig at betale.
Dette giver jo en hel del at tænke over...
Folkene bag Midt-Data har tydligvis handlet meget hurtigt her. Måske nærmest i panik. For ellers havde de sørget for at underrette alle deres leverandører i god tid, så de ikke som nu står uden at vide noget som helst.
Det eneste jeg vil sige til dette, er at det jo virker lidt skummelt.
Det er noget der koster penge, og det vil tage lang tid før den slags investeringer giver overskud.
Samtidig bliver denne sag også lænket sammen med konkursen ved SMG for et par uger siden. Ved denne manøvre kan kuratoren fra boet ved SMG ikke gøre krav på at Midt-data skal betale hvad de skylder dér.
En anden ting er at der er mange leverandører der har en del penge i klemme ved det tidligere Midt-data. De har ingen anelse om de får deres penge eller ej. Samtidig så har Midt-Data sendt besked ud om at al fremtidig handel skal ske med det nye Midt-Data. Altså skal alle leverandørerene til at overveje om de vil give det nye Midt-Data kredit, mens at det gamle Midt-Data endnu ikke har betalt hvad de skylder. Og samtidig ikke har givet nogen indikation om hvorvidt de overhovedet har tænkt sig at betale.
Dette giver jo en hel del at tænke over...
Folkene bag Midt-Data har tydligvis handlet meget hurtigt her. Måske nærmest i panik. For ellers havde de sørget for at underrette alle deres leverandører i god tid, så de ikke som nu står uden at vide noget som helst.
Det eneste jeg vil sige til dette, er at det jo virker lidt skummelt.
Hejsa.
Jeg har arbejdet hos Midtdata A/S indtil jeg mødte på arbejde kl 10:00 Mandag.
Faktum er at skaden er så stort at de har fyret 14 medarbejder.
Jeg er desværre en af dem.
Kan i hygge jer ;)
Jeg har arbejdet hos Midtdata A/S indtil jeg mødte på arbejde kl 10:00 Mandag.
Faktum er at skaden er så stort at de har fyret 14 medarbejder.
Jeg er desværre en af dem.
Kan i hygge jer ;)
Er det ikke sådan?: Nyt selskab = ingen garanti på de varer der er solgt i det gamle selskab.Nej, det er naturligvis ikke sådan. I princippet overtager de nye selskab det gamle, det gælder både aktiver (som forretninger og lager) og passiver (som garantiforpligtigelser). Det er selvfølgelig noget andet hvis selskabet går konkurs og sælger sine aktiver, men det er der altså ikke tale om her...
#20 jo expressdelivery var Midtdatas discount butik.
Det her virker meget som et stunt man bruger til at tvære sin gæld af på sine leverandøre. Jeg ved da ihvertfald at der er nogle af midtdatas leverandøre som har en hel del penge iklemme, hvis det gamle midt datas gæld ikke bliver tilbagebetalt, hvilket jeg tvivler på det gør.
Dette kan defor også betyde at Midt Data fremover ikke kan få særlig meget kredit hos deres leverandøre hvis de overhovedet kan få noget.
Det kan derfor komme til at gå ud over deres sortiment og deres leveringstider.
Det her virker meget som et stunt man bruger til at tvære sin gæld af på sine leverandøre. Jeg ved da ihvertfald at der er nogle af midtdatas leverandøre som har en hel del penge iklemme, hvis det gamle midt datas gæld ikke bliver tilbagebetalt, hvilket jeg tvivler på det gør.
Dette kan defor også betyde at Midt Data fremover ikke kan få særlig meget kredit hos deres leverandøre hvis de overhovedet kan få noget.
Det kan derfor komme til at gå ud over deres sortiment og deres leveringstider.
20 skrev:Er der nogen der ved om Express Delivery er under Midt-Datas vinger? De er i hvert tilfælde lukket pr. 4. marts.
Du har ret.
Comtec, Express delivery blev lukket.
Det fik jeg at vide umiddelbar før jeg fik min fyrseddel.
Nu arbejder jeg også hos Midtdata og jeg var så heldig ikke at blive fyret i mandags. Hvis du har købt
varer hos midtdata før 1/3-2008 overgår garanti periode osv. til det nye midtdata.
Som kunder betyder denne rokade sådan set ikke noget for jer, og vi håber i vil blive ved med at handle hos os.
Vi er meget glade for den omtale vi har fået tidligere i denne tråd, mht. vores service niveau.
varer hos midtdata før 1/3-2008 overgår garanti periode osv. til det nye midtdata.
Som kunder betyder denne rokade sådan set ikke noget for jer, og vi håber i vil blive ved med at handle hos os.
Vi er meget glade for den omtale vi har fået tidligere i denne tråd, mht. vores service niveau.
På PC-Netto's forside stå der denne besked:
Vi er lukket!
Selskabet bag pcnetto.dk, Comtec Technology ApS er lukket. Grundet den hårde konkurrence på pris på nettet, har selskabet desværre ikke været rentabelt. Vi beklager.
Ordre der ikke er afsendt endnu, er annulleret og der vil ikke blive trukket noget på din konto.
Hvis du har lagt en ordre hos PC netto men ikke fået din vare(r) endnu kan der ske en af to ting.
Enten modtager du din(e) vare(r), hvorefter der vil blive hævet det pålydende beløb på din konto, så frem du har valgt dankort betaling.
Alternativt modtager du ikke din vare(r) hvorfor der selvfølgeligt ikke vil blive hævet noget på din konto. Vi anbefaler dig at vente et par dage inden du genbestiller varerne et andet sted, da du ikke har mulighed for at returnere varerne til PC-Netto.
Jeg syntes det er pænt af dem at de gøre deres kunder opmærksom på at de er lukket i modsætning til den tidligere Web-butik enavia.com hvor på trods af deres konkurs havde de holdt deres hjemmeside åben med mulighed for at handle!
På nedenstående link kan man læse mere om enavia's sag:
http://comon.dk/index.php/news/show/id=31273
Vi er lukket!
Selskabet bag pcnetto.dk, Comtec Technology ApS er lukket. Grundet den hårde konkurrence på pris på nettet, har selskabet desværre ikke været rentabelt. Vi beklager.
Ordre der ikke er afsendt endnu, er annulleret og der vil ikke blive trukket noget på din konto.
Hvis du har lagt en ordre hos PC netto men ikke fået din vare(r) endnu kan der ske en af to ting.
Enten modtager du din(e) vare(r), hvorefter der vil blive hævet det pålydende beløb på din konto, så frem du har valgt dankort betaling.
Alternativt modtager du ikke din vare(r) hvorfor der selvfølgeligt ikke vil blive hævet noget på din konto. Vi anbefaler dig at vente et par dage inden du genbestiller varerne et andet sted, da du ikke har mulighed for at returnere varerne til PC-Netto.
Jeg syntes det er pænt af dem at de gøre deres kunder opmærksom på at de er lukket i modsætning til den tidligere Web-butik enavia.com hvor på trods af deres konkurs havde de holdt deres hjemmeside åben med mulighed for at handle!
På nedenstående link kan man læse mere om enavia's sag:
http://comon.dk/index.php/news/show/id=31273
#27:
ExpressDelivery og PC-netto har ikke noget med firmaet midtdata at gøre.
De to firmaer var ejet af et holdning selskab ejet af den person der også ejer Midtdata.
Jeg kan ikke svare på hvordan tingene vil køre fremover med RMA sager osv der skal oprettes igennem de firmaer, da jeg ikke arbejder for dem.
Der står noget om det på deres hjemmeside - bedre kan jeg ikke gøre det.
Det er meget vigtigt at forstå at de tre firmaer vi snakker om (midtdata, Express delivery go PC netto) ikke har noget med hinanden at gøre, ud over at de var ejet af det samme holdning selskab.
Lidt som at gå i netto med nogle varer man har købt i Kvickly - som man skal have byttet. Der kan Netto nok heller ikke hjælpe dig, selvom de begge er coop selskaber. Det er på samme måde her.
Ved midtdata sager kan, og vil vi meget gerne hjælpe. Vi prøver at være så åbne omkring dette navneskifte som muligt. Også derfor jeg tidligere skrev at alle RMA sager ved midtdata vil blive overført til det nye selskab, og alle garanti perioder der var gældende i det gamle midtdata nu er overgået til det nye midtdata. Som kunder kommer i ikke til at mærke noget til navneskiftet - selv telefonnumrene er de samme.
Vores butikker er stadigt åbne, man kan ligge bestillinger på hjemmesiden. Varer bliver sendt og vores service folk sidder klar ved telefonerne. Alt er som det plejer.
I denne sag er der mange der har taget 1 æg og gjort det til 10 høns - men sådan er det vel.
ExpressDelivery og PC-netto har ikke noget med firmaet midtdata at gøre.
De to firmaer var ejet af et holdning selskab ejet af den person der også ejer Midtdata.
Jeg kan ikke svare på hvordan tingene vil køre fremover med RMA sager osv der skal oprettes igennem de firmaer, da jeg ikke arbejder for dem.
Der står noget om det på deres hjemmeside - bedre kan jeg ikke gøre det.
Det er meget vigtigt at forstå at de tre firmaer vi snakker om (midtdata, Express delivery go PC netto) ikke har noget med hinanden at gøre, ud over at de var ejet af det samme holdning selskab.
Lidt som at gå i netto med nogle varer man har købt i Kvickly - som man skal have byttet. Der kan Netto nok heller ikke hjælpe dig, selvom de begge er coop selskaber. Det er på samme måde her.
Ved midtdata sager kan, og vil vi meget gerne hjælpe. Vi prøver at være så åbne omkring dette navneskifte som muligt. Også derfor jeg tidligere skrev at alle RMA sager ved midtdata vil blive overført til det nye selskab, og alle garanti perioder der var gældende i det gamle midtdata nu er overgået til det nye midtdata. Som kunder kommer i ikke til at mærke noget til navneskiftet - selv telefonnumrene er de samme.
Vores butikker er stadigt åbne, man kan ligge bestillinger på hjemmesiden. Varer bliver sendt og vores service folk sidder klar ved telefonerne. Alt er som det plejer.
I denne sag er der mange der har taget 1 æg og gjort det til 10 høns - men sådan er det vel.
#29
Ja jeg må så sige at jeg aldrig vel handle hos eller anbefale Midt-Data til andre. Da jeg ved at det er samme person der ejer lortet!
Bestilte for ca. 2 mdr. siden et grafikkort hos Express Delivery, og afbestile det så igen (troede jeg) på deres hjemmeside. Så får jeg sgu en mail fredag om at de nu har afsendt min ordre (virkelig hurtig levering, 2 mdr.!)
2 hverdage efter (samme dag jeg har modtaget kortet) så kan jeg gå ind på deres side, og så står der fanme at de er gået konkurs. Så nu har jeg er kort tilovers, som jeg ikke har en skid at bruge til og kan ikke reurnere det! Har fået et kort for lang tid siden fra anden og langt bedre forhandler, som jeg vil holde mig til i fremtiden!
Synes fanme det her lugter langt væk, føj for den lede!
Sjovt man kan få kortet afsendt 2 dage før man går konkurs.
Og der er ikke nogen som skal fortælle mig at de ikke vidste det!
Ja jeg må så sige at jeg aldrig vel handle hos eller anbefale Midt-Data til andre. Da jeg ved at det er samme person der ejer lortet!
Bestilte for ca. 2 mdr. siden et grafikkort hos Express Delivery, og afbestile det så igen (troede jeg) på deres hjemmeside. Så får jeg sgu en mail fredag om at de nu har afsendt min ordre (virkelig hurtig levering, 2 mdr.!)
2 hverdage efter (samme dag jeg har modtaget kortet) så kan jeg gå ind på deres side, og så står der fanme at de er gået konkurs. Så nu har jeg er kort tilovers, som jeg ikke har en skid at bruge til og kan ikke reurnere det! Har fået et kort for lang tid siden fra anden og langt bedre forhandler, som jeg vil holde mig til i fremtiden!
Synes fanme det her lugter langt væk, føj for den lede!
Sjovt man kan få kortet afsendt 2 dage før man går konkurs.
Og der er ikke nogen som skal fortælle mig at de ikke vidste det!
Nu er jeg så heldig at jeg har sendt mine ram til RMA hos Express Delivery og har intet hørt fra dem i 14 dag og nu har de sgu lukket butikken og synes det er rigtig flot ikke at gøre kunderne opmærksom på det. har snakket med midtdata da det deres selskab men de kender pludselig intet til ExpressDelivery. Har ellers altid synes der var god service hos midtdata, men efter den svindel nummer, så skal man nok til overveje at handle andre steder fremover.
Vega84: Kan sagtens sætte mig ind i din situation - Og jeg ville ønske jeg kunne gøre noget ved det. Men når Midtdata er et juridisk andet selskab, hvor jeg er ansat. Kan jeg desværre ikke gøre noget ved et "express delivery" problem.
Cult66: Jeg har lige været inde på expressdelivery.dk og der er der et felt man kan benytte hvis man har en RMA ved firmaet - har du benyttet denne funktion? Der står at man kan "anmode om at få varen igen" Nedenfor er der så, såfremt dine varer ikke er fixet, et par felter du kan bruge hvis dine RAM stadigt er i stykker.
MortVader:
Hvis jeg skal være ærlig ved jeg ikke hvad grunden til navneskiftet hos midtdata er. Lukningen hos pcnetto og express delivery har ikke så meget med min arbejdsplads at gøre så det kan jeg heller ikke komme med et bedre bud på end du kan. Jeg vil helst ikke komme med nogle "gæt" da det ville være "relativt dårligt" hvis det var den forkerte grund - håber du kan følge mig.
Cult66: Jeg har lige været inde på expressdelivery.dk og der er der et felt man kan benytte hvis man har en RMA ved firmaet - har du benyttet denne funktion? Der står at man kan "anmode om at få varen igen" Nedenfor er der så, såfremt dine varer ikke er fixet, et par felter du kan bruge hvis dine RAM stadigt er i stykker.
MortVader:
Hvis jeg skal være ærlig ved jeg ikke hvad grunden til navneskiftet hos midtdata er. Lukningen hos pcnetto og express delivery har ikke så meget med min arbejdsplads at gøre så det kan jeg heller ikke komme med et bedre bud på end du kan. Jeg vil helst ikke komme med nogle "gæt" da det ville være "relativt dårligt" hvis det var den forkerte grund - håber du kan følge mig.
hej starfinder. har været inde på expressdelivery og benyttet mig af den funktion med at få min vare tilbage men så er det en defekt vare jeg modtager og anvendte funktionen med rma vare som er stadig er i stykker men får dette svar tilbage: "Vi har på nuværende tidspunkt ikke en aftale med denne producent".
så det vil sige at når jeg modtager min vare igen kan jeg smide det skraldespanden.
så det vil sige at når jeg modtager min vare igen kan jeg smide det skraldespanden.
cult66: Jeg kunne forestille mig at expressdelivery stadigt arbejder på aftaler med alle producenterne. (Der er jo relativt mange).. Tjek tilbage senere?
#29
Selvfølgelig har de da noget at gøre med midt data.
De har måske ikke noget at gøre med butikken Midt Data men selvskabet bag alle 3 firmaer er det samme, så i bund og grund er Expressdelivery = Midt Data.
Midt data og express delivery køber jo ikke varene hver for sig, de køber jo samlet. De har jo også samme lager. Medarbejderne som sad med mail supporten/salg i express delivery har jo også været midt data ansatte.
Da expressdelivery.dk startede var det jo stort set bare midtdata.dk med et andet skin.
Jeg tvivler også på at Midtdata og expressdelivery sendte rma vare til leverandørene hver for sig.
Det er jo samme situation med It Butikken, Multimedia experten og Computerne.com. Det er godt nok alle sammen forskellige firmanavne men i bund og grund er det hele jo alligevel SHG.
De bruge jo også samme lager osv. til alle de firmaer.
Uanset hvor meget du snakker uden om, kan du jo ikke komme uden om at når alt kommer til alt er samme firma.
Selvfølgelig har de da noget at gøre med midt data.
De har måske ikke noget at gøre med butikken Midt Data men selvskabet bag alle 3 firmaer er det samme, så i bund og grund er Expressdelivery = Midt Data.
Midt data og express delivery køber jo ikke varene hver for sig, de køber jo samlet. De har jo også samme lager. Medarbejderne som sad med mail supporten/salg i express delivery har jo også været midt data ansatte.
Da expressdelivery.dk startede var det jo stort set bare midtdata.dk med et andet skin.
Jeg tvivler også på at Midtdata og expressdelivery sendte rma vare til leverandørene hver for sig.
Det er jo samme situation med It Butikken, Multimedia experten og Computerne.com. Det er godt nok alle sammen forskellige firmanavne men i bund og grund er det hele jo alligevel SHG.
De bruge jo også samme lager osv. til alle de firmaer.
Uanset hvor meget du snakker uden om, kan du jo ikke komme uden om at når alt kommer til alt er samme firma.
#38
Ja og for at det ikke skal være løgn så er computerne.com jo OGSÅ lukket.
Prøv at se deres hjemmeside der står det.
Dog kommer jeg SLET ikke til at savne computerne.com for mage til skodfirma skal man da lede længe efter..
Men det lader da til at flere af de store firmaer med flere navne til samme lager er ved at få ryddet lidt op i bunken af forskellige firmaer ..
XxX
Ja og for at det ikke skal være løgn så er computerne.com jo OGSÅ lukket.
Prøv at se deres hjemmeside der står det.
Dog kommer jeg SLET ikke til at savne computerne.com for mage til skodfirma skal man da lede længe efter..
Men det lader da til at flere af de store firmaer med flere navne til samme lager er ved at få ryddet lidt op i bunken af forskellige firmaer ..
XxX
#38.
Midtdata og Expressdelivery er ligeså meget det samme firma som Kvickly og Spar er det samme firma, så må du lægge hvad du vil i det.
Bare fordi et holding selskab, ligesom coop ejer flere forhandlere betyder det ikke at forhandlerne hæfter for hinanden - er du ikke enig i det?
Sagt på en anden måde - vil du forvente at du kan bytte Kvickly varer i Spar, eller at Spar skal svare på "sage" fra Kvickly.
Midtdata og Expressdelivery er ligeså meget det samme firma som Kvickly og Spar er det samme firma, så må du lægge hvad du vil i det.
Bare fordi et holding selskab, ligesom coop ejer flere forhandlere betyder det ikke at forhandlerne hæfter for hinanden - er du ikke enig i det?
Sagt på en anden måde - vil du forvente at du kan bytte Kvickly varer i Spar, eller at Spar skal svare på "sage" fra Kvickly.
#41
Tilstået jeg aner ikke hvilke firmaer der er i coop.
Men det er den samme struktur som der var mellem pcnetto, express delivery og midtdata. De var alle ejet af det samme holding selskab og havde i dagligdagen ikke noget med hinanden at gøre som sådan. Ganske lige som "coop firma 1" og "coop firma 2".
Det var noget andet hvis midtdata ejede express delivery, så kunne jeg forstå dig, men sådan forholder det sig ikke.
Tilstået jeg aner ikke hvilke firmaer der er i coop.
Men det er den samme struktur som der var mellem pcnetto, express delivery og midtdata. De var alle ejet af det samme holding selskab og havde i dagligdagen ikke noget med hinanden at gøre som sådan. Ganske lige som "coop firma 1" og "coop firma 2".
Det var noget andet hvis midtdata ejede express delivery, så kunne jeg forstå dig, men sådan forholder det sig ikke.
#40
Påstår du derved at Midt data og express delivery købte ind hver for sig hos leverandørene?
Sendte Midt Data og express delivery rma vare retur til leverandørene uafhængeligt af hinanden?
Havde de ikke samme lager?
Var de ansatte som arbejdede med Express delivery ansat hos express delivery og ikke hos Midt data.
Hvis selskaberne var så forskellige som du påstår, hvorfor lignede deres hjemmesider så hinanden til forveksling de første stykke tid efter expressdelivery startede?
Påstår du derved at Midt data og express delivery købte ind hver for sig hos leverandørene?
Sendte Midt Data og express delivery rma vare retur til leverandørene uafhængeligt af hinanden?
Havde de ikke samme lager?
Var de ansatte som arbejdede med Express delivery ansat hos express delivery og ikke hos Midt data.
Hvis selskaberne var så forskellige som du påstår, hvorfor lignede deres hjemmesider så hinanden til forveksling de første stykke tid efter expressdelivery startede?
#40
iflg. denne artikel lyder det nu heller ikke til at Express delivery er så selvstændigt som du påstår:
http://comon.dk/index.php/news/show/id=29170
og ilfg. cvr.dk har Express Delivery 0 ansatte.
http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayComp...
Jeg syntes det er sjovt at du bliver ved med at påstå at Express Delivery ikke bare er et dæknavn for midt data som gjorde det muligt for dem at sælge varer billigt også slække på servicen.
iflg. denne artikel lyder det nu heller ikke til at Express delivery er så selvstændigt som du påstår:
http://comon.dk/index.php/news/show/id=29170
og ilfg. cvr.dk har Express Delivery 0 ansatte.
http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayComp...
Jeg syntes det er sjovt at du bliver ved med at påstå at Express Delivery ikke bare er et dæknavn for midt data som gjorde det muligt for dem at sælge varer billigt også slække på servicen.
Jeg har altid syntes Midt-Data var en fantastisk butik, men syntes godt nok det er under al kritik den i Odense.
Jeg skal ikke kunne sige om jeg bare har været uheldig eller om det bare gælder for dem alle, men medarbejderne er ikke ret meget værd. Har blandt andet oplevet at folk står og stirrer mig blankt ind i øjnene og ikke hører efter hvad jeg siger.
Generelt set syntes jeg at jeg bliver pisset ned af ryggen, har et TV og vende hos dem som jeg har haft hjemme i en lille uges tid, for så at gå i stykker. (En åbentlys error-on-arrival fejl, men som har været igang i over en måned nu)
Jeg har overhovedet intet info fået, uden jeg selv skulle ringe dem op, vente på at blive betjent, og så holde tungen lige i munden uden at svine dem til.
Jeg er fra min side FÆRDIG med MidtData, om jeg så kommer til at skulle betale ekstra for mine varer, er jeg FÆRDIG med dem.
Og ja, rate mig bare som flamebait :P
Jeg skal ikke kunne sige om jeg bare har været uheldig eller om det bare gælder for dem alle, men medarbejderne er ikke ret meget værd. Har blandt andet oplevet at folk står og stirrer mig blankt ind i øjnene og ikke hører efter hvad jeg siger.
Generelt set syntes jeg at jeg bliver pisset ned af ryggen, har et TV og vende hos dem som jeg har haft hjemme i en lille uges tid, for så at gå i stykker. (En åbentlys error-on-arrival fejl, men som har været igang i over en måned nu)
Jeg har overhovedet intet info fået, uden jeg selv skulle ringe dem op, vente på at blive betjent, og så holde tungen lige i munden uden at svine dem til.
Jeg er fra min side FÆRDIG med MidtData, om jeg så kommer til at skulle betale ekstra for mine varer, er jeg FÆRDIG med dem.
Og ja, rate mig bare som flamebait :P
Error on Arrival? Aaaah... "Dead on Arrival", hvis den da opfylder producentens betingelser for det. Det er producenten der sætter dem, og ikke Midt-Data.
Jeg har handlet hos Midt-Data da jeg byggede min nye PC, det eneste der er at sige, er at de fuckede datoen op for hvornår de havde mine RAM hjemme, men det er også det.
Jeg var uheldig med at have fået fingrene i et board der ikke kunne køre den lovede FSB. Fik det byttet uden problemer til et Intel demo-board og penge retur (difference) - da det viste sig at det var "DoA" (hvilket man vel ikke kan sige på et demo-board), tilbød de at jeg kunne finde et andet board, og så betale en evt. difference. Det gjorde jeg så, og nu spiller det 100%.
Jeg synes det er en kanon service!
Jeg har handlet hos Midt-Data da jeg byggede min nye PC, det eneste der er at sige, er at de fuckede datoen op for hvornår de havde mine RAM hjemme, men det er også det.
Jeg var uheldig med at have fået fingrene i et board der ikke kunne køre den lovede FSB. Fik det byttet uden problemer til et Intel demo-board og penge retur (difference) - da det viste sig at det var "DoA" (hvilket man vel ikke kan sige på et demo-board), tilbød de at jeg kunne finde et andet board, og så betale en evt. difference. Det gjorde jeg så, og nu spiller det 100%.
Jeg synes det er en kanon service!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.