mboost-dp1

Samsung

Lækkede Galaxy S III-benchmarks ser ud til at vise ny grafikkonge

- Via PC War - , redigeret af Pernicious

Lækkede grafik-benchmarks, der angiveligt stammer fra Samsungs kommende Galaxy S III, er dukket op på nettet, og testene viser, hvis de da er sande, at Samsungs kommende flagskib er med helt i toppen af listen.

Samsungs kommende telefon er således ikke bare komfortabelt hurtigere end den HTC One, der har modtaget så meget ros gennem den sidste måned, men også hurtigere end Apples iPhone 4S i mange kategorier.

Resultaterne påstås altså at stamme fra Samsung Galaxy S IIIs ARM Mali-400 GPU, og hvis målingerne viser sig at være sande, kan en Android-telefon måske for første gang have en bedre grafisk ydelse end Apples iPhone.

Med til historien hører dog, at hvis målingerne overhovedet er sande, stammer de sandsyneligvis fra en prototype-model af Galaxy S III, hvilket igen betyder, at den færdige telefon muligvis vil kunne opnå endnu bedre resultater.





Gå til bund
Gravatar #1 - Paranoir
24. apr. 2012 07:22
Så er det jo godt at Samsungs Android GUI er en grafisk eksplosion af lækkerhed lige op i ansigtet...... *host*...
Gravatar #2 - loas
24. apr. 2012 07:29
Disclaimer: Jeg er androidbruger og har tænkt mig at blive ved med at være det. Jeg har dog ualmindeligt svært ved at forstå at android stadig har problemer med lag i brugergrænsefladen. Jeg er godt klar over at man som androidbruger vænner sig til det og holder op med at bemærke det.

Jeg lavede imidlertid en side by side sammenligning mellem en iphone 3gs og en SGSII forleden på arbejdet og en javascript-tung hjemmeside var *markant* langsommere på SGSII end på den aldrende iphone. Det samme gjorde sig iøvrigt gældende ved scroll i menuer i telefonens indstillinger mm.

Så vidt jeg har kunnet læse mig til, så skyldes forskellen at apple hardware accelererer flere ting på deres telefoner end tilfældet er under android.

Med udgangspunkt i ovenstående, så vil jeg tillade mig at stille spørgsmålstegn ved det sensationelle i at en telefon kommer ud som har fantastisk grafikperformance. Så længe det kun er i spil at man har glæde af det, så er jeg ikke interesseret.

Google må se at få det fikset. Det må helt bestemt være muligt både at supportere multitasking og samtidigt hardwareaccelerere de grafiske effekter på telefonen.
Gravatar #3 - mrtb
24. apr. 2012 07:49
#2 Jeg er helt enig, det burde klart være en af de ting der skal prioriteres højest at få fikset - Det skal så siges at jeg ikke har prøvet ICS, så jeg ved ikke hvor meget de har fået rettet op på.

Jeg vil dog gætte på at en af de helt store problematikker er den væsentlig større variation af hardware der skal tages højde for og laves drivere til... Det er nok noget af et mareridt at optimere til alt det.
Gravatar #4 - el_barto
24. apr. 2012 07:57
ICS på HTC One X ser ud til at være løsningen, men det er så også en Quad-core CPU med endnu en kerne til grafikken. Det burde bare ikke være nødvendigt :/
Gravatar #5 - mfriis
24. apr. 2012 07:57
Paranoir (1) skrev:
Så er det jo godt at Samsungs Android GUI er en grafisk eksplosion af lækkerhed lige op i ansigtet...... *host*...


Imodsætning til iOS som virkelig får et grid af ikoner til at se AMAZING ud.
Kan indeholde spor af ironi.

Android har den styrke at du kan skifte dit GUI til hvad du ønsker. Selv kører jeg med Launcher7 som får min Android telefon til at se ud som en WindowsPhone. Og det uden root, flash, unlock eller jailbreak.

Der findes tonsvis af launchers til Android og nogen af de vilde af dem vil nyde godt af denne grafik hardware opgradering.
Gravatar #6 - ego fantastic
24. apr. 2012 08:15
Ang. Gui lag på Android.
https://plus.google.com/100838276097451809262/post...

Mener også at have læst et sted, at dette er ikke noget man bare lige retter, da det et en fundemental del af koden(kan ikke lige finde artklen, men er ret sikker på det var en google mand der sagde det).
Gravatar #7 - mfriis
24. apr. 2012 08:50
ego fantastic (6) skrev:
Ang. Gui lag på Android.
https://plus.google.com/100838276097451809262/post...

Mener også at have læst et sted, at dette er ikke noget man bare lige retter, da det et en fundemental del af koden(kan ikke lige finde artklen, men er ret sikker på det var en google mand der sagde det).


Indlægget er edited 2 gange fordi det er forkert (hvilket forfatteren nu også skriver). Det ligger der alene af historiske formål.

Læs dette indlæg istedet: http://blog.crazybob.org/2011/12/truth-about-andro...

Android og iOS gør tingene mere eller mindre ens og forskellen kan i pricnippet koges ned til at Android programmørerne skal understøtte både hardware og software rendering (endnu) hvorimod Apples allerede fra 3GS kunne gå væk fra software rendering.

Det er faktisk et dejligt upartisk blogindlæg som ikke ligge skjul på at iOS bare er bedre til at håndtere UI end Android er, men det forklarer også hvorfor.
Gravatar #8 - kulviks
24. apr. 2012 08:52
#6

Det er rigtig nok, der var en nyhed om det på et tidspunkt hvor der var en dame fra google, tror jeg det var, der snakkede om det her "lag" og sammenlignede med iOS, og forklarede det var en tung process at kode om og det var noget de desværre ikke prioriterede særlig højt lige pt, hvilket jeg syntes er en skam, jeg vil 1000x gange hellere have de fikse så basic fejl som det lag er, for det er en meget stor ting som for mig til at holde sig væk fra android telefoner. Så jeg håber de ville opprioritere det noget mere.

Jeg går sjællendt efter alt det der grafik gejl på telefonerne, som de mange mange, widgets der er til android, så hellere et simpelt layout der bare køre, som f.eks iOS eller Windows Phone 7 som jeg dog ikke har set så meget selv, men dog kun har læst positivt om når det kommer til hvor flydende det køre osv. overvejer også meget at skaffe mig en windows phone 7 som min næste telefon :D
Gravatar #9 - Alrekr
24. apr. 2012 08:56
loas (2) skrev:
Jeg lavede imidlertid en side by side sammenligning mellem en iphone 3gs og en SGSII forleden på arbejdet og en javascript-tung hjemmeside var *markant* langsommere på SGSII end på den aldrende iphone.


Hvilken version kørte SGSII'eren med?

loas (2) skrev:
Så vidt jeg har kunnet læse mig til, så skyldes forskellen at apple hardware accelererer flere ting på deres telefoner end tilfældet er under android.


Android hardwareaccelererer stort set alt. Se evt. Dianne Hackborns Google+-post for uddybende.
Gravatar #10 - Coma
24. apr. 2012 09:14
Man kunne jo også vælge at sætte fokus på de områder hvor android er stærk i, og hvor ios kommer til kort. Hvis man dømmer android ude, fordi den faktisk forsøger at multitaske, alt det man har gang i, og ikke priotere ui interface med max prioritet ved berøring, så bør man nok bare holde sig til det mere simple ios.. Kan man godt li alle de advanceret muligheder man får med android så nyd det da.. Jeg syntes selv at min sgs2 køre lige så flydent som de ios enheder jeg har rodet med.
Gravatar #11 - majbom
24. apr. 2012 09:19
Nu har jeg siddet meget lidt med en æblefon (har selv en HTC Desire) og jeg må sige at jeg meget få gange har været generet af lag. Det er overhovedet ikke noget der generer mig, det sker stort set aldrig.

Men måske jeg ville tænke mere over det, hvis jeg havde haft en jegTelefon
Gravatar #12 - loas
24. apr. 2012 09:27
#9: Du har givetvis ret i at en masse ting bliver hardwareaccelererede. Men for mig hersker der ingen tvivl om at google nedprioriterer et aspekt af deres OS, som betyder meget for mig. Hvadenten scroll af menuer håndteres på gpu eller ej, så har de noget arbejde foran sig, for det lagger stadig.

Det er ikke et spørgsmål om lækkerhed eller 'ooh sniny'. Det er bare lettere at anvende et device, der ikke lagger.

Jeg vil gætte på at SGSII kørte 2.3.7 eller noget i den stil - ikke ICS. De af mine kolleger, der har opgraderet til ICS siger at det ikke har hjulpet på lag.

Gravatar #13 - loas
24. apr. 2012 09:30
#10: Android har masser af sådanne stærke sider. Grunden til at jeg satte fokus der hvor det er i denne tråd står at læse i #2, men jeg vil gerne opsummere:

Det er fjollet at satse så hårdt på grafisk performance i hardware, når det (efter al sandsynlighed) ikke afspejles i mere flydende brugeroplevelse generelt. På den anden side kan man jo også se samsungs satsning som en reaktion på androids svage sider. Når OS'et performer skidt grafisk, må hardware'en være helt vild for at kompensere.
Gravatar #14 - ibyte_dk
24. apr. 2012 09:38
Min iPhone 4 lagger mere og hænger i apps, end min gamle HTC Desire HD. Og efter et års brug, må jeg konkludere at iPhone på alle andre områder en skræmopløsning og batteritid er ringere end HTC Desire HD.
Gravatar #15 - Alrekr
24. apr. 2012 09:40
loas (12) skrev:
Jeg vil gætte på at SGSII kørte 2.3.7 eller noget i den stil - ikke ICS. De af mine kolleger, der har opgraderet til ICS siger at det ikke har hjulpet på lag.


Min kammerats, og stort set alle andre erfaringer jeg har læst, siger ellers, at ICS virkelig forbedrede SGSII.
Gravatar #16 - Trentors
24. apr. 2012 09:50
1) Android har ægte multitasking og det koster altså på performancen men efterhånden som hardwaren bliver bedre bliver dette overhead mindre. Og det ved Google godt. Til gengæld så er denne satsning på sigt klart den bedste da det mildest gør Android mere alsidigt.

2) Androids GUI har ICS på telefoner fået hardware-acceleration og det kan altså godt mærkes og ses. Og sammenlignet med iOS som bare skal vise et "grid" med ikoner så er det Android levende baggrunde og widgets. Alligevel er lag'et minimalt med den rigtige launcher.

3) At et GUI lagger mindre betyder IKKE at en opgave udføres hurtigere. F.eks. er en SGS2 med Chrome hurtigere end f.eks. iPhone 4. MÅSKE er sidstnævnte mere smooth men faktum er at SGS2 loader en side hurtigere ind, har bedre javascript performance og understøtter flash. At en iPhone 4 har mindre lag gør den ikke hurtigere selvom for nogen mennesker så virker det sådan. Og hvilken skør verden er det når folk går mere op i tingene virker hurtige end de reelt er det? Det er da indbegrebet af overfladisk.
Gravatar #17 - mfriis
24. apr. 2012 09:53
#16 Android har IKKE ægte multitasking. Ægte multitasking ser vi fx i Windows hvor programmerne kører videre i baggrunden selv om de ikke har fokus. Dine tasks kører altså videre selv om du ikke ser på dem.

Skifter du fra en App til en anden i Android så stopper koden og fortsætter først når du går derind igen. Dine tasks stopper altså når du ikke ser på dem.

Android har 4 forskellige program typer.
Apps som kører når de har fokus
Services som kører konstant og udfører opgaver på et interval
Widgets som alt efter launcher enten kører når launcheren har fokus eller som en service.
Launchere
Gravatar #18 - XorpiZ
24. apr. 2012 09:55
Trentors (16) skrev:
Og hvilken skør verden er det når folk går mere op i tingene virker hurtige end de reelt er det? Det er da indbegrebet af overfladisk.


Ja, det er sørme skørt, at man ikke gider lag på sin telefon eller når man surfer.

Om det tager 100 ms eller 200 ms at indlæse et website er jeg fløjtende ligeglad med, men hvis det hakker, når jeg scroller rundt på siden, så bliver jeg pisseirriteret. Formentlig ligesom 99% af alle andre mennesker.
Gravatar #19 - el_barto
24. apr. 2012 10:05
mfriis (17) skrev:
#16 Android har IKKE ægte multitasking. Ægte multitasking ser vi fx i Windows hvor programmerne kører videre i baggrunden selv om de ikke har fokus. Dine tasks kører altså videre selv om du ikke ser på dem.

Skifter du fra en App til en anden i Android så stopper koden og fortsætter først når du går derind igen. Dine tasks stopper altså når du ikke ser på dem.

Android har 4 forskellige program typer.
Apps som kører når de har fokus
Services som kører konstant og udfører opgaver på et interval
Widgets som alt efter launcher enten kører når launcheren har fokus eller som en service.
Launchere

Sandt nok, men brugeren oplever det som multitasking, fordi f.eks. download/upload, navigation, musik osv. fortsætter.
Gravatar #20 - Appulous_iOSX
24. apr. 2012 10:13
Jamen hvor længe vil det holde? indtil der kommer en iPhone 5 går jeg ud fra. tillykke til samsung at efter så mange år lykkes dem at komme ud med en tlf før apple, som kommer til at minde lidt om en iphone som er på vej til markedet, når jeg siger minde om så mener jeg hardware-mæssigt. deres tidligere Galexy var jo design-mæssig en kopi af iPhone 3G 2'eren blev fiasko(kender mange som brokker sig over en del fejl i tlf'en), 3'eren kan måske går og blive et hit som nem bliver slået af iPhone 5 når den kommer ud. siger ikk at Samsung er noget lort og de skal give op osv... men de skal lad være med at lad som om de kan slå iPhone og at de kan levere noget der bedre med Android.
Impossible siger jeg bare.
Gravatar #21 - Trentors
24. apr. 2012 10:19
#17
Du har ret. Man har adskilt apps og services således at apps fungerer som en GUI der pauser når den ikke har fokus men services kan forsætte. Det er stadig ægte multitasking (da services kan udføre alle typer opgaver) men der bruges bare ikke kræfter på at vedligholde et GUI som ikke vises alligevel. iOS og WP7 kan ikke havde en 3. parts service der kører i baggrunden.

Windows måde at gøre tingene er nødvendigs ikke den eneste rigtige! Ej heller har det patent på "ægte multitasking". Tværtimod var den form for multitasking som var benytter i 3.X ikke engang tæt på (programmerne frigav selv CPU'en) imens at Amiga OS på daværende tidspunkt gjorde det rigtigt.


#18
Men det hakker jo ikke når man navigerer rundt på en website? Hvor har du fra? Men at GUI'et kører 60fps mod 30fps er ligegyldigt hvis det reelt ER langsommere, kan mindre og ikke engang kan vise flash.
Gravatar #22 - bobolobo
24. apr. 2012 10:22
Appulous_iOSX (20) skrev:
Jamen hvor længe vil det holde? indtil der kommer en iPhone 5 går jeg ud fra. tillykke til samsung at efter så mange år lykkes dem at komme ud med en tlf før apple, som kommer til at minde lidt om en iphone som er på vej til markedet, når jeg siger minde om så mener jeg hardware-mæssigt. deres tidligere Galexy var jo design-mæssig en kopi af iPhone 3G 2'eren blev fiasko(kender mange som brokker sig over en del fejl i tlf'en), 3'eren kan måske går og blive et hit som nem bliver slået af iPhone 5 når den kommer ud. siger ikk at Samsung er noget lort og de skal give op osv... men de skal lad være med at lad som om de kan slå iPhone og at de kan levere noget der bedre med Android.
Impossible siger jeg bare.

Samsung har leveret hardware på højde med iPhone med de tidligere galaxy modeller (på de fleste punkter) trods en lancering et halvt år før:
SGS vs iPhone 4
SGS II vs iPhone 4s

iPhone har altid være bedst på grafik, men CPU, skærm, RAM etc. har de aldrig outperformede Samsung på trods af en lancering et halvt år efter.
Gravatar #23 - ego fantastic
24. apr. 2012 10:24
mfriis (7) skrev:
ego fantastic (6) skrev:
Ang. Gui lag på Android.
https://plus.google.com/100838276097451809262/post...

Mener også at have læst et sted, at dette er ikke noget man bare lige retter, da det et en fundemental del af koden(kan ikke lige finde artklen, men er ret sikker på det var en google mand der sagde det).


Indlægget er edited 2 gange fordi det er forkert (hvilket forfatteren nu også skriver). Det ligger der alene af historiske formål.

Læs dette indlæg istedet: http://blog.crazybob.org/2011/12/truth-about-andro...

Android og iOS gør tingene mere eller mindre ens og forskellen kan i pricnippet koges ned til at Android programmørerne skal understøtte både hardware og software rendering (endnu) hvorimod Apples allerede fra 3GS kunne gå væk fra software rendering.

Det er faktisk et dejligt upartisk blogindlæg som ikke ligge skjul på at iOS bare er bedre til at håndtere UI end Android er, men det forklarer også hvorfor.


Thanks for the correction, haved ikke lige tid til at læse det hele igennem.
Gravatar #24 - Alrekr
24. apr. 2012 10:39
mfriis (17) skrev:
Android har 4 forskellige program typer.
Apps som kører når de har fokus
Services som kører konstant og udfører opgaver på et interval
Widgets som alt efter launcher enten kører når launcheren har fokus eller som en service.
Launchere


Jeg har en app (MightyText) installeret, som giver mig mulighed for at sende og modtage SMS'er via en addon i min browser. Ofte får jeg en notifikation på computeren før den popper op på telefonen. Andre gange lige bag efter. Min opfattelse er, at appen hele tiden kører. Hvor hører den til henne i din opstilling?

Desuden har jeg erfaret, at jo flere apps der kører i baggrunden, des værre for batteritiden. Jeg går ud fra at Android kæmper for at swappe; i hvert fald stiger strømforbruget for Android OS meget når det sker.
Gravatar #25 - XorpiZ
24. apr. 2012 10:43
Trentors (21) skrev:
#18
Men det hakker jo ikke når man navigerer rundt på en website? Hvor har du fra? Men at GUI'et kører 60fps mod 30fps er ligegyldigt hvis det reelt ER langsommere, kan mindre og ikke engang kan vise flash.


Jeg har ikke påstået, at SGS2 hakker når man kører rundt på et website. Der er ingen grund til at tage det personligt, når man kritiserer din favoritplatform.

Pointen var, at UI-lag driver de fleste mennesker til vanvid.

En anden sammenligning, så du måske kan forstå min pointe. Man renderer et billede i Photoshop, og det tager på PC1 (Android-telefonen) 200 sekunder, men i de 200 sekunder, mens den renderer, er der enorme mængder UI-lag.

På PC2 (iOS og WP) tager det 210 sekunder, men her er der ingen UI-lag.

Det er min påstand, at 99% af brugerne ville vælge PC2.
Gravatar #26 - loas
24. apr. 2012 10:50
#24: Din batteritid aftager for hver cyklus din telefons cpu skal holde sig vågen ekstra på foranledning af en app du har kørende. Hvis de apps du har kørende desuden har brug for internetforbindelse, så koster det endnu mere.

Din sms applikation kører som en service i baggrunden. Du kan få en ide om hvor meget batteri netop denne app koster dig i din telefons indstillinger.

Telefonen kan stort set lukke ned for både cpu og netværksforbindelse, så længe der ikke er nogen apps, der beder om at bruge disse ressourcer. I denne tilstand kan din telefon holde batteri ganske længe.
Gravatar #27 - Coma
24. apr. 2012 12:33
mfriis (17) skrev:
#16 Android har IKKE ægte multitasking. Ægte multitasking ser vi fx i Windows hvor programmerne kører videre i baggrunden selv om de ikke har fokus. Dine tasks kører altså videre selv om du ikke ser på dem.

Skifter du fra en App til en anden i Android så stopper koden og fortsætter først når du går derind igen. Dine tasks stopper altså når du ikke ser på dem.

Android har 4 forskellige program typer.
Apps som kører når de har fokus
Services som kører konstant og udfører opgaver på et interval
Widgets som alt efter launcher enten kører når launcheren har fokus eller som en service.
Launchere


Android har ægte multitasking, du kan skrive en service til dit program, hvor du mere eller mindre kan gøre som du vil. Denne service køre når dit program ligger i baggrunden, Hvor du ved IOS her låst fast til en del standard apiér, så har du med android helt fri tøjler, at sige det ikke er ægte multitasking er tåbeligt! og ja det er på godt og ondt du har fri mulighed for at gøre det som du vil.
Gravatar #28 - Trentors
24. apr. 2012 12:38
#25
Nej nej fair nok. Men jeg syntes bare denne jagt på super-smoothness er blevet helt skørt. Det er lige før man kunne slippe afsted med at lave en telefon som er 3 gange længere om at loade en web side end konkurrenterne og alligevel bliver rost for at have et hurtigt system, fordi dens GUI kører med 60fps, mod en konkurrent som kører med 30fps.

Det samme ser vi også konsekvent når der anmeldes telefoner. Få anmeldere tager stilling til den reelle hurtighed men forholder sig mere til hvor smooth den er i menuerne. OG jeg syntes det er en crazy prioritering.
Gravatar #29 - XorpiZ
24. apr. 2012 12:55
#28

Tjoh. Det er vel meget meget sjældent man presser sin telefon til det yderste i dagligdagen. Igen er det min påstand, at for langt de fleste forbrugere er det vigtigere, at det er behageligt at bruge telefonen (ingen UI-lag) end at det går latterligt hurtigt bag facaden.

I øvrigt tror jeg Coma er Android-fanboy, hvis man skal dømme efter hans rating :D
Gravatar #30 - Coma
24. apr. 2012 12:59
Nææ det er bare belastende at høre på dit lort...
Gravatar #31 - XorpiZ
24. apr. 2012 13:04
Coma (30) skrev:
Nææ det er bare belastende at høre på dit lort...


Sandheden gør ondt - er det der den ligger?
Gravatar #32 - chewie
24. apr. 2012 13:56
Der mangler en "hold nu kæft og lad være med at fucke tråden op"-rating.
Gravatar #34 - Coma
24. apr. 2012 15:51
XorpiZ (31) skrev:
Sandheden gør ondt - er det der den ligger?


hvis man orkede at bruge tid på det, kunne man jo skyde samtlige af dine selvopfundet argumenter ned. Men livet er for kort til den slags, derfor nøjes jeg med at rate dig lidt ned. Men det blev du vel såret over?

Desuden har jeg både android, wp7 og ios enheder, at kalde mig fanboy er ikke seriøst. Men at dele sin uvidenhed som fakta, som du gør, er fanme tåbeligt..
Gravatar #35 - XorpiZ
24. apr. 2012 16:02
#34

Nej, jeg morer mig over, at du tilsyneladende har masser af tid til at flame og rate som en idiot, mens du ikke vil bruge tid på at "skyde samtlige af mine selvopfundet (sic) argumenter ned".

Tag dig den tid du skal bruge. Om du vil poste dem her i tråden til alles morskab eller sende dem i en PM bestemmer du helt selv.

Men hvis det er så nemt at skyde dem ned, så vil du jo nok foretrække at gøre det offentligt, så du kan udstille "mit lort", ikke sandt?
Gravatar #36 - El_Coyote
24. apr. 2012 16:19
#33
Du har ikke læst de tidligere links?
TL;DR Det viste sig at manden ikke vidste hvad han snakkede om.
Gravatar #37 - CJ2
24. apr. 2012 16:49
#35
Du har i flere omgange påstande ang Android. Du siger det helst ikke direkte, men du siger det nu alligevel

1 -Jeg har ikke påstået, at SGS2 hakker når man kører rundt på et website. Der er ingen grund til at tage det personligt, når man kritiserer din favoritplatform.
Pointen var, at UI-lag driver de fleste mennesker til vanvid.
En anden sammenligning, så du måske kan forstå min pointe. Man renderer et billede i Photoshop, og det tager på PC1 (Android-telefonen) 200 sekunder, men i de 200 sekunder, mens den renderer, er der enorme mængder UI-lag.
På PC2 (iOS og WP) tager det 210 sekunder, men her er der ingen UI-lag.
Det er min påstand, at 99% af brugerne ville vælge PC2.

2 - Igen er det min påstand, at for langt de fleste forbrugere er det vigtigere, at det er behageligt at bruge telefonen (ingen UI-lag) end at det går latterligt hurtigt bag facaden."

Lige meget hvad du synes alle forbrugere ønsker, så er Android et ganske meget udbredt mobil OS. Som du mener kun 1% ville vælge

http://i.zdnet.com/blogs/18-01-2012-20-59-44.png
Gravatar #38 - melen
24. apr. 2012 16:57
El_Coyote (36) skrev:
#33
Du har ikke læst de tidligere links?
TL;DR Det viste sig at manden ikke vidste hvad han snakkede om.


Ok, tak for info. Så kan jeg lære at læse hele tråden en anden gang:)
Gravatar #39 - XorpiZ
24. apr. 2012 17:21
#37

Jeg er ikke sikker på hvad din pointe er. Du copy/paster mit indlæg og smider et link til sidst til udbredelsen af Android?
Gravatar #40 - Alrekr
24. apr. 2012 17:24
#37
wat

Han siger, at hvis brugere kunne vælge mellem to computere som gør samme opgave - men den ene giver et mere mere regnekraft end den anden mod at dens UI er mere smooth, så vil man vælge den med smooth UI. Jeg er enig med ham, men nu er der så mange flere variable i spil end kun UI<>regnekraft. Heldigvis, da.
Gravatar #41 - CJ2
24. apr. 2012 18:28
#40 Øh, han siger at han vil påstå 99% ville vælge det der svarer til WP/iOS = PC2. Det er ikke sandt. Ca 50% vælger Android. Dvs mange vælger andet = PC1, end den smoothness i PC2.

Hvis pointen have været at alle vil vælge det bedste og OS'erne er lige gode men har forskellige fordele ... så kunne det have været spændende
Gravatar #42 - XorpiZ
24. apr. 2012 18:32
CJ2 (41) skrev:
#40 Øh, han siger at han vil påstå 99% ville vælge det der svarer til WP/iOS = PC2. Det er ikke sandt. Ca 50% vælger Android. Dvs mange vælger andet = PC1, end den smoothness i PC2.


Hvis man stillede dem op over for hinanden ja.

Nu er der jo også mange andre faktorer i spil (pris, form, hvad de andre har osv.).

Og så vil jeg gerne frabede mig, at du lægger ord i munden på mig.
Gravatar #43 - Mnc
25. apr. 2012 06:14
Jamen hvad skal vi så lægge i munden på dig? *SF*
Gravatar #44 - XorpiZ
25. apr. 2012 07:33
Heh, det er satme mange år siden jeg har set "*SF*" i aktion :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login