mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg


Gå til bund
Gravatar #2051 - gnаrfsan
18. jan. 2010 22:45
World Of Warcraft:
Jeg står midt i Teldrasil. HS'er til Darkshore, men havner et eller andet sted tilsyndeladende meget langt oppe. Falder i 10 sek., dør af tilsyneladende ingenting, og havner på kirkegården ved Sentinel Hill i Westfall.
Wut wut wuut?

Oversat til menneskesprog svarer det til at teleportere fra Oslo til København, havne midt i ingenting, og pludseligt stå i Tokyo.
Gravatar #2052 - Woller
18. jan. 2010 22:50
gammel bug som aldrig er rettet, sker indimellem men kan ikke lige huske hvad det er som trigger den
Gravatar #2053 - gnаrfsan
18. jan. 2010 22:52
Underligt. Jeg har faktisk kun oplevet det én gang før, og det var samme tur, en gang før Burning Crusade... Måske er det bare Darkshore, der er bugged.
Gravatar #2054 - Woller
18. jan. 2010 22:58
Nah har prøvet det som horde fra hinterlands så der er flere steder det kan ske :)
Gravatar #2055 - gnаrfsan
18. jan. 2010 22:59
Woller (2054) skrev:
Nah har prøvet det som horde fra hinterlands så der er flere steder det kan ske :)

Hmm det er nok fordi, jeg er mage så. Jeg HS'er næsten aldrig :)
Men spiller ellers pænt meget.
Gravatar #2056 - Woller
18. jan. 2010 23:44
det kan også forekomme som mage ;) jeg mener ihvertfald jeg var ved at porte da det skete^^
Gravatar #2057 - gnаrfsan
19. jan. 2010 08:12
Woller (2056) skrev:
det kan også forekomme som mage ;) jeg mener ihvertfald jeg var ved at porte da det skete^^

Hmmm, det er aldrig sket for mig. Derimod er jeg med den nye dungeon finder kommet tilbage på en flightpath, men uden mount. Aaaaaaaaah *splat*!
(var lidt desorienteret, derfor ingen iceblock/featherfall ;)
Gravatar #2058 - Jakob Jakobsen
19. jan. 2010 18:15
...at kagemand synes at et svar til et spørgsmål er irellevant
Gravatar #2059 - Daniel-Dane
19. jan. 2010 18:54
Jakob Jakobsen (2058) skrev:
...at kagemand synes at et svar til et spørgsmål er irellevant
[flueknepper]Hoho, det kan man slet ikke!!!11one[/flueknepper]
Gravatar #2061 - Jakob Jakobsen
19. jan. 2010 19:30
At de hårde drugdealere fra USA er med på moden når de skal flygte fra politiet.
Politiet brokker sig nok ikke.
Gravatar #2062 - Slettet Bruger [1254964853]
19. jan. 2010 20:58
Gravatar #2063 - Rasmus064
19. jan. 2010 21:13
Det er en mail jeg fik sendt fra en ven.
Har fjernet alle mail adresser "Dr DonZi" har sendt til.

(husk at start fra bunden)

Dear Editors of Denmark.DK,

All of what you say is "justification" for the unjustifiable.

Ecological balance and biodiversity as you are using these terms are simply perversions of their original meaning.

Whales ( or dolphins? ) do just fine in the open ocean without your Danish teenagers doing massive slaughter and genocide of these highly intelligent and sensitive mammals.

They ain't some dumb fish!! Dolphin babies cry when their mothers are murdered.

So stop it!!!

Before you give me or anybody else your "ecological and biodiversity" runaround "lecture" about global warming at Copenhagen, start saving these dolphins ( or whales? ) and begin repopulation programs of dolphins ( or whales? ) for your lost and probably uneducated Danish teens. Give 'em something positive instead of genocidal murder. Or can't you? Is Denmark so poor and ignorant that your country can't provide Faroe Island kids an education and meaningful jobs? Huh?

Oh, and don't tell me or anyone else that the Faroe Islands is some sort of "Independent Department" of Denmark. That won't do it either. You support them, you provide them with economic support, with Danish passports, no? If not, then the rest of the world will have to get into the matter of disinvesting in the Faroe Islands!!

From Wikipedia: The Faroe Islands are a constituent country of the Kingdom of Denmark, along with Denmark proper and Greenland.
The Faroe Islands have been an autonomous province of the Kingdom of Denmark since 1948. Over the years, the Faroese have been granted control of most matters. Some areas still remain the responsibility of Denmark, such as military defence, foreign affairs and law. source: http://en.wikipedia.org/wiki/Faroe_Islands

Conclusion: stop passing the buck, as we say here in America! Just stop it, period!! Otherwise campaigns will be begin here to disinvest in both Denmark and Faroe Islands. Get it?

Danes and Denmark are a brave and good people.

You saved your Holocaust Jews. 100% of them. Unlike Norway and France. When the King of Denmark strode out from his palace on horseback with a Jewish Star of David armband giving a profound example and inspiration to the rest of the Danes to hide, protect and ship your Jewish Dane citizens on over to ( neutral? ) Goteburg, Sweden, in the dead of night on Danish fishing boats.

Today Denmark is one of the few Euro countries to maintain good and strong ties to Israel, unlike some of the rest of the Euros.

Denmark protects freedom of speech and thought unlike the Arabic Islamic cockroach who recently tried to kill your Danish cartoonist, Kurt Westergaard as you well know.


Danish cartoonist Kurt Westergaard: 'I think I got through this fairly well.' Photograph: Lina Ahnoff

See: http://www.guardian.co.uk/world/2010/jan/04/danish...

One last piece of advice: You're not going to win any argument in this debate. Not with scenes like the one following.

Period.

End of this discussion!

Dr DonZi
Relativity Calculator
www.relativitycalculator.com

On Jan 5, 2010, at 4:48 AM, Denmark wrote:

Dear Mr DonZi
The Danish Foreign Ministry have received your letter where you express your feelings caused by some pictures circulating on the internet depicting selected scenes from the catching of pilot whales in the Faroe Islands.
We take note of the fact that a number of people find the above mentioned pictures disturbing. However, before passing any judgment upon whaling in general or the Faroese pilot whale drive fishery in particular one will need to supplement a possibly negative aesthetic first hand impression with considerations of a number of issues such as:
· General principles regarding use of wildlife;

· Biodiversity: the effects of the catch upon the relevant whale stock;

· Principles regarding the sustainable use of ocean resources, including interdependence between marine mammals and fish stocks;

· Animal welfare issues, including comparisons of a whale hunt with other hunts of large mammals in the wild, with the treatment of farmed animals throughout their life cycle, and of animals which are regarded as a nuisance; one might even consider certain kinds of non-food-related violent treatment of large mammals, found in some cultures.

· Ethics of food production in general. Does a meal of pilot whale meat represent more or less cumulated man-made animal pain than dishes normally eaten in one’s own country?

· Ecological questions, notably the ecological footprint of different modes of meat production, including the choice between local and imported food.

· Geographic and nutritional factors, availability of alternative food sources, notably in islands and remote coastal areas, not least in arctic or sub-arctic parts of the world.

· Cultural diversity, and tolerance/intolerance towards people with different food preferences and/or different attitudes towards different animals;

The Faroe Islands have autonomy within the Kingdom of Denmark. The islands are not included in Denmark’s membership of the European Union. Affairs regarding industry, agriculture, the environment, fishing and whaling, are subject to Faroese autonomy.
If you want to address the Faroese authorities regarding pilot whaling, the e-mail address of the Foreign Department of the Faroese Government is [email protected]; The e-mail address of the Faroese department of Fisheries and Maritime Affairs is [email protected];
If you, before forming your own finite opinion of the subject, or before addressing the relevant authorities, should be interested in acquiring some factual knowledge about whaling in the Faroe Islands, you may turn to the homepage on whaling of the Faroese authorities: www.whaling.fo;
Kind regards,
THE EDITORS OF DENMARK.DK
[email protected]

MINISTRY OF FOREIGN AFFAIRS OF DENMARK
ASIATISK PLADS 2 / DK-1448 KØBENHAVN K
EXPLORE DENMARK!
DENMARK.DK - THE OFFICIAL WEBSITE OF DENMARK
BLOGS.DENMARK.DK - BLOGGING DENMARK
VIDEO.DENMARK.DK - WATCH VIDEOS
FACEBOOK.COM/DENMARKDOTDK - BECOME A FAN
TWITTER.COM/DENMARKDOTDK - FOLLOW DENMARK
FLICKR.COM/PHOTOS/DENMARKDOTDK – VIEW PICS FROM DENMARK
Fra: Dr DonZi [mailto:[email protected]]
Sendt: 5. januar 2010 01:23
Til: Washington

Emne: To Denmark's Ambassador: Intelligent Animal Genocide!!
<image001.png>
To Denmark's Ambassador:
"Harvested" or "Not Harvested", that is NOT THE QUESTION!!
"Dolphin" or "Not Dolphin", this is NOT THE QUESTION!!
It is INTELLIGENT ANIMAL GENOCIDE!!
PERIOD!!
.
.
.
Faroe Island jobs!
Ha, ha!!
The Nazi German bastards also needed jobs!!!!!!!
Skinning intelligent beings alive.
Ripping screaming babies from their mothers as they're being cut to pieces.
Doing live "medical" experiments.
You know the routine.
Question: what am I speaking of here? Intelligent dolphins ( or whales ) or Holocaust Jews??
As far as the Faroe Islands being a separate "Department of Denmark", this is not worthy of a good and honest Danish people.
It was after all the King of Denmark and the Danish people who all put on Stars of David to save their fellow Jewish Danes in direct contravention of Nazi German orders!!
Danes who resisted Nazi German bastards throughout WWII and the Holocaust, unlike the Swedes, the French Vichy, the Quisling pro - nazi Norwegians who even today are anti - Semite and anti - Israel, and, oh yes, the Catholic Vatican.
Please!!
Give me a break!!
INTELLIGENT ANIMAL GENOCIDE IS INTELLIGENT ANIMAL GENOCIDE!!
No excuses.
No bullshit.
Period.
End of this discussion.
To Denmark: Start saving your dolphins ( or whales ) and building up their populations before you start saving the planet from global warming!! Then people will know your sincerity.
Period.
End of this ( insane ) discussion which should not even become an issue amongst normal humans, unlike the Islamic Arabic who Kills for the Koran.
On Jan 4, 2010, at 6:25 PM, beth moriarty wrote:


Hi ... , and happy new year and all that! If you maintain contact, and don't mind eavesdropping, I'd LOVE to read more from this couple! - B
(and please tell Nuby whales will also roll playfully against a ship just before they're "harvested." and they're better than most people. yup.)
Gravatar #2064 - zin
20. jan. 2010 07:28
Environmentalist troll is environmental!
Gravatar #2065 - SnackAttack
20. jan. 2010 13:00
Environmentalist troll is mental!
Gravatar #2066 - vandfarve
20. jan. 2010 13:08
Mental troll is Mr. T.
Gravatar #2067 - Daniel-Dane
20. jan. 2010 16:03
ZiN (2064) skrev:
Environmentalist troll is environmental!


SnackAttack (2065) skrev:
Environmentalist troll is mental!


vandfarve (2066) skrev:
Mental troll is Mr. T.
nigger nigger nigger my nigger nigger.
Gravatar #2068 - Tumleren
20. jan. 2010 16:07
4chan memes er så sjove når der følger en forklaring med
Gravatar #2069 - vandfarve
20. jan. 2010 17:17
Gravatar #2070 - qed
20. jan. 2010 17:26
#2069
That's some serious piece of grill!
Gravatar #2071 - doh09
20. jan. 2010 20:13
#2069 det må være en del af "how to never get taken serious again/or get a job"
Gravatar #2072 - vandfarve
21. jan. 2010 13:41
http://ing.dk/ skrev:
Cementfabrikken Aalborg Portland står for tre procent af Danmarks samlede CO2-udledning.


What the fanden?! En enkelt virksomhed står for tre procent af vores udledning af CO2. What...
Gravatar #2073 - Daniel-Dane
21. jan. 2010 13:52
#2072
Nu er CO_2 en naturlig del af det at lave cement. Så man kan ikke undgå det.
Gravatar #2074 - Slettet Bruger [1254964853]
21. jan. 2010 14:11
#2073

Explain.
Jeg har nok blandet dét cement jeg skal for restena f mit liv. men har aldrig sat spørgsmål ved produktionen
Gravatar #2075 - vandfarve
21. jan. 2010 14:29
Daniel-Dane (2073) skrev:
#2072
Nu er CO_2 en naturlig del af det at lave cement. Så man kan ikke undgå det.


Like in?

http://da.wikipedia.org/wiki/Cement skrev:
Cement er et gråt pulver til brug for betonfremstilling, visse typer mørtel m.m. Cementmørtel er en blanding af cement, vand og sand.

Cement er fremstillet af 3/4 kalk og 1/4 ler. Kalk og ler blandes sammen og brændes i en cementovn. Herefter knuses det brændte kalk og ler til pulver, der er den færdige cement.


Vi er enige om, at både kalk og ler karbonbaseret, men der indgår ikke CO2 i processen. Det ville også være underligt, da CO2 ofte er et affaldsstof fra produktionsprocessen og sjældent kan bruges til noget (da det ikke er særlig reaktivt, derfor et affaldsprodukt)...
Gravatar #2076 - vandfarve
21. jan. 2010 14:32
Okay, det lyder stadig vildt, men her kommer forklaringen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Concrete skrev:
The cement industry is one of two primary producers of carbon dioxide (CO2), creating up to 5 percent of worldwide emissions of this gas. The embodied carbon dioxide (ECO2) of a tonne of concrete varies with mix design and is in the range of: 75–176 kg CO2/tonne 0.075 - 0.176 tonne CO2/tonne[23] Cement manufacture contributes greenhouse gases both directly through the production of carbon dioxide when calcium carbonate is heated, producing lime and carbon dioxide[24], and also indirectly through the use of energy, particularly if the energy is sourced from fossil fuels. The cement industry produces 5% of global man-made CO2 emissions, of which 50 % is from the chemical process, and 40 % from burning fuel.[25]
Gravatar #2077 - Clauzii
21. jan. 2010 14:39
#2076:
For en god ordens skyld det direkte link til artiklen i Ingeniøren.

Fra selvsamme:
"Egentlig er udledningen af CO2 fra cement og dermed beton lav pr. masseenhed, sammenlignet med andre materialer. Det, der gør at udledningen er nævneværdig er de store mængder, der produceres på verdensplan.
De vigtigste kilder til CO2 fra cementproduktionen er:
1) Energiforbruget i cementovnen. Typisk fører det til udledning af ca. 0,3 kg CO2 pr. kg cement fra de kul og olieprodukter, der anvendes. Vi kan reducere udledningen ved at erstatte en del af de fossile brændsler med biomasse.
2) Den kemiske nedbrydning af kalk/kridt (CaCO3) til CaO og CO2. CaO går i for-bindelse med de øvrige råmaterialer og danner cementens komponenter. CO2 frigøres til atmosfæren, typisk ca. 0,5 kg CO2 pr. kg cement. Før eller siden optages denne mængde atter i betonen, men det regnes ikke med i CO2-regnskabet fra produktionen.
Mellemproduktet, klinker, der kommer ud af brændingen i cementovnen formales til cement i store møller. Hertil anvendes elektricitet, som jo kan fremstilles på forskellig vis med mere eller mindre CO2-udledning. Dette indgår i kraftværkernes CO2 regnskab, men er væsentligt mindre end de to andre kilder."
Gravatar #2078 - Jakob Jakobsen
22. jan. 2010 12:03
Gravatar #2079 - doh09
22. jan. 2010 16:10
http://fpn.dk/liv/born_unge/article1955874.ece

Laver selv jævnligt følgende ting i huset:
rydder eget værelse op, støvsuger resten af huset, rydder sne, passer min lillebror, fylder piller på fyret, tømmer opvasker, hænger tøj til tørre, folder tøj sammen, hjælper mor og lillebror med pc'er, henter træ til brændeovnen, og mange andre småting, så føler mig aldeles uforkælet hvis den artikel passer :P
Gravatar #2080 - Ronson ⅍
22. jan. 2010 16:55
#2079: Det er mere end hvad jeg laver - og jeg har min egen lejlighed
Gravatar #2081 - Slettet Bruger [1254964853]
22. jan. 2010 18:57
http://www.dailytech.com/NASA+2009+Was+Second+Hott...

Hvis jeg ikke var røv dårlig grammatisk så havde jeg sendt det ind som nyhed.

ret interessant dog
Gravatar #2082 - vandfarve
22. jan. 2010 19:04
SlettetBruger (2081) skrev:
http://www.dailytech.com/NASA+2009+Was+Second+Hottest+Year+on+Record/article17490.htm

Hvis jeg ikke var røv dårlig grammatisk så havde jeg sendt det ind som nyhed.

ret interessant dog


Det kommer ikke bag på nogle, da de sidste 10 varmeste år nogensinde (mens vi har målt temperaturer) er målt de sidste 12-15 år.

Jeg hader at sige det, men om 30-50 år vil jeg lave den vildeste "I told ya so!"-sang med kombineret dans og rytmik fra min strandvilla på L'Alpe d'Huez!
Gravatar #2083 - Daniel-Dane
22. jan. 2010 19:10
#2082
Nu-huh. Du vil være død af hedeslag, ligesom 132/113 af befolkningen.
Gravatar #2085 - Slettet Bruger [1254964853]
23. jan. 2010 12:13
Gravatar #2086 - doh09
23. jan. 2010 21:15
http://politiken.dk/bagsiden/article885795.ece

????? hvordan kunne hun nå at sætte sig? hvorfor flyttede han sig ikke? Hvorfor er han kæreste med en der næsten vejer 3 gange hans vægt?
Gravatar #2087 - Jakob Jakobsen
23. jan. 2010 21:18
#2086

Har du overhovedet læst nyheden?
Gravatar #2088 - doh09
23. jan. 2010 21:30
#2087 min fejl, havde ikke lagt mærke til det med at de tumlede rundt.... men hvorfor han var kærester med hende undrer mig stadig.
Gravatar #2089 - Jakob Jakobsen
23. jan. 2010 21:43
#2088

Det er ikke alle der er overfladiske og kun kigger på det ydre.
Gravatar #2090 - LinguaIgnota
23. jan. 2010 21:46
Jakob Jakobsen (2089) skrev:
#2088

I liek phat bitches.


Fixed. :)
Gravatar #2091 - SnackAttack
23. jan. 2010 22:13
Gravatar #2092 - doh09
23. jan. 2010 22:27
#2089 alle gør til en vis grad..
Gravatar #2093 - LinguaIgnota
23. jan. 2010 22:33
Ronson (2084) skrev:
http://www.virtualmanager.com/forum/topics/688551

Tråden er vokset ganske betragteligt siden i går. Hvis du ikke har været inde at kigge, så opfordrer jeg dig til at gøre det. Der er noget alvorligt galt med de børn...
Gravatar #2094 - markjensen
23. jan. 2010 22:44
LinguaIgnota (2093) skrev:
Der er noget alvorligt galt med de børn...


Ja, de kan ikke stave
Gravatar #2095 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jan. 2010 06:40
At jeg stod med 2 valgmuligheder

1. gå i seng og stå tidligt op for at game, og bibeholde min nat/dag ratio
2. blive oppe og game mens det er sjovt, og ødelægge nattesøvnen

... valgte mellemvejen at game HELE natten og slet ikke sove xD
Gravatar #2096 - MiniatureZeus
24. jan. 2010 12:11
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article12...

Det er da vidst ikke de der øjenbryn som er hendes værste skønhedsproblem?! :D
Gravatar #2097 - Ronson ⅍
24. jan. 2010 12:13
MiniatureZeus (2096) skrev:
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1287939.ece

Det er da vidst ikke de der øjenbryn som er hendes værste skønhedsproblem?! :D
For fanden... Man bliver helt olm...
Hvordan kan man blive sur over at en fucker ens øjenbryn når man lader dem tatovere på...
Der er ligesom kun én chance.. det ved man når man bliver tatoveret. Derfor skal man satme også være dum for at få tatoveret noget i ansigtet på den måde.

Det er velfortjent og man kan kun håbe at andre indser at det er fuldstændig tåbeligt.
Gravatar #2098 - Elskov
24. jan. 2010 12:20
#2097
... og øjenbrynene er nærmest det kønneste i hendes face..
Gravatar #2100 - Caek of Doom
24. jan. 2010 14:02
MiniatureZeus (2096) skrev:
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1287939.ece

Det er da vidst ikke de der øjenbryn som er hendes værste skønhedsproblem?! :D


Da jeg først kiggede på billedet troede jeg sgu hun havde fået en fail plastikoperation i fjæset. Hun burde være glad for de øjenbryn.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login