mboost-dp1

Android App AFSTEM (DANSK)


Gå til bund
Gravatar #1 - mutant
8. apr. 2011 19:11
Her er en fin lille APP på dansk, med ganske fine features...

Der er klart potentiale, og absolut et kig værd.

Beskrivelse:

Glemmer du tit, hvornår du har købt noget, hvor det var og hvad det kostede?
AFSTEM, er et perfekt supplement til online-bank, det hjælper dig med at:
- Holde styr på hvornår du foretog et køb.
- Giver dig et overblik over hvad du har tilbage i.e aktuelle RÅDIGHEDSBELØB

Det er ENKELT og LET at bruge, uden forvirrende skærmbilleder

* Anbefales til eksempelvis personer med ADHD!
* Partyfolket
* Husmoren
* Den "glemsomme"...:-)


Features:

- Egen Database
- Mulighed for at slette alle Posteringer/Transkaktioner
- Ændre en Transaktion
- Slette udvalgt Transaktion/Postering
- Indtaste nyt rådighedsbeløb
- Fede farver
- Enkelt og overskueligt

*NYT*NYT*NYT:

- ALARM (Sæt alarmen til at påminde dig om at foretage afstemninger i AFSTEM):
- Tilføj din egen MP3-lydfil
- Daglig alarm, ved angivet tidspunkt
- Flash LED (grøn)
- Vibration
- Notifikation i statusbar

****NYT*****NYT*******NYT*****************
- Eksport af transaktioner til tekstfil
- tilføjet support (browser til hjemmeside)

Påtænkte udvidelser/Opdateringer:

- Statistik over typer af transaktioner
- Brugerindstillinger
- Understøttelse af flere valutaer

https://market.android.com/details?id=com.john.hansen.afstem&feature=search_result
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 19:17
come on.. hvad laver alle jer idiotiske negere med jeres lorte spam??
Gravatar #3 - Jakob Jakobsen
8. apr. 2011 19:19
****NYT*****NYT*******NYT************!111ONEONEONE!
Endnu en spamidiot på newz.
Gravatar #4 - vandfarve
8. apr. 2011 19:20
Jakob Jakobsen (3) skrev:
****NYT*****NYT*******NYT************!111ONEONEONE!
Endnu en spamidiot på newz.


HEY!

Jeg har da heller ikke talt grimt om din mor. I dag.
Gravatar #5 - gnаrfsan
8. apr. 2011 19:23
Vandfarve, min ven, du har da aldrig fortalt mig at din mor var mutant? Det er måske derfor hun altid vil have en sæk over hovedet når hun "besøger" mig....
Gravatar #6 - vandfarve
8. apr. 2011 19:23
Hvorfor skal du nu blande min far ind i det her?
Gravatar #7 - gnаrfsan
8. apr. 2011 19:24
Well that explains the extremely large clit..
Gravatar #8 - vandfarve
8. apr. 2011 19:25
Okay, jeg stopper nu. Pwomise.
Gravatar #9 - gnаrfsan
8. apr. 2011 19:28
vandfarve (8) skrev:
Okay, jeg stopper nu. Pwomise.
I sincerely doubt that my good sir...
Gravatar #10 - vandfarve
8. apr. 2011 20:03
Fuck!
Gravatar #11 - Magten
9. apr. 2011 07:26
Wouw... 25 kr for så noget lort :D
Gravatar #12 - mutant
9. apr. 2011 08:27
Sikken flok ignoranter der tilsyneladende spammer denne tråd...

Et særdeles primitivt sprogbrug, og konstruktiv kritik er et aldeles ukendt fænomen.

Sæt i jer hellere ned bagerst i lokalet og leg med jeres ******ing;-)

[SPAM]


@Magten
Der er jo ingen der tvinger dig til at købe applikationen, så hold dine beskidte kommentarer for dig selv!
Gravatar #13 - Magten
9. apr. 2011 08:34
mutant (12) skrev:
Der er jo ingen der tvinger dig til at købe applikationen, så hold dine beskidte kommentarer for dig selv!


Du kunne jo også tage et kig på hvad der ellers eksisterer på Market. 25 kr er jo helt hen i vejret for så simpel en app.

Der findes utallige programmer der kan det samme og mere til, som er billigere eller endda gratis.

Din saglstale gør ikke ligefrem din reklame bedre.. "HAR DU ADHD? SÅ SKAL DU DA BRUGE 25 KRONER PÅ DET HER!!"
Gravatar #14 - Rainmeter
9. apr. 2011 08:36
Helt ærligt mutant, den er jo alt alt for dyr 25 kr for det der som absolut intet nyt bringer i verden. i min verden er det 1-5 kr app ikke at jeg stadig ville købe den for den virker ret ubrugelig, når man tænker på jeg har adgang til min netbank gennem en (uha frækt ord) GRATIS app fra min bank.

Da helt klart dig der bare burde tage det folk skriver til, og tænke over det? lave det om til en gratis app evt eller sætte prisen ned, skal jeg bruge 25 kr på noget skal det ikke ligne noget der lavet til bøsser hippier
Gravatar #15 - PowerPatrick
9. apr. 2011 08:47
Undskyld mig, Camilla Hansen (mutant)?

Vil du venligst definere spam for os? Det er dig og din mand der udelukkende opretter en bruger med det ene formål at lave gratis reklame for jeres eget lort, hvilket på samme tid også er disrespekt for både vores fællesskab (som I netop ikke har tænkt jer at være en del af) og webmastere (der prøver at holde sitet kørende ved brug af reklamer, som I er nød til at købe jer til).
Gravatar #16 - jeldtoft
9. apr. 2011 08:56
Hej

Har netop købt app'en. 1 stjerne. Refund.
Gravatar #17 - LinguaIgnota
9. apr. 2011 09:15
Magten (13) skrev:
Din saglstale gør ikke ligefrem din reklame bedre.. "HAR DU ADHD? SÅ SKAL DU DA BRUGE 25 KRONER PÅ DET HER!!"


Hold dine beskidte kommentarer for dig selv! Den har lissom også fede farver, nå!

Ihh, hvis bare jeg havde en Androidtelefon, så kunne jeg også reviewe. "De fede farver gav mine øjne AIDS. :("
Gravatar #18 - terracide
9. apr. 2011 10:50
mutant (12) skrev:
Sikken flok ignoranter der tilsyneladende spammer denne tråd...

Et særdeles primitivt sprogbrug, og konstruktiv kritik er et aldeles ukendt fænomen.

Sæt i jer hellere ned bagerst i lokalet og leg med jeres ******ing;-)

[SPAM]


@Magten
Der er jo ingen der tvinger dig til at købe applikationen, så hold dine beskidte kommentarer for dig selv!


Det er dig der er ignorant.
Min kæreste har ADHD...men det betyder intet for hun er medicineret, så hun er ganske normal...ignorante tåbe!
Gravatar #19 - Chewy
9. apr. 2011 17:42
@12
@Magten
Der er jo ingen der tvinger dig til at købe applikationen, så hold dine beskidte kommentarer for dig selv!


Fair nok. Så nøjes jeg med at hente den på isohunt... ;-)
Gravatar #20 - CosmicCorruption
9. apr. 2011 17:54
#18
HAH! Jeg vidste man skulle være fucked for at kunne holde dig ud!!!
Gravatar #21 - Jakob Jakobsen
9. apr. 2011 18:01
jeldtoft (16) skrev:
Hej

Har netop købt app'en. 1 stjerne. Refund.


Sjovt, det samme skete her!?!
Gravatar #22 - terracide
9. apr. 2011 18:09
CosmicCorruption (20) skrev:
#18
HAH! Jeg vidste man skulle være fucked for at kunne holde dig ud!!!


Tak fordi du beviser du ikke er det hrutigste dyr i hakkebakke skoven.

Prøv at læse hele indlægget næste gang før du (og dem der rater dig) afsløre jeres lave I.Q...

Terra - Selv for newz var det slapt...
Gravatar #23 - Rainmeter
9. apr. 2011 18:19
Helt ærligt terra hvis man har brug for medicin for at virke "normal" så er man altså ikke "normal", ergo må der var noget om snakken.
Men det burde jo også være ligemeget det vigtigste er, at i er glade for hinanden.
Gravatar #24 - terracide
9. apr. 2011 18:25
Rainmeter (23) skrev:
Helt ærligt terra hvis man har brug for medicin for at virke "normal" så er man altså ikke "normal", ergo må der var noget om snakken.
Men det burde jo også være ligemeget det vigtigste er, at i er glade for hinanden.


Amøbe...meningen med medicien er netop at korrigere fejlen...så man er normal..

Hint:
Hold din kæft om ting du ikke forstår...for du gør dig selv til grin pt.
Gravatar #25 - terracide
9. apr. 2011 18:33
Lise:

Jeg er den person du mener ikke er normal uden medicin. Og jeg har kun en ting , måske to ting at sige til dig.
For det første: går jeg ud fra, at du ved, at man ikke skal udtale sig om ting, man intet aner noget om, det må din mor have lært dig en gang, tænk på din børnelærdom.
For det andet: Virker jeg ikke bare lidt normal, jeg har to uddannelser, jeg har et gennemsnit på 10,42 jeg har et speciale i en speciel hjerneskade, som hedder huntingtons chorea, hvor jeg har studeret med nogle af de bedste i landet, hvis du har brug for info er du velkommen til at bruge wiki til at finde ud af hvad det er jeg ved en masse om før du udtaler dig igen. Dumbass.
Gravatar #26 - Daniel-Dane
9. apr. 2011 18:37
terracide (25) skrev:
For det andet: Virker jeg ikke bare lidt normal, jeg har to uddannelser, jeg har et gennemsnit på 10,42 jeg har et speciale i en speciel hjerneskade, som hedder huntingtons chorea, hvor jeg har studeret med nogle af de bedste i landet, hvis du har brug for info er du velkommen til at bruge wiki til at finde ud af hvad det er jeg ved en masse om før du udtaler dig igen. Dumbass.
ROFLMAO.
Gravatar #27 - terracide
9. apr. 2011 18:41
Daniel-Dane (26) skrev:
ROFLMAO.


Når det rent faktisk lykkes at pisse Lise af så hun rent faktisk gider skrive herinde, så tager jeg hatten af...så er man fandme "dygtig"....
Gravatar #28 - Alrekr
9. apr. 2011 18:56
@Lise: Vi driller bare terra en gang imellem.. Ikke for at være efter dig, men terra er bare lidt alternativ i nogle af sine udtalelser.

Huntingtons chorea, huh? Det eneste sted jeg kender det fra er fra House. Gætter på at det ikke er den bedste kilde.. :)
Gravatar #29 - LinguaIgnota
9. apr. 2011 19:10
Jeg synes også, det er smukt, at et par "specielle" mennesker sådan har fundet hinanden. Det er ligesom at se et par mongoler gå hånd i hånd på gaden. Det varmer helt ind i hjertet.

Og jeg er glad for, at Lille Lise trods alt er medicineret - det må være så rigeligt med en enkelt mentalt ustabil svensker i hustanden.

Protip: Om du sparar hennes medicin i en dag eller två, då är jag säker på att hon är galen snabbt att diska och dammsuga. Och om hon börjar jämra sig, som sådan några damer ofta gör, då kan du alltid distrahera henne med någonting glänsande.
Gravatar #30 - terracide
9. apr. 2011 19:13
LinguaIgnota (29) skrev:
Jeg synes også, det er smukt, at et par "specielle" mennesker sådan har fundet hinanden. Det er ligesom at se et par mongoler gå hånd i hånd på gaden. Det varmer helt ind i hjertet.

Og jeg er glad for, at Lille Lise trods alt er medicineret - det må være så rigeligt med en enkelt mentalt ustabil svensker i hustanden.

Protip: Om du sparar hennes medicin i en dag eller två, då är jag säker på att hon är galen snabbt att diska och dammsuga. Och om hon börjar jämra sig, som sådan några damer ofta gör, då kan du alltid distrahera henne med någonting glänsande.


#29:
Protip:
google translate gør ens tekster utilsigtede komiske...
Gravatar #31 - Daniel-Dane
9. apr. 2011 20:11
Enig. Lingu prøver aldrig at være sjov. Vi griner konstant ad ham, ikke med ham. Han er lissom en mongolklovn.
Gravatar #32 - LinguaIgnota
9. apr. 2011 20:18
'Tis true. Men jeg trøster mig med, at jeg i det mindste ikke er terracide. Dét ville godtnok ikke være sjovt.
Gravatar #33 - Rainmeter
9. apr. 2011 21:19
terracide
LoL, jeg har sku da selv et mit at slås med, men uanset hvor meget jeg fylder mig ender ikke på jeg stadig har det, og derfor ikke er normal, men der imod virker normal og har normal funktion med brug af præparater og der jo helt normalt? kom da lige igen amøbe?
Gravatar #34 - Dreadnought
9. apr. 2011 23:55
Er denne her tråd til Minestryger?

0 1 * 2 1 1 * 1 0
0 1 2 * 1 1 1 1 0
1 1 2 2 2 0 0 0 0
* 2 1 * 1 0 1 1 1
* 2 1 1 1 0 1 * 1
1 1 0 0 0 0 1 1 1
0 0 0 0 0 1 1 1 0
1 1 1 0 1 2 * 1 0
1 * 1 0 1 * 2 1 0
Gravatar #35 - Daniel-Dane
9. apr. 2011 23:57
Dreadnought (34) skrev:
Er denne her tråd til Minetog?
Ja!
Gravatar #36 - Elskov
10. apr. 2011 05:25
Det er altså bare et fact, at man ikke er normal, når man behøver medicin for at fungere. Jeg fungerer ikke engang med medicin, så det er ikke for at fornærme nogen - så ville jeg i den grad også fornærme mig selv. Men det er sgu da flot at Lise har fået en uddannelse med så flot et gennemsnit, det tager jeg hatten af for. Hun virker da også meget fornuftig, men du ved, modsætninger mødes...
Gravatar #37 - Hubert
10. apr. 2011 06:42
Elskov (36) skrev:
Det er altså bare et fact, at man ikke er normal, når man behøver medicin for at fungere. Jeg fungerer ikke engang med medicin, så det er ikke for at fornærme nogen - så ville jeg i den grad også fornærme mig selv. Men det er sgu da flot at Lise har fået en uddannelse med så flot et gennemsnit, det tager jeg hatten af for. Hun virker da også meget fornuftig, men du ved, modsætninger mødes...


Det sjove er jo bare at hun burde vide at huntingtons chorea er en genetisk sygdom og ikke en hjerneskade... Det er da det mindste man kunne forvente når man har det som speciale..?
Gravatar #39 - Chewy
10. apr. 2011 20:22
Jeg kan kun stille mig op i rækken af folk der skal bruge daglig medicin for at virke nogenlunde normal. Ikke at der er noget i vejen med det. Men det ændre ikke på at man adskiller sig fra hvad der opfattes som normalt...

Og ikke for at tale ondt om nogen. Men at have to uddannelser, et snit på 10,42 og et specielle er ikke normen i danmark. Så det er ikke et brugbart argument hvis du prøver at fremstille dig som normal ;-)
Gravatar #40 - CosmicCorruption
10. apr. 2011 20:33
#25
............som hedder huntingtons chorea, hvor jeg har studeret med nogle af de bedste i landet, hvis du har brug for info er du velkommen til at bruge wiki til at finde ud af hvad det er jeg ved en masse om før du udtaler dig igen. Dumbass.


Du glemte at tilføje en quote efter din tekst ala din besøgsven. Fx:

Lise: L0L! Wtf!? Huntingtons chorea n00bs!
Gravatar #41 - Dreadnought
10. apr. 2011 23:42
Hov, jeg så ikke linket i #35, og tog bare et tilfældigt billede til #38 fra Google. What are the odds?
Gravatar #42 - jeldtoft
14. apr. 2011 18:16
E-mail fra John Hansen skrev:
Kære Martin,

Den kommentar du har efterladt ved følgende applikation: AFSTEM (DANSK), bedes venligst fjernet omgående!
Ref.: https://market.android.com/details?id=com.john.han...

Ordren er således blevet annulleret inden for 2 minutter, hvor du derfor efterfølgende ikke har juridisk ret til, hverken at kommentere eller anvende programmet.

I modsat fald vil sagen blive fremsendt til Juridisk afdeling, med henblik på undersøgelse for injurier og manglende overholdelse købeloven.


Jeg har svaret på mailen:

Mail til John Hansen skrev:
Hej

Fuck dig din fede nar. Lav en bedre app næste gang. Held og lykke med den juridiske afdeling. Køber bare din lorteapp fra en anden telefon og skriver det samme igen + tilfølger, at du har "truet" mig.

Med venlig hilsen

Martin


Jeg opfordrer alle til at købe app'en, prøve den og så vurdere den til den ene stjerne, som app'en er værd. Husk desuden at kommentere.
Gravatar #43 - Daniel-Dane
14. apr. 2011 18:36
But I have an iPhone... ):
Gravatar #44 - Daniel-Dane
14. apr. 2011 18:38
Daniel-Dane (43) skrev:
But I have an iPhone... ):
Well, nobody's perfect.
Gravatar #45 - Daniel-Dane
14. apr. 2011 18:38
Daniel-Dane (44) skrev:
Well, nobody's perfect.
Lame Independence Day quote.
Gravatar #46 - jeldtoft
14. apr. 2011 18:42
#43, #44 & #45

Har I juridisk ret til at kommentere på newz?
Gravatar #47 - Rainmeter
14. apr. 2011 19:49
OMG den koster kun 15 kr, det sku den rigtige vej.
Gravatar #48 - Daniel-Dane
14. apr. 2011 19:59
jeldtoft (46) skrev:
#43, #44 & #45

Har I juridisk ret til at kommentere på newz?
Dunno. Jeg har ret, indtil det modsatte er bevist.
Gravatar #49 - <3Thinkpads
14. apr. 2011 20:05
E-mail fra John Hansen skrev:
Kære Martin,

Den kommentar du har efterladt ved følgende applikation: AFSTEM (DANSK), bedes venligst fjernet omgående!
Ref.: https://market.android.com/details?id=com.john.han...

Ordren er således blevet annulleret inden for 2 minutter, hvor du derfor efterfølgende ikke har juridisk ret til, hverken at kommentere eller anvende programmet.

I modsat fald vil sagen blive fremsendt til Juridisk afdeling, med henblik på undersøgelse for injurier og manglende overholdelse købeloven.


Han er sgu en sjov mand ham John. Juridisk ret til at kommenterer og anvende programmet, korrekt at man ikke maa bruge det saafrem at det er blevet leveret tilbage, men ligefrem ikke kommenterer paa det?

Juridisk afdeling? Hvilken juridisk afdeling? Han er en sygmeldt datamatiker og koder derhjemme fra, det maa vaere en god stak faste omkostninger som han braender med hvis han har hyret advokater - ikke underligt at han tog 25kr for det saa. Manglende overholdelse af koebeloven? Ohh lawd.
Gravatar #50 - Chewy
14. apr. 2011 20:12
@49
Kan kun give dig ret.
Det her var nok dagens bedste grin... Og det er på trods af at jeg har brugt den ene halvdel af dagen på at trykke F11 og den anden halvdel med at browser bash/uncyclopedia/failbook...
Jeg ved det, jeg har ikke noget liv....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login