mboost-dp1

Android App AFSTEM (DANSK)


Gå til bund
Gravatar #51 - jeldtoft
14. apr. 2011 20:55
Når man trykker refund på Android Market, bliver applikationen også afinstalleret.
Gravatar #52 - Windcape
27. apr. 2011 14:45
Mangler der ikke et bittorrent link i denne her tråd? :P
Gravatar #53 - Alrekr
27. apr. 2011 14:48
Windcape (52) skrev:
Mangler der ikke et bittorrent link i denne her tråd? :P


Det giver ikke så meget.
Gravatar #54 - jeldtoft
27. apr. 2011 18:12
Her er hans nye app.

Den startede med at koste 15kr, men nu er den gratis. Jeg kan dog se, at han selv har været inde og give den 5 stjerner.
Gravatar #55 - Rainmeter
27. apr. 2011 18:42
Altid noget at han har lært noget..
Gravatar #56 - Bachy
28. apr. 2011 09:09
Hmm .. jeg er ikke helt sikker på jeg ser fidusen i det program, men det kan selvf være det blot er mig der ikke er fantasifuld nok :)
Gravatar #57 - kinaholm
2. maj 2011 10:33
https://market.android.com/details?id=com.john.han...
Hmm, Hvor mon han har fået logoet til den app henne??? Hint Hint: Automator..
Gravatar #58 - izym
2. maj 2011 18:01
"Den fine, lille robot der? Den er da så generisk, at det må være et tilfælde! Ja, jeg husker da endda selv hvordan jeg sled og slæbte (du ved, musen) i fyrretyve dage!"
Gravatar #59 - arntc
6. maj 2011 09:36
Hmm... en mistænkelig bunke tilladelser fra hans strømprogram:

Tilladelser
APPLIKATIONEN HAR ADGANG TIL FØLGENDE:
TJENESTER, DER KOSTER DIG PENGE
SEND SMS-BESKEDER
Tillader, at applikationen sender sms-beskeder. Ondsindede applikationer kan eventuelt koste dig penge ved at sende beskeder uden din bekræftelse.
HARDWAREKONTROLLER
SKIFT DINE LYDINDSTILLINGER
Tillader, at en applikation ændrer globale lydindstillinger som f.eks. lydstyrke og kanalisering.
DIN PLACERING
FIN (GPS) PLACERING
Få adgang til fine placeringskilder, som f.eks. GPS (Global Positioning System) på enheden, hvor det er tilgængeligt. Ondsindede applikationer kan bruge dette til at finde ud af, hvor du er, og kan eventuelt bruge yderligere batterikapacitet.
NETVÆRKSKOMMUNIKATION
FULD INTERNETADGANG
Tillader, at en applikation opretter netværks-sockets.
DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
LÆS KONTAKTDATA
Tillader, at en applikation læser alle kontaktdata (adresser), der er gemt på din enhed. Ondsindede applikationer kan bruge dette til at sende dine data til andre mennesker.
TELEFONOPKALD
LÆS TELEFONTILSTAND OG IDENTITET
Tillader, at applikationen får adgang til enhedens telefonfunktioner. En applikation kan med denne tilladelse registrere denne telefons telefon- og serienummer, om et opkald er aktivt, nummeret som opkaldet er forbundet til osv.
HUKOMMELSE
REDIGER/SLET USB-INDHOLDET, REDIGER/SLET SD-KORTINDHOLD
Tillader, at applikationen skriver til USB-hukommelsen. Tillader, at applikationen skriver til SD-kortet.
Vis alle
HARDWAREKONTROLLER
KONTROLLER VIBRATOR
Tillader, at applikationen kontrollerer vibratoren.

Hvad skal han bruge alt det til, når app'en bare er en dyr lommeregner?
Gravatar #60 - arntc
6. maj 2011 09:37
izym (58) skrev:
"Den fine, lille robot der? Den er da så generisk, at det må være et tilfælde! Ja, jeg husker da endda selv hvordan jeg sled og slæbte (du ved, musen) i fyrretyve dage!"


Du melder bare løs til google: http://www.google.com/support/bin/request.py?conta...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login