mboost-dp1

Att: Newz.dk crew vedr. mail fra newz.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - caffery
9. feb. 2008 07:37
Jeg har netop fået en mail fra newz.dk der siger at jeg ikke har været logget på de seneste 2 måneder og derefter advarer de med at inaktive profiler bliver slettet efter 3 måneder.

Det er bare sjovt, at jeg har været logget på nogenlunde regelmæssigt det sidste stykke tid - seneste den 7. februar hvor jeg skrev en kommentar i en tråd.

Hvordan kan det være? Vil da nødig ha at I sletter min profil når jeg faktisk er aktiv ;)
Gravatar #2 - mbw2001
9. feb. 2008 07:40
Samme her... Piv... Hvad er det ligepræcis er kræver for at man er aktiv :p
Gravatar #3 - MiniatureZeus
9. feb. 2008 07:53
Jeg tror der er sket en fejl, for jeg har også modtaget mailen, med en anden bruger jeg har herinde, som jeg brugte for en uge siden.
Gravatar #4 - NukeDK
9. feb. 2008 07:58
Ja jeg har nu også modtaget sådan en mail, og jeg kommer her flere gange om dagen :/

Men jeg tror nu også #3 har fat i noget, det må være en fejl...
Gravatar #5 - stephenson
9. feb. 2008 08:40
Jeg har også modtaget samme mail, vågnede da helt op da jeg tjekkede min mail, gik ind på newz.dk og var sørme logget automatisk ind ;)
Gravatar #6 - Acro
9. feb. 2008 09:19
Nu har jeg siddet oppe hele natten og udsendt e-mails, og så påstår I, at det er de forkerte modtagere? :-P

Jeg har noteret mig, at der er sket en fejltagelse, og det bliver selvfølgelig rettet. Jeres konti forsvinder ihvertfald ingen steder.

Der kommer nok en nyhed på forsiden, fordi mange jo utvivlsomt vil have samme tvivl som jer, men jeg skal lige have fundet en, der kan godkende det, jeg har skrevet.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
9. feb. 2008 09:28
Hvilket brugernavn stod i jeres mail? I min stod "ronson1"
Gravatar #8 - Acro
9. feb. 2008 09:32
#7 Ronson:
Du har formentlig leget med OpenID og oprettet en ny bruger, fordi man tidligere ikke kunne vælge at tilknytte den, hvis man ikke først havde angivet det i din profil.
Gravatar #9 - Ronson ⅍
9. feb. 2008 09:35
#8: Jeg har leget med openid ja, men ikke oprettet en ny bruger. Med mindre systemet automatisk gør det, når man leger med openid?
Gravatar #10 - MetteVoldum
9. feb. 2008 09:37
Jeg fik den også, og jeg blev helt bange, for jeg logger på HVER DAG, og gerne flere gange om dagen?

Mailen så sådan her ud
Hej MetteVoldum

Du har fået denne mail, da det nu er over 2 måneder siden du sidst var logget på newz.dk. Som en del af vores automatiske vedligehold af brugerdatabasen, så vil inaktive brugere blive slettet efter 3 måneders inaktivitet.

Hvis du ønsker at bibeholde din bruger, skal du blot logge på inden du har været inaktiv i 3 måneder, sker dette ikke, vil din bruger automatisk blive slettet.

Vi ser frem til at se dig på sitet http://newz.dk/

Venlig hilsen

newz.dk
Gravatar #11 - Ronson ⅍
9. feb. 2008 10:18
#8: Skal måske lige uddybe; at jeg har leget med openid vil sige jeg har trykket på "Log på med OpenID"-fanen og forsøgt at logge ind den vej - ikke noget med ny bruger eller noget. Må være en fejl i databasen, kan ikke se hvorfor jeg i det hele taget skulle have oprettet en ny bruger.
Gravatar #12 - PhilipE
9. feb. 2008 10:28
Jeg vil da også meget gerne beholde min konti :)
Fik også én mail, som de andre, som sagde at jeg ikke have logget på i flere måneder. Men jeg har været logget på regelmæssigt de seneste 2 uger?

Hej PhilipE

Du har fået denne mail, da det nu er over 2 måneder siden du sidst var logget på newz.dk. Som en del af vores automatiske vedligehold af brugerdatabasen, så vil inaktive brugere blive slettet efter 3 måneders inaktivitet.

Hvis du ønsker at bibeholde din bruger, skal du blot logge på inden du har været inaktiv i 3 måneder, sker dette ikke, vil din bruger automatisk blive slettet.

Vi ser frem til at se dig på sitet http://newz.dk/

Som man kan se, så er den rettet til min bruger (PhilipE), og ikke til én eventuel sekundær bruger, som jeg kunne have haft.
Gravatar #13 - madeinrussia
9. feb. 2008 10:30
yes så kom jeg lige med i klubben :)
Gravatar #14 - Mr. Ed
9. feb. 2008 11:07
Også her.. :S
Gravatar #15 - buch
10. feb. 2008 13:35
Hva blev vi ikke enige om at det hedder én bruger pr person?

Du husker jo hvordan det sidst gik *host* anelguso

kopi varer, hardware der ikke var der og sågar våben.
Gravatar #16 - MiniatureZeus
10. feb. 2008 13:38
Grunden til at jeg har en ekstra bruger er, at designet på vores profil (staff) er lettere anderledes end på alm. Derfor er det meget rart lige at have en almindelig bruger til at tjekke forskellige ting. :) Desuden oprettede jeg den, da min egen bruger blev slettet for noget tid tilbage (Noget med en ægte kvindehader side! :P)
Gravatar #17 - starn
16. feb. 2008 08:15
Er jeg den eneste der igen har modtaget en mail omkring dette? I dag. 16 feb. Eller er det en fejl som går igen?

Det vil være rimlig øv, hvis ens profil blev slettet.
Gravatar #18 - karga
16. feb. 2008 08:16
Du er ikke den eneste :)
Gravatar #19 - MiniatureZeus
16. feb. 2008 09:02
#17 Nej, jeg har også :)
Gravatar #20 - MetteVoldum
16. feb. 2008 09:48
Nu igen? Hvis jeg ser den mail i min indbakke igen, så ved jeg snart ikke hvad jeg gør :p
Gravatar #21 - MiniatureZeus
16. feb. 2008 10:12
#20 Sletter mailen evt.? :P
Gravatar #22 - madeinrussia
16. feb. 2008 10:59
yay en extra mail ;P
Gravatar #23 - hgul
16. feb. 2008 11:03
Det var da meget nemmere hvis crewet en gang for alle bare sorterede de brugere fra, de ikke gider have her, i stedet for at dække det ind under en fejl :-P

Jeg har naturligvis ikke fået den ;-)
Gravatar #24 - MiniatureZeus
16. feb. 2008 13:58
#23 newz.dk ville blive ret kedelig med kun 14 brugere ik? :P
Gravatar #25 - caffery
16. feb. 2008 17:17
Det er da lidt irriterende at selv efter en henvendelse, sker det én gang til. Kan i finde ud af det? :)
Gravatar #26 - cazotaro
17. feb. 2008 16:39
for lige at notere det så har jeg også modtaget en mail om det samme :(

(som jeg også lavede en tråd om, skulle nok lige have søgt først :b)
Gravatar #27 - moisen
19. feb. 2008 09:07
hmm der går ikke over en uge mellem jeg poster her ind men har modtaget denne finde mail igen

er i ikke lige venlig at tjekke om jeres backup system virker ind i sletter mig så jeg kan få min bruger igen når i har slette mig om 2 uger?

hvor svært kan det være at lave et tjek på om personen har lavet et forum indlæg for at være sikke på at det nu kan passe han skal have en mail??
Gravatar #28 - Pernicious
19. feb. 2008 11:57
Årsagen til at den anden mail kom ud, var at der var overset en mindre fejl i databasen, så det, for nogle brugere, så ud som om de ikke havde været logget på i over 2 måneder. Det er nu rettet, og nu skulle der gerne kun komme mails ud, når det rent faktisk er over 2 måneder siden man har været logget på :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login