mboost-dp1

PBS A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
@50
Har lige dobbelttjekket og kan stadig logge ind hos danskebank....
Fik også kigget nærmere på min korrespondance med banken, og de sidste jeg hørte fra dem var d. 07/05-10:
Så hvis jeg skal gå ud fra den udmelding kommer jeg forhåbentligt til at fortsætte med nøglefilen i et godt stykke tid endnu.. Men det ville være meget rart hvis man kunne få et klart svar fra en eller anden :-)
Har lige dobbelttjekket og kan stadig logge ind hos danskebank....
Fik også kigget nærmere på min korrespondance med banken, og de sidste jeg hørte fra dem var d. 07/05-10:
Tak for din henvendelse.
Jeg skriver til dig for at informere dig om at vi har modtaget din henvendelse, men for at
undgå misforståelser kan vi ikke p.t. svare indgående på dit spørgsmål.
Jeg har videregivet din henvendelse til vores sikkerhedsafdeling, som vender tilbage til dig
når vi har et 100% klart svar på dit spørgsmål. Vi vil gerne undgå misforståelser omkring
Danske Netbank og NemID, og jeg håber du har forståelse for at vi derfor har brug for at have
din og lignende henvendelser omkring vores sikkerhedsafdeling, udviklingsafdeling og evt.
DanID.
Når vi har et klart svar til dig vil du høre fra vores sikkerhedsafdeling.
Med venlig hilsen
Heidi Thorsen
Danske Bank
Kundesupport
Så hvis jeg skal gå ud fra den udmelding kommer jeg forhåbentligt til at fortsætte med nøglefilen i et godt stykke tid endnu.. Men det ville være meget rart hvis man kunne få et klart svar fra en eller anden :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.