mboost-dp1

WoW accounts salg

Gå til bund
Gravatar #1 - wizax
29. jan. 2009 08:57
Hej.

Jeg vil gerne foreslå, at hvis man ikke vil stoppe salget af WoW accounts, så i det mindste lave deres eget salgs-forum.

Det trækker voldsomt ned (i min verden) at et nørd-site skal trækkes med sådanne ting.

Jeg ved, at det ikke er ulovligt ifølge dansk lov at sælge accounts, men det er ikke tilladt ifølge EULA'en hvilket (igen i mine øjne) gør det til en suspekt handelsvare alligevel.

det bedste Newz-crewet kan gøre er, at markere 100% hvad holdnignen er til disse. og enten "forbyde" dem, eller håndtere dem, så de ikke er til gene for vi nørdede brugere (f.eks. ved at oprette deres eget forum).

Just my 2 cents..
Gravatar #2 - Du3-
29. jan. 2009 09:01
Med de nye brugerkategorier, så ville det da også være meget smart hvis folk gad lave deres egen gruppe.. Spørgsmålet er blot, om sælgerne kan oprette en kategori?(Mener her, at det typisk er fjolser[egen mening]der opretter en profil kun for at sælge deres account). Men ellers, så kunne du jo selv lave en kategori der hed "WoW Account Salg" ? :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login