mboost-dp1

Salg af lettere brugt PC


Gå til bund
Gravatar #1 - Hynke
20. mar. 2009 14:54
Medion PC6771, Intel Core 2 quad core q6600 2, 4 GHz, 3 GB, 500 GB sata 7200rpm, Nvidia GeForce 8800gt 512MB, DVD brænder dual layer, kortlæser, HDMI/DVI, TV-out, HD audio lyd 6-kanal, tastatur, Works 9.0, Nero Burning Rom, Windows Vista Home Premium.

Den er næsten ikke brugt. Den blev primært købt til kontorbrug og mindre spilaktivitet - den trækker eksempelvis et spil som Crysis fint. Men den er ikke anvendt i større udstrækning til spilbrug, da jeg er mere til PS3, den er også brugt minimalt til kontorbrug da jeg kun brugte den til arbejde (virksomhed jeg har haft med min bror og en tredje person), men det eksisterer ikke mere.

Sælges da den nu bare står uden at blive brugt...


Interesseret kontakt mig venligst på [email protected]
Gravatar #2 - Lss_1405
20. mar. 2009 15:33
Kvitering og mindstepris?
Gravatar #3 - Hynke
20. mar. 2009 15:39
Jeps, har kvittering...
Hmm - forventer 3.8k
Gravatar #4 - Corholio
20. mar. 2009 19:52
Jeg tror du har større held med at få den solgt på dba.dk, gul&gratis, qxl til den pris du ønsker at få for den.
Gravatar #5 - Hynke
20. mar. 2009 20:18
Kom med et frisk bud... Intet er så fast at det ikke kan rykkes ;)

Den er til salg de pågældende steder. Flere har dog ytret at 3.8k er en fair pris, men men men...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login