mboost-dp1

S: HTC Touch Diamond ikke simlåst


Gå til bund
Gravatar #1 - Djernis
20. feb. 2009 12:36
Har bestilt en ny telefon så har besluttt mig at sælge den gamle.

Det er en HTC Touch Diamond der er ca. 6 måneder gammel, der er nogle få ridser på bagsiden og på fronten, dog har jeg haft brugt et af de medfølgende skærm "covers" så selve skærmen burde ikke have ridser.
Der er original emballage samt ubrugte høretelefoner, oplader, ekstra stylus, manual på cd og ser ud til der er et ekstra skærm "cover".

Telefonen er ikke simlåst, har Sonofon som udbyder men min kærestes callme samt unotell simkort fungerede uden problemer i den.

Kvittering medfølger selvfølgelig også.

Billeder kan ses her .

HBO 1.000,-

Er desværre ikke interesseret i at bytte eftersom pengene er brugt i forbindelse med køb af den nye telefon.

Regnede med at auktionen slutter Mandag aften kl 21 hvis der er kommet bud inden da.

Telefonen befinder sig i Nordjylland, nærmere betegnet Hirtshals, så skulle der være en interesseret fra Hirtshals og til Aalborg eller Frederikshavn, kan jeg sagtens komme forbi så man kan se standen på den.

Jeg forbeholdermig retten til alt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login