mboost-dp1

S: Billig Bærbar


Gå til bund
Gravatar #1 - brokz
3. jan. 2009 17:27
Hej!

Sælger min bærbar da jeg ikke længere har brug for den mere.

Den er købt d. 23-08-2008 Kvittering medfølger.

Computeren kan bruges til studie, spil eller lign.

Informationer omkring bærbaren:
Model: Lenovo 3000 N200
CPU: Intel Dual Core 1,86Ghz
RAM: 2048 MB
Harddisk: 160GB (5400 RPM)
Drev: DVD-brænder
Skærm: 15,4" (1280*800) (Widescreen)
Grafikkort: Intel X3100, 348MB shared
Netværk: 56K + 10/100 Lan + Wireless (a,b,g) + Bluetooth
Porte: 1 x FireWire 400 / 4 x USB 2.0 / 1 x VGA / 1 x Cardbus + FPR + Webcam
Vægt: 2,8 kg
Garanti: 2 års reklamationsret
Batteri: 6 Cell batteri
Software inkluderet: Windows Vista 32Bit og Office 2007
Der medfølger selvfølgelig lader.
Denne model er desuden også med webcam og fingerprintreader samt kortlæser og Bluetooth.

Er du interesseret, kan du enten skrive i denne tråd eller kontakte mig på 23 98 83 30 (SMS ONLY!) Eller skrive en mail på: [email protected]

Vh. Søren
Gravatar #2 - Bachy
3. jan. 2009 17:51
Nu skriver du selvfølgelig billig i overskriften, men nævner ikke prisen med et ord i den øvrige tekst :)

Hvilket prisleje ligger vi sådan cirkus i ?
Gravatar #3 - brokz
3. jan. 2009 18:02
Jeg undskylder meget.

Omkring 3500-4000 :-)
Gravatar #4 - engfeh
3. jan. 2009 19:15
Undskyld men... Det er altså ikke billigt (imho)!
Gravatar #5 - gentox
3. jan. 2009 21:11
Lyder som den her: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...

Lidt afhængig af office 2007 pakken, så koster den vel mellem 4990,- til 6690,-, fra ny.

Lenovo er godt, men skal ikke kunne sige om tilbudet er det, det er vel mest op til ens behov og pengepung.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
3. jan. 2009 22:14
gentox (5) skrev:
Lenovo er godt, men skal ikke kunne sige om tilbudet er det, det er vel mest op til ens behov og pengepung.


Det er jeg så ikke enig i... Har nu hørt om 5 mennesker som er meget skuffet over deres køb af Lenovo maskiner, både hvad angår samlekvalitet men også selve kvaliteten af komponenterne. Ef af dem, har haft hans bærbar afsted 3 gange til reparation siden han købte den (omkring 9-10 mdr siden)...
Nu snyder det så også lidt, at mange nok tror at når du køber en lenovo, så får du samme kvalitet som hvis du købte en IBM, hvilket jo absolut ikke er tilfældet, og derfor bliver mange skuffet over deres køb og har for høje forventninger fra starten af, selvom de kun har givet en fjerdedel af prisen...

Btw, hvordan udtales det korrekt? Har hørt flere sige Le-novo, men jeg selv har fået at vide det hedder Le-no-vo, men der var en ekspedient som kaldte den Len-ovo!?
Gravatar #7 - Lss_1405
3. jan. 2009 22:37
Ang levono er min erfaring at thinkpad stadig holder. Tilgenæld er erfaring ang. andre modeller meget dårlige. En kammerat af mig har sin på rep stadig. købt to år siden og har haft den fejlfri i - JA I LÆSER RIGTIG - 5 og en halv dag.
Gravatar #8 - brokz
5. jan. 2009 17:47
Er frisk på hurtig handel så vi kan godt finde ud af billigere pris.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login