mboost-dp1

Nummerpladeskruer (nyt lovkrav)


Gå til bund
Gravatar #1 - Monzz
15. jul. 2015 21:52
Hej,

Undgå bøder fra 15. november..

Skruer & hætter kan købes her: http://nummerpladeskruer.dk

Mvh
Gravatar #2 - mELIeha
15. jul. 2015 21:56
Jeg har prøvet at bestille nummerpladeskruer hos nummer plade skruer .dk

Jeg modtog dem aldrig og da jeg prøvede at kontakte dem var de flabede og nægtede at hjælpe mig. Kan IKKE anbefale at købe derfra.
Gravatar #3 - Monzz
16. jul. 2015 06:34
Jeg havde ingen problemer. De kom et par dage efter jeg bestilte.

Mvh
Gravatar #4 - Hånter
16. jul. 2015 07:09
mELIeha (2) skrev:
Jeg har prøvet at bestille nummerpladeskruer hos nummer plade skruer .dk

Jeg modtog dem aldrig og da jeg prøvede at kontakte dem var de flabede og nægtede at hjælpe mig. Kan IKKE anbefale at købe derfra.


Samme her! Jeg har desuden hørt at nummerpladseskruer.dk bruger børnearbejde.
Gravatar #5 - Internet-Ekspert KopNudler
16. jul. 2015 07:12
Hånter (4) skrev:
mELIeha (2) skrev:
Jeg har prøvet at bestille nummerpladeskruer hos nummer plade skruer .dk

Jeg modtog dem aldrig og da jeg prøvede at kontakte dem var de flabede og nægtede at hjælpe mig. Kan IKKE anbefale at købe derfra.


Samme her! Jeg har desuden hørt at nummerpladseskruer.dk bruger børnearbejde.


Manden bag, Allan Hansen, råbte af mig da jeg ringede 10 dage efter jeg bestilte og ikke havde modtaget dem. Han var ondsindet i sin tone.
Gravatar #6 - markjensen
16. jul. 2015 08:43
Og han har en ondsindet kone
Gravatar #7 - apapap
16. jul. 2015 09:23
Hvorfor giver det mening at sælge nummerpladeskruer når de gives væk gratis: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2134706 ?
Gravatar #8 - shackletondk
16. jul. 2015 10:06
Jeg syntes at tyvene burde kunne trække udgifterne til en ny Phillips skruetrækker fra... evt få pengene tilbage for de gamle lig kærvet!
Gravatar #9 - Hekatombe
16. jul. 2015 10:26
shackletondk (8) skrev:
Jeg syntes at tyvene burde kunne trække udgifterne til en ny Phillips skruetrækker fra... evt få pengene tilbage for de gamle lig kærvet!


Det er Pozidriv skruer som er vist på billedet. Men ja, jeg undrede mig også over at siden havde valgt at sælge skruer med en standard kærv. Ville det ikke være mere oplagt at bruge envejskærv? Eller i det mindste den der irriterende sikkerheds-Torx, som man aldrig kan finde bits til (okay, så skulle de også levere bittet dertil og så bliver det dyrere)
Gravatar #10 - Manofsciencemanoffaith
16. jul. 2015 11:15
Fuck, det er også et lovkrav med hætter. Den ene af mine hætter er sgu faldet af. Efter kun 18 år. Billigt skrammel.
Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. jul. 2015 12:08
mELIeha (2) skrev:
Jeg har prøvet at bestille nummerpladeskruer hos nummer plade skruer .dk

Jeg modtog dem aldrig og da jeg prøvede at kontakte dem var de flabede og nægtede at hjælpe mig. Kan IKKE anbefale at købe derfra.


De snyder og stjæler penge!

Hekatombe (9) skrev:
Det er Pozidriv skruer som er vist på billedet. Men ja, jeg undrede mig også over at siden havde valgt at sælge skruer med en standard kærv.


Pozidriv er næsten mere brugte end phillips :)
Gravatar #12 - Wolly
16. jul. 2015 13:16
I må sq da give manden lidt credit for at gide at lave en hjemmeside ( ved godt den er simpel ) og sende en pakke skruer ud til en kunde for 29 kroner :-) Fragten alene koster vel 12 - 15 kroner, og skruerne koster vel også lidt :D

Gravatar #13 - Magten
16. jul. 2015 13:37
Hvordan har biler det egentlig med at man lige pløjer en skrue igennem dem? Tænker ikke på deres følelser, men giver det ikke anledning til rust og skidt, når man smadrer lakken på den måde?
Gravatar #14 - Manofsciencemanoffaith
16. jul. 2015 13:46
Du kan få nummerpladeholdere, hvor der er allerede er gevind til skruer i.
Gravatar #15 - Clauzii
16. jul. 2015 14:02
Nu ved jeg godt at de dersens plasthætter ikke koster alverden, men hvad skal man med andre end den farve man har brug for?

Overproduktion/lige til at smide ud, er (i mine øjne) noget møg. Og de er for små til at man (forsvarligt) lader små børn lege med dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login