mboost-dp1

Macbook Pro 2,8ghz, 4gb 1066mhz ram, 320gb 7200rpm


Gå til bund
Gravatar #1 - Not Entered
9. mar. 2009 12:25
-------------
Indledning
-------------
Som Overskriften antyder, så er denne blandt én af Apples hidtil absolut bedste laptops på markedet!

Den er købt d. 5/1-09 i Humac i Aalborg, men jeg sælger den nu, da jeg hellere vil have en lidt større skærm som på macbook pro's 17", da den både skal erstatte min Imac, som jeg lige har solgt, og skal være mobil på samme tid.

Jeg har bestilt den nye 17", men denne bliver ikke solgt, før jeg modtager den nye, hvilket jf. salgsekspedienten hos Humac (ikke i Aalborg).

Er der andre, der kan skaffe mig én hurtigere eller vil bytte deres 17" med min mod lidt penge til dem, så må I gerne kontakte mig på mobilen! :)

------------------
Kort og præcist
------------------
- Original emballage samt kvit. haves selvfølgelig!!

- 15"

- 2,8ghz Intel Core2duo

- 4gb 1066mhz ram

- 320gb 7200rpm hdd

- KUN 2mdr gammel

- INGEN pixelfejl

- Ingen ridser på top coveret, den flotte glasskærm, eller på coveret inden i, hvor tasteturet ligger i, men der er en MEGET lille ubetydelig ridse på UNDER 1cm på bund coveret (altså den flade, der vender ned mod underlaget. Dette kan jo næsten ikke undgåes, men jeg er MEGET spidsfindig og påpasselig med den, så det er jo nok til at irritere mig selv, hehe.

- MEGET LIDT slid på tasterne, hvilket UMULIGT kan undgåes - forekommer jo allerede typisk efter kun én uges brug, hvis man benytter laptop'en overalt og til alt.


-------
Pris
-------
Den er i MEGET MEGET fin stand, så prisen hedder 17.000kr, da nyprisen for KUN 2 mdr siden var 20.484kr inkl. moms hos Humac i Aalborg!


--------------
Henvendelse
--------------
Seriøs henvendelse på 60641984 - SMS foretrækkes ISTEDET for mail, da jeg ALTID har mulighed for svar på mobil modsat mail!
Respekter venligst dette.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
9. mar. 2009 13:04
Er det alu?
Gravatar #3 - Norrah
9. mar. 2009 13:06
MiniatureZeus (2) skrev:
Er det alu?


Not Entered (1) skrev:
den flotte glasskærm


Det kan kun være Unibody.
Gravatar #4 - engfeh
9. mar. 2009 14:48
Tilsyneladende har den nogle problemer med CapsLock-knappen.

[/flamebait]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login