mboost-dp1

Et skud i tågen


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
16. jun. 2008 13:44
Jeg leder efter et sæt DALI 40 SE (special edition).

Jeg har oprettet annoncer på dba.dk og hifi4all.dk. Nu laver jeg også en her, måske er der en som kender en hvis fætters kone's bror....

De skal være i pæn stand.

Jeg regner med at skulle slippe et sted mellem 9000 - 12500 kr.

(Det er et sæt højttalere, hvis nogen skulle være i tvivl)
Gravatar #2 - conFen
16. jun. 2008 14:01
Nogen speciel grund til at det skal være SE modellen?

Personligt har jeg DALI 40 stående, der godt nok er modificieret en smule. Nemlig med aktiv deling af bassen + ScanSpeak 9700 diskant. Jeg vil tillade mig at påstå at det spiller mindst ligeså godt, hvis ikke bedre end SE modellen.

Efter at have læst en tråd på HIFI4all lagde jeg mærke til at der er andre, i hvert fald en, der har gjort det samme som mig.

Så hvis det ikke er til at opstøve SE er det måske en mulighed? Det bliver nok også billigere i længden, men kræver lidt arbejde fra din side at få sat op til at starte med.
Gravatar #3 - holmen
16. jun. 2008 20:08
Har selv haft et sæt af den almindelige udgave, opgraderet med Scanspeak d2008 diskanter.

SE'eren har også andre mellemtoner og et bedre delefilter.

Takker for dit input, men jeg satser på at finde en SE udgave.
Gravatar #4 - conFen
16. jun. 2008 20:27
Jeg har tilladt mig at ringe lidt rundt til de personer jeg lige kendte der muligvis lå inde med højtalerne og en af mine venner ligger inde med et sæt af disse. Han er ikke helt sikker på at han vil af med dem, men han ville tænke over det og give mig svar i morgen.

Det info han har fået er at jeg har en der søger Dali 40 SE til en pris omkring 10k.

Hans højtalere er i fin stand (dvs ingen fejl på enheder og ingen skrammer/ridser eller lignende).

Jeg skriver igen i morgen så snart jeg har yderligere information.
Gravatar #5 - holmen
17. jun. 2008 06:52
Jeg takker ydmygst og serr frem til at høre mere.

Af ren nysgerrighed, befinder de sig på sjælland, jylland eller fyn? Eller måske en helt fjerde del af landet?

Jeg smider dig lige en PM
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login