mboost-dp1

RGB STRIPS


Gå til bund
Gravatar #1 - skipper123
18. maj 2018 22:44
Hej folkens. Jeg har fornyligt købt DE HER RGB STRIPS https://www.proshop.dk/Systemtilbehoer-koelepasta-... MEN PROBLEMET ER AT RGB STRIPSENE HAR 4 PIN LED CONNECTORE OG MIN CORSAIR COMMANDER PRO HAR KUN 3 PIN LED CONNECTORE. HVA GØR JEG? TAK PÅ FORHÅND


Gravatar #2 - skipper123
19. maj 2018 21:50

Gravatar #3 - CBM
20. maj 2018 05:20
Køb led strips i den rette farve ved fx thansen og brug samlemuffer til at lave et y kabel om til en strøm adaptor :-)
Gravatar #4 - Qw_freak
22. maj 2018 11:22
KØBER DE RIGTIGE.
Gravatar #5 - CBM
22. maj 2018 11:29
@QW: LOL!

@skipper: jeg har aldrig forstået behovet for at have "regnbue" som LED tema til sin gamer maskine... det er meget nemmere at vælge EN farve til LED og EN til kabinet og udstyr... mine maskiner har flg temaer:

gamer 1: sort plast og blå LED lys
gamer 2: sort plast og rødt LED lys
gamer 3: sort plast og grønt LED lys

det skulle da kun være hvis alt ens udstyr er RGB og fra samme leverandør, sådan at man kan skifte farven på det hele på samme tid
(svært måske endda umuligt hvis en gamer pc skal have mus, keyboard, headset, kabinet, musemåtte, bungee, holder til høretelefoner fra samme leverandør)...

det er bare mange ekstra penge at bruge for at kunne skifte farven på alle tingene på samme tid... Jeg bruger de forskellige temaer til at skelne mine enkelte gamer maskiner fra hinanden

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login