mboost-dp1

bærbar med optimal batterilevetid

Gå til bund
Gravatar #1 - bomadvig
10. jul. 2007 21:19
hej!
jeg skal finde en bærbar jeg skal bruge til studiet til sommer. mit største/eneste krav til den er god batterilevetid. jeg er villig til at lægge en del penge i købet. har googlet rundt en del på netop dette emne og er kommet frem til en IBM x60, dog med et 8-cellers batteri. mange reklamerer med lang batterilevetid, men IBM skulle eftersigende være de eneste der lever op til det?
er der ellers nogen der har nogle gode forslag, eller måske nogen der kan fraråde mig en x60?
Gravatar #2 - Ronson ⅍
10. jul. 2007 21:25
"God batterilevetid" kan jo opfattes på mange måder. Hvor mange timer regner du med? I kontorprogrammer går jeg ud fra?
Gravatar #3 - Hånter
10. jul. 2007 21:43
Well... Min IBM T60 med 9 cells batteri holder 5-6 timer ved "kontor-brug" :)
Gravatar #4 - kimx
10. jul. 2007 22:21
Jeg kan sige at min søsters x60s med 8-cellers batteri holder minimum 7 timer ved hendes brug, og min egen t60(med x1400 ati grafikkort) holder op til 4 timer ved let brug, og min ~1,5 timer ved maks brug.
Gravatar #5 - bomadvig
11. jul. 2007 15:08
det er "kontorbrug" ja. word og så med wlan aktiveret i ny og næ. men det skal så være en IBM kan jeg høre :) har også kigget en del på T60, er bare lidt vildere med x60 pga. den vægten og dimensionerne, men det er så en beslutning jeg selv lige må gøre op. tak for svarene!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login