mboost-dp1

Start af .lnk filer fra en batchfil?


Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
11. dec. 2005 12:27
Er det muligt at starte two programmer via deres genveje så Win2k bruger de indstillinger der er defineret i de to genveje fra en batchfil?

Jeg har to instanser kørende af F@H console, som jeg lukker når jeg kører et program som kan lægge systemet ned. Det kunne så være fedt hvis man kunne starte de to igen med en enkelt batchfil. Jeg har prøvet at starte dem bare ved at kalde dem fra en batchfil med og uden 'call', men der starter systemet dem bare i samme vindue og det er den sidste af de to genveje der overtager udskriften i vinduet. Ved at bruge 'start' åbner den genvejene i hver deres vindue, men uden brug af de indstillinger (Størrelse og position) der er defineret i genvejene.
Gravatar #2 - Smasher
11. dec. 2005 17:38
Hvordan lukker du dine consoller ned?
Det er vel bedre at computeren går død og du genstarter end at du manuelt lukker consollerne ned... lukker du dem via task manager "end process" så mister du din unit du er i gang med, og den henter en ny og starter forfra med den.
Gravatar #3 - Dreadnought
11. dec. 2005 20:16
Jeg lukker dem ned ved at lukke vinduet. Det er faktisk værre at at computeren går død for mange af proteinerne kan den ikke resume hvis den ikke selv får mulighed for at gemme arbejdet ordentligt. Og desuden så henter den ikke en ny, hvis WUdata filerne ikke stemmer. Den starter bare forfra.
Det er lidt skod at den ikke kan hoppe nogle steps tilbage og fortsætte derfra. Det er vist kun tinker-units der kan det, mener jeg.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login