mboost-dp1

SMP Rocks


Gå til bund
Gravatar #1 - kinaholm
20. apr. 2007 07:42
Ja, som sagt, SMP er da for vildt - min C2D E6300 kører 24/7 med klienten og jeg har nu stoppet med at folde på de gamles computer, da jeg allerede nu er den anden mest producerende på holdet.

Er jeg den eneste der synes det er vildt ?
Gravatar #2 - Smasher
20. apr. 2007 12:54
Det svinger lidt op og ned fra dag til dag hvem der producer mest. Men hvis du kan lave 800-1000 point om dagen med en enkelt E6300 CPU, så synes jeg sq det er vildt nok :-)
Gravatar #3 - Jace
20. apr. 2007 13:07
Det skal måske lige siges at den liste er lavet udfra din gennemsnitlige produktion de sidste 7 dage. Så hvis du først lige har stoppet med at folde på de gamle maskiner, så er de stadig med i statistikken...
Gravatar #4 - kinaholm
20. apr. 2007 15:49
det er ca. en uge siden jeg stoppede, tror jeg - og det var kun en anden som lavede 300 point hver 3. eller 4. dag ..
Men glæder mig meget til at jeg får nyt mobo - bliver nødt til at stoppe med at folde mandag - til jeg får et nyt og kan overclocke den :D
Gravatar #5 - Footracer
26. apr. 2007 09:47
Ja - det er nice at folde med c2d. :)

Har selv lige fået projekt 2611, der giver 682 point og tager ca 20 timer. :D

Hvis man får dem hele tiden er vi jo oppe over 1500 point pr. dag med en c2d. Me like!!!

He - kan endda se at jeg pt er oppe på 2. pladsen. Ja, det skifter lidt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login