mboost-dp1

"GooFY afgået ved døden"


Gå til bund
Gravatar #1 - Footracer
22. maj 2007 08:25
Det er med stor ærgelse at se at GooFY's produktion er gået i 0. Han har igennem tiderne, hvor jeg har været med på holdet, været en af de vildeste foldere og han var meget længe klart den største folder indtil Anonymous tog førertrøjen.

Hvad er der mon blevet af vores alles GooFY folder?

Kan dog ikke andet end takke for hans store indsats på holdet. Håber han kommer tilbage.
Gravatar #2 - Sattie
22. maj 2007 08:56
Trist ihvertfald at se at det er gået så meget ned af bakke for ham :(
Gravatar #3 - Dreadnought
22. maj 2007 11:56
Da han kunne se at han ikke kunne hamle op med Anonymous mistede han interessen. Jeg prøvede at overbevise ham at det var lige meget.
Gravatar #4 - Jace
22. maj 2007 13:12
Han er ikke helt død. Der er afleveret en 392 point unit i morges amerikansk tid:

http://folding.extremeoverclocking.com/user_summar...
Gravatar #5 - Footracer
23. maj 2007 13:44
#Dreadnought -> det er da noget værre noget - han vil jo altid være helt i toppen af folk på holdet, så det er da ærgeligt at det var grunden til han ikke gad mere. Øv da.

Ja, har godt set at der alligevel liiiiige er en smule aktivitet ind imellem.
Gravatar #6 - Dreadnought
23. maj 2007 18:51
Ah der er vel også den økonomiske årsag. Han havde jo flere maskiner stående som ikke lavede andet end at folde.
Gravatar #7 - gentox
23. maj 2007 20:05
Brugte også en del tid med SETI i sin tid, men stoppede legen da jeg så elregningen hoppe med over 50% efter første år.

Men det er jo et prioriterings spørgsmål, og det er jo lidt som at donere penge til et formål man har lyst til at støtte.
Gravatar #8 - Footracer
25. maj 2007 12:19
Ja, det er jo det. Har det også bare kørende på min server derhjemme der alligevel er tændt. Sandt at det koster en del af have sådan en fætter stående.
Gravatar #9 - Klumpen
25. maj 2007 17:34
Så er det jo godt at jeg lige er kommet tilbage ^^

Ej jeg folder godt nok ikke særligt meget da både min arbejdsspand og server halter lidt i CPU kraft da jeg ikke lige har fået opgraderet for nyligt :(

Men hey lidt har også ret! :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login