mboost-dp1

F@H Mac; Kører konstant


Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
21. dec. 2008 19:01
Hej,

Har netop installeret f@a klienten til Mac, hvilket gik problemfrit, men er det bare mig eller kan man ikke indstille klienten til, kun at køre når computeren er idle? Lige nu kører den konstant og sluger ALT processorkræften, samtidig med at temperaturen stiger og batteritiden falder.

Er der en måde at ændre det på? Har ikke noget imod maskinen kører når den står og downloader om natten, men gider ikke skulle tænde og slukke programmet hver gang...

Jeg sidder på en MBP intel hvis det har noget at sige ;)
Gravatar #2 - MiniatureZeus
21. dec. 2008 19:21
Ok, fundet en midlertidig løsning, nemlig programmet S-S-F@A 1 fra Apple: http://www.apple.com/downloads/macosx/math_science...

Så kan man starte og stoppe klienten nemt... :)
Gravatar #3 - Borg[One]
22. dec. 2008 09:39
Erhh, er det ikke ligegyldigt hvor meget den kører?

Som jeg lige husker det, prioritere den sig helt i bund, så den kun får den CPU-tid der ikke er skal bruges af andre apps.

...og har du flere kerner, så forbruger den vel kun den ene kerne?
Gravatar #4 - MiniatureZeus
22. dec. 2008 09:51
Var ret irriterende at skulle hører på blæserne konstant, samt at jeg ikke kunne sidde med computeren på skødet, da temperaturen lå på 80-83 grader.. Det er rigtigt at programmet kun bruger idle cpu kraft, men kunne mærke det da jeg sad i Handbrake og rippede en DVD...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login