mboost-dp1

LAN, kun for dværge!


Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
24. feb. 2009 10:40
Hejsa, endnu engang bliver der afholdt CIN party, som bekendt KUN er for dværge - Jeg har dog ekstraordinært fået mulighed for at invitere en række specielt inviterede der er højere end 147cm. Derfor vil jeg give jer denne fantastiske mulighed!

Herligheden foregår som altid 3 km under (!) Herning, altså i en kulsort aula på Lind skole, gode parkeringsforhold, nemt at finde og lige ud til motorvejen faktisk, nemmere bliver det ikke, så selvom man kommer langtvejsfra, så føles det meget meget tæt på! (Ja det gør så!!). Det foregår i Midtjylland, Herning, Lind.

Der er som udgangspunkt 100 pladser, men hvis vi skulle få behov for mere, så kan vi snildt udvide, så har du *fnis* 100 venner, så kan der godt blive plads til både dem og dig!

Vi kører med superfantastisk stabilt netværk, stærk strøm, hurtigt internet og generelt rigtig gode og flotte omgivelser, forhold og muligheder.

Der kan læses en masse omkring det i sidste topic omkring dette: http://newz.dk/forum/demo-lan-parties/superfantast... og ikke mindst på vores hjemmeside, www.cin-party.dk :)

Tilmeld jer og spørg ved ankomst hvis i vil vide noget, vi giver garanti for en hyggelig weekend :P

(Med den næste, er vi oppe på 1 tilmeldt dværg)
Gravatar #2 - MiniatureZeus
24. feb. 2009 11:35
mELIeha (1) skrev:
stærk strøm

Hvor meget kan det løfte?
Gravatar #3 - mELIeha
24. feb. 2009 11:51
Jeg tror det højeste er omkring 80 PC'ere samtidig, dengang det skete var det vist til at tælle antallet af 'ikke CRT' skærme på en hånd, og i samme periode var 'extreme hightower kabinetter' på mode - Så det er ikke småting den kan bære! Og vi lover at den ikke er blevet svagere siden sidst!

Rygterne går på at det var på selv samme grund at Tesla udførte sine forsøg! :o
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login