mboost-dp1

Gå ikke glip af DM i stangtennis, denne weekend!!!! (Midtjylland)


Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
3. nov. 2009 09:43
Jeg må straks beklage at DM i stangtennis IKKE afholdes i denne weekend, udstyret er allerede afgået ved døden i de indledende finaler.

DERIMOD tilbyder vi noget der er i hvert fald tæt på at være på højde med! (Indviklet sætning)

DU, har ekslusiv mulighed for at komme til lan, lige mit i det midtjyske! HERNING, nærmere betegnet guldgraverbyen Lind, som vi tidligere herinde har afsløret ligger i fuldstændig mørke, 3km UNDER Herning.
Hvilket bedre sted at holde et computerparty?

Man kan selvfølgelig læse en masse mere på vores fine nye hjemmeside med charsæt fejl, www.cin-party.dk - Men jeg vil da også gerne komme med et par punchlines herinde.

Vi har:
Mere internet end nogen af jer kan bruge, og skulle i gøre det alligevel, så skruer vi sq bare højere på for effekten.
Tilsvarende al den strøm i overhovedet kan drømme om.
Et netværk der kører bedre end hvad i, i jeres vådeste drømme nogensinde har kunnet fantasere om.
Masser af pladser, og de er store, ingen sidder klemt - Hvis vi bliver færre end 250!
MEGET TÆT PÅ INDKØB, bager, Rema1000, Super Best, Pizza og Statoil indenfor råbeafstand - Det kan ikke betale sig at starte bilen, så kort er afstanden.
Egen lille kiosk som holder åbent efter behov - I denne er der kolde sodavand, enormt meget slik og mulighed for bare at chille lidt, eksempelvis ved poolborde, bordtennis, airhockey og andre lignende spillemaskiner.

Derudover har vi også lidt konkurrencer med småpræmier, som kun bliver bedre jo flere der deltager!

Det hele koster kun 75kr at deltage og det indebærer morgenmad lørdag og søndag (Om morgenen, dvs. Ved 9 tiden og en times tid frem) samt en kanon god aftensmad lørdag aften - Og jeg kan lige så godt afsløre at det plejer at bestå af at vi bestiller en 10-12 mega pizza'er til fri afbenyttelse, alt efter deltagerantal - Ingen skodmad her!

Spørgsmål besvares med stor glæde, men vi bliver endnu gladere hvis i hiver fat i et par venner og tager turen til Lind i en weekend og ser hvad der kan ske :)

Frække julehilsner hilsner herfra
Gravatar #2 - Caek of Doom
3. nov. 2009 09:56
Hvis jeg af en eller anden årsag ikke skal til Aalborg Metal Festival, kan det da være jeg smutter forbi Lind ;)
Gravatar #3 - mELIeha
7. nov. 2009 07:21
Mine opservationer siger mig at du kom til festival ;)

HVIS nogen skulle have interesse i at bruge en 6 minutters tid af jeres tid kan i se en lille video af nogen af fredagens vildheder (Eller mangel på selvsamme) - Det er hurtigt og fint klippet sammen, konstruktiv kritik er selvfølgelig velkommen :P
Den kan ses her:
Video er så absolut ikke seriøs, men for deltagere i hvert fald vældig underholdende.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login