mboost-dp1

Du skal med til LAN i midtjylland! :o


Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
16. sep. 2009 06:53
Yep, det er ingen hemmelighed, guderne har spået det, og nu kan kun DU sørge for at profitien går i opfyldelse.

Det bliver SÅ vildt, vi sørger for at tune volten op til 245 så der er ingen tvivl om at din computer vil sparke endnu mere røv end den tidligere har gjort, OG dine veninder tror du har været på weekendtur i Egypten når de ser den kraftige solskoldning din fladskærm har givet dig.

Det sker næsten nu, 25-27 september, så hop ind og få dig tilmeldt på www.cin-party.dk ! Det bliver æ meget bedre.

På øjeblikket er der omkring 70 tændte nørder tilmeldt, men hvis vi kunne nå de 100, så åbner vi bare op for endnu flere pladser!

Af faciliteter nævner jeg i flæng: ALT!
Vi har Rema1000, Super bedst, bager, Statoil og pizzabar LIGE i nærheden, gåafstand ville være en overdrivelse af format!
Vi har ENORM hurtigt internet, og et netværk der i den grad er gearet til at lege med.
Vi har en masse konkurrencer, og ikke mindst en masse som du aldrig har set eller tænkt på før til et LAN.
Vi har nogengange dværge!
... OG PIGER!
Og rygterne går på at nogen havde en CRT skærm med sidste år!!!!!!!
Vi har vores egen lille kiosk som vil holde åbent fra tid til anden, primært når de omkringliggende butikker holder lukket, i den kan man købe slik og sodavand en masse, og underholde sig med bordfodbold, bordtennis, pool, airhockey og en masse andre småvilde ting!

Udover det bliver det bare for nice, og det kunne være enooorm sjovt at se nogen nye mennesker her fra nørdland af, giv lyd, kom og vær med!

Mere information findes på hjemmesiden, som ikke har ændret sig siden sidst jeg skrev den! WWW.CIN-PARTY.DK ! Yeeeeah!

(Og i kan også se de tidligere reklamer her på siden, hvis i vil have mere mundlort...)
Gravatar #2 - MiniatureZeus
16. sep. 2009 20:52
fedt skrevet!
Gravatar #3 - mELIeha
20. sep. 2009 19:32
Så må du jo hellere komme afsted :P

Alle som har en lægeattest på at deres 3. ben er under 3cm i blodfyldt tilstand kommer ind til halv pris, jeg ved ikke om det kan lokke dig afsted :D
Gravatar #4 - KC
20. sep. 2009 23:36
Hvem betaler lægeattesten?

Hvis i holder det i KBH er jeg game!
Gravatar #5 - mELIeha
21. sep. 2009 19:38
Hejsa, man betaler selv lægeattesten, men den kan jo genbruges, så i det lange løb tjener den sig selv ind :P

Det er heldigvis i midtjylland, og jeg tror ikke at vi får afholdt noget i KBH lige foreløbig :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login