For at tilbyde en bedre service for sine kunder i Danmark og have endnu en konkurrenceparameter, har Samsung valgt at starte 7 servicecentre spredt ud over hele landet, der fra den 1. september, kan tilbyde at skifte en defekt skærm, eller hjælpe med softwareopdateringer som walk-in service. Det skriver Jyllandsposten.
Servicen gælder i første omgang kunder, der har en Samsung Galaxy S II, S III eller Note. Prisen for at få skiftet skærm bliver markant billigere end det tredjepartsfirmaer kan tilbyde det til, der normalt tager op mod 2.000 kroner, da Samsung vil gøre det for 525 kroner mens man venter.
Servicecentrene bliver lavet i samarbejde med eksisterende televirksomheder, hvor tre allerede er åbnet før den officielle startdato. De tre servicecentre man allerede kan henvende sig til er 3’s butik på Strøget i København, Telecare i Esbjerg og Telenor i Maribo. Senere åbner der yderligere centre i Århus, Aalborg, Odense og København.