mboost-dp1

Samsung

Samsung opretter servicecentre for Galaxy kunder i Danmark

- Via Jyllands-Posten -

For at tilbyde en bedre service for sine kunder i Danmark og have endnu en konkurrenceparameter, har Samsung valgt at starte 7 servicecentre spredt ud over hele landet, der fra den 1. september, kan tilbyde at skifte en defekt skærm, eller hjælpe med softwareopdateringer som walk-in service. Det skriver Jyllandsposten.

Servicen gælder i første omgang kunder, der har en Samsung Galaxy S II, S III eller Note. Prisen for at få skiftet skærm bliver markant billigere end det tredjepartsfirmaer kan tilbyde det til, der normalt tager op mod 2.000 kroner, da Samsung vil gøre det for 525 kroner mens man venter.

Servicecentrene bliver lavet i samarbejde med eksisterende televirksomheder, hvor tre allerede er åbnet før den officielle startdato. De tre servicecentre man allerede kan henvende sig til er 3’s butik på Strøget i København, Telecare i Esbjerg og Telenor i Maribo. Senere åbner der yderligere centre i Århus, Aalborg, Odense og København.





Gå til bund
Gravatar #1 - lindysign
22. aug. 2012 15:38
Godt initiativ... :-)
Samsung vinder frem overalt... Ikke noget at sige til, at crApple føler sig truet.

Man må sige at det er service, når de kan gøre det til 25% af hvad en 3. part kan gøre det. Hvis uheldet skulle være ude, så vil jeg da klart søge derhen. Men jeg er spændt på, hvilken butik det bliver i Århus.
Gravatar #2 - zxa1p1
22. aug. 2012 15:47
Its perfect!
Gravatar #3 - Marve
22. aug. 2012 15:47
Woohoo!!
Gravatar #4 - carbonic
22. aug. 2012 15:48
Jeg ved ikke hvad jeg skal være mest skuffet over.
At Samsung ikke kan finde ud af at lave opdateringsfunktion til deres mobil som alle kan finde ud af at bruge eller at ikke alle folk kan finde ud af at bruge den der er nu :p
Gravatar #5 - Morten Rask
22. aug. 2012 15:49
525 kr. for både udskiftningen og selve skærmen? Så kunne det være jeg endelig skulle få skiftet min gennemridsede skærm.
Gravatar #6 - Brugernavn
22. aug. 2012 16:40
Det lyder sgu godt :-)
Gravatar #7 - kblood
22. aug. 2012 17:39
Morten Rask (5) skrev:
525 kr. for både udskiftningen og selve skærmen? Så kunne det være jeg endelig skulle få skiftet min gennemridsede skærm.


Nu har min skærm kun 3 ridser som næsten ikke kan ses, men helt klart en god mulighed lige der :)

Og så er det sikkert også muligt at få en masse dejligt ekstra udstyr der håber jeg. Men ellers er det jo også til at finde andre steder.
Gravatar #8 - NerdDeveloper
22. aug. 2012 19:25
Yeehaa, placeringer på de centre kunne jo så tyde på at de pågældende Samsung produkter ikke sælges i Vestjylland... dafuq?

Har noget der ligner 2 timer til Århus/Esbjerg/Aalborg, som I så fald ville være de nærmeste...
Gravatar #9 - theflowmanager
22. aug. 2012 19:28
Godt initiativ! Ingen tvivl om det. Men når jeg sammenligner med hvad samme service koster til en iPhone synes jeg nu de 2000kr andre tager lyder dyrt. Er det mon fordi skærmen er større? Uanset hvad ros for det tiltag!
Gravatar #10 - Beaker
22. aug. 2012 19:58
De kunne da godt lige tage Nexus modellerne med også :|
Gravatar #11 - and1945
23. aug. 2012 04:09
Så mangler de bare at "pushe" Jelly Bean opdateringen fra Google til Galaxy Nexus.

(skulle de have gjort dengang der var Google I/O)
Gravatar #12 - kalaha
23. aug. 2012 05:47
#11:
Galaxy Nexus er en Google-telefon, ikke en Samsung-telefon.
Samsung har intet med opdateringer at gøre.
Gravatar #13 - Hubert
23. aug. 2012 06:36
kalaha (12) skrev:
#11:
Galaxy Nexus er en Google-telefon, ikke en Samsung-telefon.
Samsung har intet med opdateringer at gøre.


Jo... Med mindre men selv smider et google build på skal man afvente Samsung opdaterer mobilen. Jeg var så heldig at få finde et google build da jeg fik 4.0.4 på min nexus s så jeg har fået alle opdateringer siden OTA fra google
Gravatar #14 - Bubbi
23. aug. 2012 06:40
Super godt gået af Samsung.
Men så slemt er det nu heller ikke hos Apple.
Så længe man bare køber sine produkter direkte hos Apple, og ikke hos et teleselskab.
Godt nok går der et par dage, men så er det hellere ikke værre.

Min kærestes iPhone 4S' skærm gik i stykker, og vi oprettede en RMA på Apple's hjemmeside mandag morgen.
UPS hentede samme eftermiddag, og onsdag formiddag havde hun en ny iPhone i hænderne.
Og den havde endda været en tur til Holland.

Værre er det hvis den skal igennem et teleselskab. Har en kollega der måtte vente 4 uger på at få en iPhone tilbage fra rep hos Telia.

Men selvfølgelig er det bedre at kunne få lavet tingene mens man venter.
Så thumbs up til Samsung på det punkt.
Gravatar #15 - skywave
23. aug. 2012 17:21
de glemmer sønderjylland...hvis jeg skal ligge og køre til Esbjerg for at få skiftet skærmen, så jeg næsten lige så godt godt købe en ny mobil...
Gravatar #16 - Thalion
23. aug. 2012 21:04
Bah, ja desværre er der ikke Galaxy modellerne med. Det ville ellers have været fedt med de priser!
Gravatar #17 - TheAvatar
4. sep. 2012 17:51
Til jer der brokker sig over placeringen af servicecentrene - klart de vælger de mest oplagte steder, hvor der er flest kunder centreret. Sådan går det jo tit, når man lever i udkantsområderne.
Og så vidt jeg ved, så er Esbjerg da Vestjylland.

#15 Koster det dig 4000kr at køre til Esbjerg fra Sønderjylland, så prøv evt. andet transportmiddel.
Selv med en limousine, vil jeg næsten påstå du kan komme til og fra Esbjerg til under den pris...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login