mboost-dp1

Så er der reviews af Radeon R9 Fury X


Gå til bund
Gravatar #51 - Clauzii
13. jul. 2015 21:24
Hmm, hvornår mon du indser at AMD er ved at få fat i den lange ende?


--

"But what about that direct AMD and NVIDIA comparisons? Despite what we might have expected going in, the AMD Radeon R9 Fury X actually scaled in CrossFire better than the NVIDIA GeForce GTX 980 Ti. This comes not only in terms of average frame rate increases, but also in lower frame time variances that result in a smoother gaming experience. In several cases the extra scalability demonstrated by the Fury X allowed its dual-GPU performance to surpass a pair of GTX 980 Ti cards even though in a single GPU configuration the GeForce card was the winner. GRID 2 at 4K is one example of this result as is Bioshock Infinite at 4K. And even in a game like Crysis 3 at 4K where we saw NVIDIA's card scale by a fantastic 84%, AMD's Fury X card scaled by 95%!"

/ http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/AMD-Fu...

--

Og så tager vi lige HBM2, bare for 'sjov':

AMD Has Priority Access To HBM2 Production Capacity And Is Aiming To Take Full Advantage Of It

Our sources have told us that AMD management has thrown significant weight behind this new range of graphics chips to accelerate its development and time to market. This is we’re told is to take advantage of a deal established with SK Hynix which gives AMD priority to HBM2 capacity which is going to be in limited supply initially. Capturing as much of the initial production capacity as possible would give AMD an edge against its main rival, Nvidia, going into the next generation of GPUs featuring second generation HBM technology. Which is exactly what the company is gunning for.

... If successful this would push Nvidia’s Pascal launch schedule back than what the company originally planned. But the time waiting will not go to waste we’ve no doubt. The company has reportedly already taped out its first Pascal chip. However without access to HBM2 the graphics cards based on Pascal can’t (be) produced. This may lead the company to consider the possibility of spending more time working on successive Pascal chips until it can secure enough HBM2 production capacity.

This fascinating dynamic is the result of AMD’s seven year involvement in the co-development of the High Bandwidth Memory JEDEC standard with its partner SK Hynix we’re told. Which is why AMD was the first company to introduce a product featuring HBM. And why the the first generation of the technology is exclusive to the company. It’s not clear whether SK Hynix will continue to give AMD priority access to production capacity with HBM3 and successive generations of the technology. Although AMD is clearly keen on leveraging its exclusivity deal with SK Hynix in the here and now...

Read more: http://wccftech.com/amd-working-entire-range-hbm-g...

--

Det bliver bedre og bedre for hver dag, så: My work here is done.
Gravatar #52 - terracide
15. jul. 2015 16:54
Erstat HBM med GDDR5 og du har samme PR FUD fra AMD:

http://www.vrworld.com/2008/11/22/100th-story-gddr...

For vi ved jo alle hvordan NVIDIA havde svært ved at få GDDR5 ikke?

AMD er fulde af lort...og regenr med at folk ikke fatter hvad JEDEC er.

AMD påstod de udvikelde GDDR5...bullshite: https://en.wikipedia.org/wiki/GDDR5
AMD pårstår de udviklede HBM...bullshite: https://en.wikipedia.org/wiki/High_Bandwidth_Memor...

Hynix did all of the above.

Vi kunne også kigge på hvordan AMD FUD PR påstår at DX12 er baseret på "Mantle".

Men så skulle Microsoft, NVIDIA og Forza Motrossports have bygget:
Microsoft: DirectX 12 API
NIVIDIA: DirectX 12 driver
Forza: Genkodet spilelt på bare 11 måender.

Og det før AMD fik ""mantle" ud i BF4.

AMD PR FUD in full action.

Sandheden er er Microsoft har udviklet DX12 længe (Deres Crapbox køre en ligende low level API, der er et subset af DX11.x)

Hvad AMD prøvede (og brugte mange penge på) var at få "mantle" ud først (kopieret fra det MS havde vist NVIDIA/AMD i tech previews) som en defacto standard.

Men sådan spiller spillet ikke.
Microsoft gav AMD fingeren.
Det samme gjorde SOny.
Intel besluttede sig at trolle AMD FUD om "open standards", bad om adgang...og fik at vide det var desværre ikke muligt...så Intel sagde NEJ.

Det efterlod AMD i den situation at DX12 ruller fremad som det skal, ingen gad "mantle"...så de gav "mantle" til OpenGL.

Men prøv du at forklare det til AMD-girls...

Enjoy de 20% marketshare...going down ;)

Talk is easy...and AMD does a lot of talk...but they don't walk the walk ^^
Gravatar #53 - terracide
15. jul. 2015 16:55
Har du flere forum copy/paste som du har lyst til at dele, så jeg kan påpege din uvidenehd igen, igen, igen igen?

Du kan prøve med Crysis 2 og tessellation...hit me with you best copy/pate! :D
Gravatar #54 - Clauzii
15. jul. 2015 17:15
terracide (52) skrev:
Erstat HBM med GDDR5 og du har samme PR FUD fra AMD:

http://www.vrworld.com/2008/11/22/100th-story-gddr...

...

AMD påstod de udvikelde GDDR5...bullshite: https://en.wikipedia.org/wiki/GDDR5

AMD pårstår de udviklede HBM...bullshite: https://en.wikipedia.org/wiki/High_Bandwidth_Memor...



Øhhh, har du overhovedet selv læst det du linker til??
Gravatar #55 - terracide
15. jul. 2015 17:20
Yup...men som sagt før, jeg kan forklare det for dig men ikke forstå det for dig.

Men sikke da et comeback....smut du ud på forums og led efter noget nyt...men flot undgået at du undgik at svare på noget som helst...men det siger jo det hele ikke ;)

Don't quit your day job, n00b ;)
Gravatar #56 - terracide
15. jul. 2015 17:21
.oO(Du bør nok hurtigt finde en undskyldning for at NVIDIA's "Pascal" allerede er taped out...med HBM2...just saying)
Gravatar #57 - Manofsciencemanoffaith
15. jul. 2015 17:35
Clauzii (54) skrev:
Øhhh, har du overhovedet selv læst det du linker til??


Ligeyldigt hvad han læser, bliver det altid til "Nvidia rulez, AMD suckz" oppe i hans hovede.
Gravatar #58 - Clauzii
15. jul. 2015 17:53
terracide (56) skrev:
.oO(Du bør nok hurtigt finde en undskyldning for at NVIDIA's "Pascal" allerede er taped out...med HBM2...just saying)


Nu er der forskel på om det er selve GPU-dien eller hele chippen. Jeg gætter på GPU-dien - hvis det altså overhovedet passer:

KitGuru Says:
On the one hand, the rumour comes from one source without a track record and should be taken with a huge grain of salt. On the other hand, Nvidia needs “Big Pascal” to update Tesla accelerators as soon as possible. If Nvidia wants to release its GP100-based products in mid-2016, then the chip has been taped-out by now.
Gravatar #59 - terracide
15. jul. 2015 18:03
Tak fordi du beviser du er 101% clueless.

Mener du at GP100 har et dual memory interface?

Eneste måde dit bræk giver en lille-bitte mening på...hvis det ikke var fordi selv ideen er for retards (og teknsik noget kun en ignorant ville foreslå) lol

Keep 'em comming, AMD-jokesters :D

Det sørgelige er at i 2016....så vil de fleste have glemt dit bræk...men jeg vil ikke...n00b ^^
Gravatar #60 - Clauzii
15. jul. 2015 18:04
Og ja, ved godt at den først i Juni er taped out, men stadigvæk, passer det endnu??

Tror seriøst at nVidia skal vente lidt på HBM2.
Gravatar #61 - terracide
15. jul. 2015 18:09
Clauzii (60) skrev:
Og ja, ved godt at den først i Juni er taped out, men stadigvæk, passer det endnu??

Tror seriøst at nVidia skal vente lidt på HBM2.


Du skal lære forskel på "volume production" og "test-samples"...ffs...er der overheovedet ngoet du ved om GPU'er? LOL


Igen, mener du at "pascal" har dual memory interface ja/nej?

Det er alti det samme shit med AMD-girls:

"Vent til X, så har AMD et ES og NVIDA er i problemer"

Dette er blevt brugt med:
GDDR5
DirectX10
DirectX11
Tessellation
Mantle
HBM
HBM2
Direct12

ZZZZZZzzzZZZZZZzzzZZZZZ.....
Gravatar #62 - terracide
16. jul. 2015 04:16
Og så blev der stille...venter du på en eller anden forum-post? ^^

Måske du skulle indse du er lost.

Igen, igen:

Mener du at Pascal har dual-memory interface Ja/Nej?

Jeg ved godt hvorfor du ikke svarer...fordi så ville du afslære at dine sidste poster er ren AMD PR FUD :D
Gravatar #63 - terracide
16. jul. 2015 05:11
Fra SAMME tråd som du copy/pasted dit fan-girl bræk:

https://www.jedec.org/about-jedec/patent-policy

HBM er en JEDEC standard fucking amatør.

Tak for grinet...og tak for alle der erklærede sig selv for ignorante retards i ratings
Gravatar #64 - terracide
16. jul. 2015 05:14
Det mest sjove er at i dit forsøg på at pwnd mig...afslørededu ikke blot hvor lidt du ved...du har på samme tid retfærdiggjort PhysX/Gameworks...brilliant!
Gravatar #65 - Clauzii
16. jul. 2015 05:21
terracide (63) skrev:
Fra SAMME tråd som du copy/pasted dit fan-girl bræk:

https://www.jedec.org/about-jedec/patent-policy

HBM er en JEDEC standard fucking amatør.

Tak for grinet...og tak for alle der erklærede sig selv for ignorante retards i ratings


Du fatter simpelthen hat af de ting du selv linker til - det blev en JEDEC standard på foranledning af Hynix/AMD-samarbejdet om HBM.

Og jo, man kan godt have to memoryinterfaces på en chip. Her vil jeg henvise dig til at læse op på 'Knights Landing' - hvis du ellers forstår hvad de skriver/viser:
http://goparallel.sourceforge.net/wp-content/uploa...

http://images.anandtech.com/doci/8217/Knights_Land...

http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/03...

/ jeg har iøvrigt ikke på noget tidspunkt sagt at FIJI-chippen ville komme med noget lignende (i første omgang), men at det er en mulig teknologi vha. bl.a. interposer-kredsløb.
Gravatar #66 - terracide
16. jul. 2015 14:25
Så din påstand er at "pascal" har et dual (HMB2 & GDDR5) memiry interface? Ja/Nej

Eller væver du udenom igen? ^^

For hvis svaret er nej, så bliver du nødt til at forklare hvad du mener...jeg trænger til et godt grin og du er en god pauseklovn
Gravatar #67 - terracide
16. jul. 2015 14:26
Du ved godt at JEDEC standard betyder at AMD ikke har førsteret til en skid...hvor mange falske påstande kan du poste i én tråd?
Gravatar #68 - Clauzii
16. jul. 2015 14:56
Ja det ved jeg godt.

Så ved du også at det produktionen af HBM og ikke retten til at bruge JEDEC standarden jeg taler om ;)

"The development of System in Package with High Bandwidth Memory began at AMD in 2008 to solve the problem of ever increasing power usage and form factor of computer memory. AMD and SK Hynix jointly developed it and started HBM's high volume manufacturing at TSV Packaging facility in Icheon, Korea from 2015. AMD commercialized 2.5D SiP with HBM in partners from the memory industry (SK Hynix), interposer industry (UMC) and packaging industry (Amkor Technology and ASE) to help AMD realize their vision of HBM.

HBM has been adopted as industry standard JESD235 by JEDEC as of October 2013 following a proposal by AMD and SK Hynix in 2010. The first chip utilizing HBM is AMD Fiji which was released on June 24th 2015 powering the AMD Radeon R9 Fury X."

--

Så selvfølgelig har AMD et forspring og, ift. de nuværende produktions-faciliteter, førsteret.

Så ER det vist blevet skårt ud i bølgepap.
Gravatar #69 - terracide
16. jul. 2015 16:57
#68:
Kun i dit lille hovede...hvilekt ikke betyder noget.

Men vi kan da lige prøve igen:
Så din påstand er at "pascal" har et dual (HMB2 & GDDR5) memiry interface? Ja/Nej
Gravatar #70 - Clauzii
16. jul. 2015 17:03
terracide (69) skrev:
Men vi kan da lige prøve igen:
Så din påstand er at "pascal" har et dual (HMB2 & GDDR5) memiry interface? Ja/Nej


Har jeg aldrig snakket om - det er vist dig der er gået i selvsving ;)
Gravatar #71 - terracide
16. jul. 2015 17:06
Clauzii (70) skrev:
terracide (69) skrev:
Men vi kan da lige prøve igen:
Så din påstand er at "pascal" har et dual (HMB2 & GDDR5) memiry interface? Ja/Nej


Har jeg aldrig påstået. Det er dig der er gået i selvsving :D


Nope...retard.

Når GP100 ER taped out...så betyder det også at den bruger HBM2.
Er du så fatsvag at jeg skal skære hvorfor ud i pap for dig?

Hvor mange bit er interfacet imod GGDR5?
Hvor mange bit er interfacet imod HBM2?

Du kan ikke både brlkke AMD FUD ud...og så præve at distancere dig fra det når virkeligehden rammer.

Så hvad er det, bror lort...dual memory interface Ja/Nej?

Terra - Du har sat dig selv skatmat med din egen dumhed...EPIC!
Gravatar #72 - Clauzii
16. jul. 2015 17:11
Den eneste der er skakmat lige nu, er dig med dit evindelige brægen til højre og venstre og svinen til. Du trænger til at gøre rent.

Go' sommer :D
Gravatar #73 - terracide
16. jul. 2015 17:20
Clauzii (72) skrev:
Den eneste der er skakmat lige nu, er dig med dit evindelige brægen til højre og venstre.

Go' sommer :D

Sikke mange ord for at sige du er clueless...dit eneste "argument" er MAGISKE PIXIEFEER...som kan TRYLLE og lave et memory interface der både supportere et 384 bit GDDR5 interface (der kræver FYSISKE TRACES til GPU'en), samt have et EKSTRA memory interface (VIA en INTERPOSER der IGEN kræver FYSISKE TRACES til GPU'en) til HBM2 på 1024 bit)...

Man kan tydeligt se du bare brækker forum-poster vider du intet forstår af...for at forslå at GP100 er taped out uden HBM2...er som at postulere at at en Tesla både har 4 hjul...og larvefædder...på samme tid...kan du blive mere dum og uærlig? :)
Gravatar #74 - Clauzii
16. jul. 2015 18:05
Værsgo':
https://farm1.staticflickr.com/504/19563568970_6c4...

Og hvis du ikke fatter at det KAN lade sig gøre, vil jeg foreslå dig at læse op på elektronik overordnet set.
Gravatar #76 - terracide
16. jul. 2015 18:43
Clauzii (74) skrev:
Værsgo':
https://farm1.staticflickr.com/504/19563568970_6c4...

Og hvis du ikke fatter at det KAN lade sig gøre, vil jeg foreslå dig at læse op på elektronik overordnet set.


Kom lige med en kilde det det Microsoft Paint lol
Gravatar #77 - terracide
16. jul. 2015 18:45
Og dit postualt er nu at GP100 har et 1372 bit memory interface on-die....du kommer lægnere og længere ud lol.

Med mindre du er SÅ retarderet at du tror de kan dele traces lol
Gravatar #78 - Clauzii
16. jul. 2015 19:48
terracide (77) skrev:
Og dit postualt er nu at GP100 har et 1372 bit memory interface on-die


Nej :)

terracide (77) skrev:
Med mindre du er SÅ retarderet at du tror de kan dele traces lol


Deraf en MEMORYCONTROLLER :)

Gravatar #79 - terracide
17. jul. 2015 04:07
Ja..og en memory controller skal have 1 trace per bit, din fucking idiot.
Og du kan ikke dele en trace...fucking retard.

Og så ramte virkeligheden:
http://www.theregister.co.uk/2015/07/16/amd_q2_201...

Blodbad...
Gravatar #80 - CBM
20. jul. 2015 19:15
terracide (59) skrev:
Tak fordi du beviser du er 101% clueless.

101% ? Flot selvmål.

ÆV BÆV AMD 4 EVARH!!!11one

*finder popcorn*

Clauzii, velkommen til den stolte garde kendt som AMD DEFENCE FORCE (TM)



nVidia har aldrig haft en chance :-)

specielt når de nye drivere kommer?
Gravatar #81 - terracide
21. jul. 2015 06:13
Derfor AMD BLØDER markedsandele?

Dette burde sætte ting i perspektiv:

Q1 2012 1203M$ CPU revenue.
Q1 2013 751M$ CPU revenue.
Q1 2014 663M$ CPU revenue.
Q1 2015 532M$ CPU+GPU revenue.

Going down...selv HBM kunne ikke slå TitanX/980Ti ud af banen...så /que næste "vent på x" undskyldning ;)
Gravatar #82 - terracide
22. jul. 2015 09:12
Kan godt lide at i rater AMD's regnskab som flamebait...så er der en lille smule håb for jer endnu ;)
Gravatar #83 - Nielson
22. jul. 2015 10:20
Haha, hold da kæft der var nok en der fik pisset Terra af :D

Aldrig har jeg set en gå så meget i selvsving for at forsvare sit eget bræk.
Gravatar #84 - Clauzii
22. jul. 2015 14:46
terracide (82) skrev:
Kan godt lide at i rater AMD's regnskab som flamebait...så er der en lille smule håb for jer endnu ;)


Ahh, der er forskel på Flamebait og Irrellevant. Ift. til nyheden er det absolut Irrellevant ;)

--

Og jeg spørger igen:
Tror du selv på at G100 er taped out MED HBM2 på?

"Also unlike Nvidia, AMD has a much more powerful incentive to launch its next generation of FinFET GPUs first. This is because the company has priority to HBM2 capacity – which is going to be limited initially – as a result of co-inventing the technology with Hynix. By pushing its graphics products to launch first AMD can establish two competitive advantages over its rival. The first obvious advantage is being first to market by launching its products earlier than its rival. But most importantly this enables AMD to capture much of that initial HBM2 capacity away from Nvidia and extend its time-to-market lead substantially. This could create an interesting market dynamic but whether it can succeed remains to be seen.

Obviously Nvidia realizes that this play is in the cards, no pun intended, and will undoubtedly bide its time wisely honing its chips. GP100 has already been taped out so there’s not much that can be done to the chip’s floorplan, however Nvidia can still use that extra time on post-silicon work. Nvidia can also spend more time working on its smaller Pascal chips which haven’t been taped out as of yet.

/ http://wccftech.com/nvidias-gp100-pascal-flagship-...
Gravatar #85 - terracide
24. jul. 2015 12:46
#84:
Den enest eaftale der er immellem Hynix og AMD er at AMD i ét (1) år får fortrinsret til HBM. (det er HBM, ikke HBM2).

Men forsæt du med at linke til wfftardtech og andre RYGTE sites...for fakta har du ingen af ;)
Gravatar #86 - terracide
24. jul. 2015 12:49
¤83:
Hvis du havde en hjerne ville du opdage at den eneste der har postet fakta her er mig...mens masser af andre psoter rygter og frie fanatasier...i forsvaret for en virksomhed de har investeret alt for mange følelser for...men som altid med AMD-tards...man kan forkalre det for jer men ikke forstå det for jer.

NVIDIA nyder Intel like profit margin...AMD bløder penge...those are the facts ;)
Gravatar #87 - Nielson
24. jul. 2015 17:48
terracide (86) skrev:
Hvis du havde en hjerne ville du opdage at den eneste der har postet fakta her er mig...


Al din såkaldte fakta drukner i resten af det lort du lukker ud. Jeg er ret sikker på at du er over de 30, men du lyder som en på 14 der forsøger at forsvare hans valg af pokémons.

Udover det, så ved ikke hvorfor du siger "i" og "jer". Jeg er ren Intel og Nvidia mand.
Gravatar #88 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. jul. 2015 21:33
Nielson (87) skrev:
Jeg er ren Intel og Nvidia mand.


Det er jeg ked af. Jeg kondolerer.
Gravatar #89 - Nielson
24. jul. 2015 22:51
PHP-Ekspert Thoroughbreed (88) skrev:
Nielson (87) skrev:
Jeg er ren Intel og Nvidia mand.


Det er jeg ked af. Jeg kondolerer.


Tak :(

Gravatar #90 - terracide
28. jul. 2015 10:39
#87:
Ændre ikke på at fakta er fata....skal jeg polere lorten for dig...synes du så bedre om den? *flips finger*

Men her er en lille ting.
Jeg tog fejl.
Jg havde ikke regnet med at AMD var så dumme, men det var de.
Man kan nu overclocke HMB.

Problemet er at AMD har skruet så meget på knapperne i forvejen...at resultatet...well
http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/R9_Fury_X_O...

Looking at the numbers, I'm not sure if a 150W power draw increase for a mere 3 FPS increase is worth it for most gamers. Smaller voltage bumps to get a specific clock frequency 100% stable are alright, though.

lol

Godt gået AMD...i beviste at jeg kunne tage fejl....men ikke på den måde som folk troede ROFL

Hvis folk vil have lidt mere at tygge på:

Fury (arkitekturen) er designet med 350 GB/s som mål...Hurtigere RAM vil ikke redde en arkitektur der ikke er begrænset af RAM hastighed ;)
Gravatar #91 - XorpiZ
28. jul. 2015 10:48
terracide (90) skrev:
Man kan nu overclocke HMB.


HMB?

Henriks Maskuline Bolleven?
Gravatar #92 - Clauzii
28. jul. 2015 10:52
#90
Du kan jo læse kommentarerne på SWE-clockers om samme emne og se om du forstår noget af det. Tvivler...

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1379764-rade...
Gravatar #93 - terracide
28. jul. 2015 10:52
#91:
Jeg ved godt du er ret betaget, men jeg er ikke til fyre.
Men du finder nok en sød fyr en eller anden dag...hled og lykke.

Væk mig når du har har et argument ;)
Gravatar #94 - XorpiZ
28. jul. 2015 10:53
#93

Jeg vælger at tolke det som et ja. Jeg ønsker jer held og lykke :)
Gravatar #95 - terracide
28. jul. 2015 10:54
Clauzii (92) skrev:
#90
Du kan jo læse kommentarerne på SWE-clockers om samme emne og se om du forstår noget af det. Tvivler...

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1379764-rade...


Hvor sødt...væk er arrgoancen, væk er falske påstande om HBM kun til AMD...men aflæst af:

"Her, du kan selv læse!"
Kan du være mere specifik...jeg behersker svensk på både skrift og tale...så kom bare an.....men du har jo ikke noget...andet end *ynk-ynk* right? ^^
Gravatar #96 - Clauzii
28. jul. 2015 11:05
Igen, du lægger ord i munden på folk generelt. Jeg har ALDRIG sagt at HBM KUN er til AMD. MEN, AMD har førsteret til produktionen v. SK Hynix.
Gravatar #97 - Nielson
28. jul. 2015 16:28
terracide (95) skrev:
Kan du være mere specifik...jeg behersker svensk på både skrift og tale..


Hold dig hellere til dit modersprog - det er allerede svært at tyde det volapyk du skriver nu.
Gravatar #98 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. jul. 2015 16:31
Clauzii (96) skrev:
Igen, du lægger ord i munden på folk generelt. Jeg har ALDRIG sagt at HBM KUN er til AMD. MEN, AMD har førsteret til produktionen v. SK Hynix.


KONTAKT MIG FFS!
Gravatar #99 - terracide
30. jul. 2015 06:26
Clauzii (96) skrev:
Igen, du lægger ord i munden på folk generelt. Jeg har ALDRIG sagt at HBM KUN er til AMD. MEN, AMD har førsteret til produktionen v. SK Hynix.


Ja...det FØRSTE år din retard...HBM1.

Så hvad var alt dit bræk om NVIDIA og HBM?
NVIDA vil ikke bruge HBM.
De bruger HBM2 på GP100...mere varm luff eh? ^^

Gravatar #100 - Clauzii
30. jul. 2015 15:10
#99
Du har altså et problem med at læse. Når jeg skriver HBM i nVidias tilfælde, er det selvsagt HBM2, da de, ganske rigtigt ikke laver med HBM(1). Det har jeg vidst siden den første (photoshop-)præsentation af Pascal ;)

At du så ikke læser mellem linierne, kan jeg ikke rigtig gøre noget ved.

Iøvrigt er der vist ingen steder skrevet noget om at det kun er i ét år, at AMD har førsteret. Jeg har ihf. ikke fundet det, så er det bare noget du finder på, eller kan du give et eksempel på en kilde??

Igen,
"This is because the company has priority to HBM2 capacity – which is going to be limited initially – as a result of co-inventing the technology with Hynix."
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login