mboost-dp1

S: Hjemmesidedesign, billigt


Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
16. nov. 2009 18:57
Hej venner på Newz.dk.

Jeg har i de seneste dage lagt mærke til, at ikke alle har lige let ved at lave hjemmesider, så jeg tænkte, at jeg, da jeg alligevel er så utroligt lærenem, lige kunne læse et par tutorials og tilbyde min hjælp.
Nu har jeg så et rigtig spændende og unikt tilbud til jer:

Jeg vil meget gerne lave jeres personlige- eller firmahjemmesider til en særlig Newz.dk-pris. Siderne bliver lavet og hostet på Webbyen.dk, da det er den side jeg har mest erfaring med.
En personlig hjemmeside kan laves fra 5.000 kr. + moms, og en firmahjemmeside kan fåes fra 10.000 kr. + moms.
Jeg ved ikke, om man teknisk set må drive virksomhed på Webbyen.dk, men hvis I ikke siger det til nogen, så går det nok.

Med i prisen følger jeres helt eget domæne (f.eks. microsoft.webbyen.dk), fri hosting, 1 gratis reklamebanner* og 30 dages telefonsupport. Men der kan også vælges en række tilkøb:

1. Billede på hjemmesiden - 299 kr.
2. Rullende tekst (fra højre mod venstre) - 349 kr.
3. Javascript der gør, at man ikke kan højreklikke på siden - 499 kr.
4. Gæstebog - 1200 kr.
5. Valgfri kode fra denne side - 2.500 kr.
6. Ekstra reklamebanner - 299 kr. pr. stk.
Det hele er naturligvis + moms.


Hvis I tvivler på mine evner, så kan jeg fortælle, at jeg for nylig blev kontaktet af Google, da de ville have mig til at kode google.webbyen.dk for 55.000 kr. Men de ville bl.a. have en søgeboks midt på siden. og det vidste jeg ikke lige hvordan man lavede. Desuden måtte jeg ikke lave det uden kvittering, og det er lidt af et problem, for jeg ved ikke, om man må betale skat, når man er på førtidspension.

Til gengæld fik jeg nogle rigtig gode kontakter hos Google, og derfor kan jeg for 39 kr. (+ moms) garantere, at jeres side kommer op som det første link på både den danske (.dk)-, den engelske (.com)- og den anden engelske (.co.uk) version af Google.

Jeg har selvfølgelig lavet en side som reference, så I kan se, hvad I får for pengene: linguaignota.webbyen.dk. Derudover har jeg samlet en udtalelse fra min tidligere kunde:

Min mor sagde:
Min mor skrev:
Jeg er sikker på, at han gjorde sit bedste...


Hvis I har (seriøse) spørgsmål, så kan I skrive til mig her eller i gæstebogen på min hjemmeside. Og for at gøre brug af Newz.dk-tilbuddet skal I mærke beskeden med "Newz.dk", når I bestiller.

Hej-hej fra LinguaIgnota.


*Banneret roterer mellem reklamer fra., bl.a., noget hvor man kan vinde chokolade, noget hvor man kan vinde en iPhone og noget hvor man kan spille Counter Strike om rigtige penge. Hvis der er nok, der klikker på banneret, så kan I GRATIS få opdateret jeres konto på Webbyen - det koster kun 399 kr. + moms, som skal overføres til min konto.
Gravatar #2 - jeldtoft
16. nov. 2009 19:00
Dagens griner... Tak!
Gravatar #3 - paradise_lost
16. nov. 2009 19:01
Hehe, du har sku for meget fritid! Men grineren!
Gravatar #4 - shantri
16. nov. 2009 19:09
MUST HAVE!!!!!!
Gravatar #5 - Ronson ⅍
16. nov. 2009 19:19
Hvor hurtigt kan du have en firmahjemmeside klar?

Hvad koster rullende tekst fra venstre mod højre ekstra?
Gravatar #6 - LinguaIgnota
16. nov. 2009 19:25
Ronson (5) skrev:
Hvor hurtigt kan du have en firmahjemmeside klar?


Hvor hurtigt kan du betale? Det kommer nok til at tage lidt tid, for min ""-tast virker ikke, så jeg skal copy/past'e en del.

Ronson (5) skrev:
Hvad koster rullende tekst fra venstre mod højre ekstra?


Jeg sagde seriøse spørgsmål. Hvis det ikke står på stenhbs.webbyen.dk, så kan jeg jo lissom nok ikke lave det, vel, Sherlock.
Men du kan få "Billede som baggeund" eller "Dobbeit boks" billigt, hvis du lover ikke at plage mig med alle de spørgsmål.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
16. nov. 2009 19:39
Så må jeg springe over

Har fået kontakt med en der kalder sig Lukas der kan skaffe en hjemmeside på 123hjemmeside.dk med galleri
Gravatar #8 - arne_v
16. nov. 2009 19:42
#1

Er der privat garanti på?
Gravatar #9 - LinguaIgnota
16. nov. 2009 19:49
Ja, jeg har ført hørt om Lukas. Jeg havde egentlig også tænkt mig at hyre et tæskehold, der kunne tage sig af hans knæskaller, men sådan et koster gerne fra flere hundrede kroner og opefter - og det har været skidesvært at finde investorere under finanskrisen.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at ombestemme dig.




arne_v (8) skrev:
#1

Er der privat garanti på?


Du kan få al den garanti du vil have, men det koster selvfølgelig ekstra + moms.

Jeg vil helt sikkert gerne hjælpe dig, hvis du står med et projekt, men du må nok lige vente et par uger, for jeg lagde lige mærke til, at det vist ikke er al HMTL'en der virker på min private hjemmeside, og det har naturligvis førsteprioritet. Det er svært at sætte fingeren på, men det er som om, der er noget, som ikke står helt rigtigt.
Oh well, det er sikkert bare et problem med noget alignment.
Gravatar #10 - sorenlyder
16. nov. 2009 19:55
Det er jo nok lige den største griner jeg længe har læst.. Hehe... Funny tråd :)
Gravatar #11 - DiZaster
16. nov. 2009 20:03
Jeg kan se at du er væsenligt bedre end dine konkurrenter i dette forum, så derfor vil jeg da stærkt overveje at tage dit firma med i koncernens udbudsrunde ifbm. vores hjemmesides revidering.

Er der mulighed for at integrere flere sprog, eller at få f.eks. een underside?

Kan man købe en løbende service aftale med dig?
Gravatar #12 - LinguaIgnota
16. nov. 2009 20:21
DiZaster (11) skrev:
Er der mulighed for at integrere flere sprog, eller at få f.eks. een underside?


Du kan få en dagbog. Er det det du mener?

Jeg kan godt bikse noget sammen på engelsk, hvis det er. Og muligvis også tysk, hvis jeg kan låne en ordbog. Men nej, du kan ikke få det integreret.
Mit forslag til et kompromis er, at vi laver en side for hvert sprog, så det f.eks. kommer til at hedde "minsidedansk.webbyen.dk", "minsideenglish.webbyen.dk" og "minsidedeutsch.webbyen.dk". Det er sådan Ebay og Amazon gør det.

DiZaster (11) skrev:
Kan man købe en løbende service aftale med dig?


Nu ved jeg ikke lige, hvad du snakker om. Vil du have support udover de 30 dage? Det kan vi godt finde ud af, men det bliver nok ikke helt billigt + moms.
Gravatar #13 - Lukas
16. nov. 2009 20:22
hallo lingualnota du skal ik stjæle mine kunder
min side er oså federe end din www.123hjemmeside.dk/lukasside

og du ligner en bøsserøv
Gravatar #14 - LinguaIgnota
16. nov. 2009 20:31
Lukas (13) skrev:
hallo lingualnota du skal ik stjæle mine kunder
min side er oså federe end din www.123hjemmeside.dk/lukasside

og du ligner en bøsserøv


Check din gæstebog. Andet har jeg ikke at sige til dig.

Og skrid så fra min tråd, din syge stalker, jeg prøver at lave noget business, lorteLukas.
Gravatar #15 - Clauzii
16. nov. 2009 20:39
Det' jo ikke engang sjovt mere...
Gravatar #16 - Lukas
16. nov. 2009 20:40
hallo der er jo nok en grund til at roso har valgt mig du er bare ikke profesonel nok.
Gravatar #17 - sorenlyder
16. nov. 2009 20:45
I knægte er sku en anelse for kiksede.

Og det kan da ikke være dit alvor at du helt seriøst vil tage penge for det der ? Com on...

Øvelse gør mester, så god arbejdslyst :)
Gravatar #18 - holmen
16. nov. 2009 20:52
Når noget er for godt til at være sandt, så er det det nok også.
Hvordan kan du lave sådan nogle fede sider så billigt? Det virker som snyd, for det er godt nok billigt.
Gravatar #19 - Lukas
16. nov. 2009 20:57
#17

måske du skulle tjekke min gæstebog

http://www.123hjemmeside.dk/lukasside/29316670
Gravatar #20 - zin
16. nov. 2009 21:04
Du har ikke nok tables.
Gravatar #21 - apkat
16. nov. 2009 22:09
Lukas (19) skrev:
#17

måske du skulle tjekke min gæstebog

http://www.123hjemmeside.dk/lukasside/29316670


Enig! Glæder mig til v5! Og i andre kan bare se hvor mange dollars han allerede har lavet: http://www.123hjemmeside.dk/lukasside/29316668 !!!! (!!)
Gravatar #22 - slemmebirk
17. nov. 2009 13:10
med alle de dollars burde han have råd til en skraber, så han kan få fjernet det snavs fra overlæben.
Gravatar #23 - NioBe
17. nov. 2009 13:20
Tænkte på om der var en mulighed for at fylde hele sin side op med GIF rammer og små GIF dyr der løber rundt over alt!?!? Gerne 487 til 732 i alt ca.

Kan det lade sig gøre?
Gravatar #24 - zin
17. nov. 2009 13:21
#23: Ja. Duh.
Gravatar #25 - NioBe
17. nov. 2009 13:22
#24
Spurgte ikke dig... Du er jo ikke total über til hjemmesider!
Gravatar #26 - zin
17. nov. 2009 13:27
#25: I beg your pardon?
Gravatar #27 - NioBe
17. nov. 2009 13:29
#25
Tsk! Kan da også tage vikingehat på og se dum ud!
Gravatar #28 - zin
17. nov. 2009 13:33
#27: Se evt. det elendige design på det første link. N00b! LOOLOLLOLOLOOOL
Gravatar #29 - NioBe
17. nov. 2009 13:37
#28
Det gjorte jeg. Også så jeg vikinge hatten bagefter..! Fik mig til at poke min skærm...
Gravatar #30 - zin
17. nov. 2009 13:43
#29: Den er da pænt forfærdelig - den første altså?
Jeg kan godt smide nogle tables derind, hvis det gør dig glad?
Gravatar #31 - NioBe
17. nov. 2009 13:44
#30
Så er jeg altid glad!
Gravatar #32 - zin
17. nov. 2009 13:50
#31: Refresh! Så er der tables på.
Gravatar #33 - Svindleren
17. nov. 2009 14:12
er jeg gået glip af noget med Lukas.. ?? en der kan forkalre..


jeg vil gerne bestille en firma hjemmeside asap.. men jeg har kun 8000kr.. kan ud lave en til mit firma.. ?
Gravatar #34 - reefermadness  
17. nov. 2009 14:56
#33 - En lille dreng troller og mængden æder det råt..
Gravatar #35 - tazimn
17. nov. 2009 16:51
@LinguaIgnota

Det er sgu ubehageligt så morsom du er.. Og hvor meget fritid du har!
Gravatar #36 - Lukas
17. nov. 2009 17:39
Niobe du kan få en hjemmeside vis du tar på date med mig kan du li scootere?!

hallo wn1 jeg kan godt lave hjemmeside til dig men først i mrogen. patricks far har glemt at låse hans barskab
Gravatar #37 - Svindleren
17. nov. 2009 18:12
#36
okay lyder fandme rart.. tror også ham Lingualgnota snyder folk.. fordi han driller dig så tror jeg ikke på ham.. men vil du lave en hjemme side til mig, vi sælger dildoer i forskellige farver, men vi mangler altså en hjemme side.. vil du lave en til mig nu ? vil du gerne lave en til mig med amsser af lyserøde farver, da dildoer er ret gode
Gravatar #38 - Jakob Jakobsen
17. nov. 2009 18:15
Handl aldrig med folk som #36
Sådan som han flasher sin penge på den über seje ghetto måde, tjener han vist alt for meget på hans hjemmesider.
Gravatar #39 - shantri
17. nov. 2009 18:44
Hvis han tjener mange penge på sine hjemmesider, er det vel fordi han er herre sej til det.
Gravatar #40 - Ronson ⅍
17. nov. 2009 19:11
Typisk jantelov!

Bare fordi man har både penge, knive, guldkæder, nunchakuer og ikke mindst overskæg så skal man sables ned. Hvad har det med hans hjemmesideevner at gøre? HVA?!

Knægten vil gerne spare op til et anlæg ved at lave flotte kvalitetshjemmesider på 123hjemmeside, det skal han fandme have lov til.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login