mboost-dp1
S: Div. PC dele, kabinetter, drev, grafikkort, TVkort, Skærm, mobiltelefon m.m
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kæresten vil gerne have at jeg ryder lidt op blandt computerdelene, så derfor ryger det hele til salg... Der er ikke nogen minimumspris, men forbeholder mig retten til ikke at sælge. Tingene befinder sig på Østerbro i København, men kan også afhentes i Køge eller Holbæk, efter aftale...
Det hele er mellem 2 og 3 år gammelt.
Det skal lige siges, at jeg ikke har tjekket diverse priser på edbpriser o.l., så hvis i finder en lavere pris på nettet, så kom med et bud..
Kabinetter:
Det første kabinet er oplagt til LAN, og er et sort tower med håndtag. Det er robust og fejlfrit, dog ikke ridsefrit.
Pris ide: 200 kr.
Det andet kabinet er et gammelt Compaq med plastikfront i gråt. Det er fejlfrit og ridsefrit.
Pris ide: 100 kr.
Diverse hardware
PSU 1: Næsten lydløs 400W. Evt. defekt.
Pris ide: 150 kr. (hvis den er defekt, så smid lortet ud, og du vil få pengene tilbage :)
PSU 2: Fra Compaq'en, 200W
Pris ide: 50 kr.
DVD drev: Samsung Spinmaster, Brænder og læser alle DVD'ere og CD'ere, meget stille, sort. fejlfrit og som nyt, brugt ret lidt (iso'er.. host host)
CD-brænder, DVD-drev: Fra compaq'en. Ikke helt sikker på at den kan læse alle DVD'er, men kan brænde alle CD'ere. Gråt.
Diskette drev: Vel ikke så meget at sige, udover det virker. Gråt.
Pris ide: 60 kr.
Bundkort 1: DFI LanParty UV SLI-D, NVIDEA chipsæt, AMD S939 socket.
Pris ide: 250 kr.
Bundkort 2: Fra Compaq'en, ukendt, inkl. CPU, også ukendt (kan dog finde ud af det hvis det er).
CPU: AMD 3800+ S939, aldrig oc'et eller overophedet. Inkl. std. køler, ret lydsvag.
Pris ide: 120 kr.
(Købes CPU og Bundkort 1 sammen er prisen 315 kr. samlet)
TV-Kort: fejlfrit, alm. tuner.
Grafikkort: Fejlfrit, støjsvag, NVIDEA 128 MB. Kommer med mere info hvis behøves, kan ikke huske præcise model og specs.
TFT-Skærm: Eizo panel, 17", sort ramme, inkl. fod og VGA kabel. Strømforsyning mangler, men er en standard.
Pris ide: 500 kr.
Mobiltelefon: Motorola RAZR V3, sort, fejler intet, men er ikke ridsefri. Inkl. oplader og batteri (omkring 1 dags holdbarhed).
CRT-TV: gråt, 20", stereo, "Prosonic" (Bilka), TXTTV, 1 scartstik, fjernbetjening.
Betingelser og generel information: (Så alle kan følge med :)
Fragt:
Jeg har ikke som sådan noget i mod at sende tingene. Køber bestemmer selv, om det skal være som pakke eller som brev (hvor muligt), men da jeg ikke umiddelbart har nogle kasser at sende tingene i, kommer dette oveni. Skærmen sendes helst ikke.
Rabat:
Vi kan sagtens finde ud af noget mængderabat, kom med et bud på hvad du skal bruge :)
Garanti:
Det ord kender jeg ikke mere! ;)
Kvitteringer og emballage:
Der findes kvitteringer på nogle af tingene, men da der ikke er garanti på det mere, er de vidst ikke besværget værd at finde:) Emballagen er long gone.
Afhentning:
Som sagt i starten af dette alt for lange indlæg, så kan det hele hentes på Østerbro i København, men jeg har også mulighed for at komme til Køge med tingene hvor det også kan hentes og eventuelt også i Holbæk. Dog skal det aftales i 1-2 uger i forvejen.
Returret:
Nej! Kun hvis varen er defekt ved modtagelse!
Kontakt:
Kontakt mig på telefon 42529052, helst pr. sms, på email: [email protected] eller her i tråden.
God jul og Godt nytår! :)
Det hele er mellem 2 og 3 år gammelt.
Det skal lige siges, at jeg ikke har tjekket diverse priser på edbpriser o.l., så hvis i finder en lavere pris på nettet, så kom med et bud..
Kabinetter:
Det første kabinet er oplagt til LAN, og er et sort tower med håndtag. Det er robust og fejlfrit, dog ikke ridsefrit.
Det andet kabinet er et gammelt Compaq med plastikfront i gråt. Det er fejlfrit og ridsefrit.
Diverse hardware
PSU 1: Næsten lydløs 400W. Evt. defekt.
Pris ide: 150 kr. (hvis den er defekt, så smid lortet ud, og du vil få pengene tilbage :)
PSU 2: Fra Compaq'en, 200W
DVD drev: Samsung Spinmaster, Brænder og læser alle DVD'ere og CD'ere, meget stille, sort. fejlfrit og som nyt, brugt ret lidt (iso'er.. host host)
CD-brænder, DVD-drev: Fra compaq'en. Ikke helt sikker på at den kan læse alle DVD'er, men kan brænde alle CD'ere. Gråt.
Diskette drev: Vel ikke så meget at sige, udover det virker. Gråt.
Pris ide: 60 kr.
Bundkort 1: DFI LanParty UV SLI-D, NVIDEA chipsæt, AMD S939 socket.
Bundkort 2: Fra Compaq'en, ukendt, inkl. CPU, også ukendt (kan dog finde ud af det hvis det er).
CPU: AMD 3800+ S939, aldrig oc'et eller overophedet. Inkl. std. køler, ret lydsvag.
Pris ide: 120 kr.
(Købes CPU og Bundkort 1 sammen er prisen 315 kr. samlet)
TV-Kort: fejlfrit, alm. tuner.
Grafikkort: Fejlfrit, støjsvag, NVIDEA 128 MB. Kommer med mere info hvis behøves, kan ikke huske præcise model og specs.
TFT-Skærm: Eizo panel, 17", sort ramme, inkl. fod og VGA kabel. Strømforsyning mangler, men er en standard.
Pris ide: 500 kr.
Mobiltelefon: Motorola RAZR V3, sort, fejler intet, men er ikke ridsefri. Inkl. oplader og batteri (omkring 1 dags holdbarhed).
CRT-TV: gråt, 20", stereo, "Prosonic" (Bilka), TXTTV, 1 scartstik, fjernbetjening.
Betingelser og generel information: (Så alle kan følge med :)
Fragt:
Jeg har ikke som sådan noget i mod at sende tingene. Køber bestemmer selv, om det skal være som pakke eller som brev (hvor muligt), men da jeg ikke umiddelbart har nogle kasser at sende tingene i, kommer dette oveni. Skærmen sendes helst ikke.
Rabat:
Vi kan sagtens finde ud af noget mængderabat, kom med et bud på hvad du skal bruge :)
Garanti:
Kvitteringer og emballage:
Der findes kvitteringer på nogle af tingene, men da der ikke er garanti på det mere, er de vidst ikke besværget værd at finde:) Emballagen er long gone.
Afhentning:
Som sagt i starten af dette alt for lange indlæg, så kan det hele hentes på Østerbro i København, men jeg har også mulighed for at komme til Køge med tingene hvor det også kan hentes og eventuelt også i Holbæk. Dog skal det aftales i 1-2 uger i forvejen.
Returret:
Nej! Kun hvis varen er defekt ved modtagelse!
Kontakt:
Kontakt mig på telefon 42529052, helst pr. sms, på email: [email protected] eller her i tråden.
God jul og Godt nytår! :)
Garanti:Mon det hjælper på hukommelsen hvis jeg siger privat- ;-)
Sorry, kunne ikke lade være. Jeg smutter bare i seng igen....
madeinrussia (2) skrev:TV-Kort: fejlfrit, alm. tuner.
Pris ide: 250 kr. - alm slot, eller usb?
Det er PCI-e (svjh)
Bachy (3) skrev:Bundkort og vpu lyder fristende til mit mediacenter planer, du skulle ikke ligge inde med en smule ram. Derud over formoder jeg at bundbrædtet er med agp ?
Nej, det er PCI
Men, der kan sagtens følge noget ram med, har 1 GB (2x512)
#7 Nej, PCI...
#6 Den kan sagtens sælges samlet, men mener at MB er standard mål/form.
#6 Som sagt så gider jeg ikke tjekke priserne, da det meste nok er udgået, men har absolut ikke noget imod at sætte prisen ned, bare kom med et bud... ;) Tingene skal sådan set bare væk..
Jeg er også interesseret i, at bytte hele molevitten til en lille pc som er køreklar til noget nemt mediecenter, meget gerne en Mac Mini hvis man har sådan en stående og samle støv ;)
#6 Den kan sagtens sælges samlet, men mener at MB er standard mål/form.
#6 Som sagt så gider jeg ikke tjekke priserne, da det meste nok er udgået, men har absolut ikke noget imod at sætte prisen ned, bare kom med et bud... ;) Tingene skal sådan set bare væk..
Jeg er også interesseret i, at bytte hele molevitten til en lille pc som er køreklar til noget nemt mediecenter, meget gerne en Mac Mini hvis man har sådan en stående og samle støv ;)
#8 folk vil købe en komplet maskine hvis de får et godt tilbud! ikke en bunke stumper.
hvis folk mangler en PSU eller et motherboard, går de på edbpriser.dk
Så du gør nok klogt i at sælge din compaq som en hel maskine der virker, i stedet for som en masse dumme små dele
det er da bedre at få solgt hele maskinen for f.eks. 800 kr end at splitte den op i dele til samlet 1200 kr, og kun få solgt for 200 kr , og lade resten ligge og samle støv... (priserne her er eksempler, gad ik lige tælle sammen hvad du sælger den for)
hvis folk mangler en PSU eller et motherboard, går de på edbpriser.dk
Så du gør nok klogt i at sælge din compaq som en hel maskine der virker, i stedet for som en masse dumme små dele
det er da bedre at få solgt hele maskinen for f.eks. 800 kr end at splitte den op i dele til samlet 1200 kr, og kun få solgt for 200 kr , og lade resten ligge og samle støv... (priserne her er eksempler, gad ik lige tælle sammen hvad du sælger den for)
Tingene er stadig til salg, nu uden mindste bud overhovedet!!
BYD LØS!
Ps. Compaq delene kan også sælges samlet.
Hele molevitten byttes til en NAS server :)
PPs. Graffikkortet er et nVidia 6600gt, PCI,
Der er også 1GB RAM til salg. Specsne kan jeg ikke lige huske, men det er standard pin.
BYD LØS!
Ps. Compaq delene kan også sælges samlet.
Hele molevitten byttes til en NAS server :)
PPs. Graffikkortet er et nVidia 6600gt, PCI,
Der er også 1GB RAM til salg. Specsne kan jeg ikke lige huske, men det er standard pin.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.