mboost-dp1
Newz.dk ø-råd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg vil også sige Jens Okking
Fandme om det fede læs fedt skal fedte rundt i fandens grimt fedemandstøj og fandme fedte alt til!
Af personlige ting har jeg taget et plankeværk med.
Husk at lytte til fredagsekspeditionen.
Fandme om det fede læs fedt skal fedte rundt i fandens grimt fedemandstøj og fandme fedte alt til!
Af personlige ting har jeg taget et plankeværk med.
Husk at lytte til fredagsekspeditionen.
Noget jeg havde tænkt på, var at man kunne have den normale signatur og så skulle man kunne få på tvunget en anden signatur af de andre brugere.
Jeg prøver at uddybe hvordan det kunne gøres:
Man skulle kunne gå ind på en bruger og forslå en på tvunget signatur, eller stemme på en som en anden bruger havde foreslået. Når så der var 3-5 stemmer for en signatur så hang brugeren på den, indtil der var flere "stemmer" for en anden, eller de andre brugere havde fjernet deres stemme igen.
For at undgå det meste fusk skulle man så nok lave det sådan at det kun var stemmer fra bruger, der havde været aktive/eksisteret i mere end 1-3 måneder og havde været logget ind inden for de sidste 2-5 dage der talte med.
Så kunne Windcape få en "windows sucker", Terracide kunne få en "coke head", jeg kunne sikkert få "linux-idiot-klovn-ms-hater bæ-spiser-sølvfoliehat-nar" osv.
Jeg prøver at uddybe hvordan det kunne gøres:
Man skulle kunne gå ind på en bruger og forslå en på tvunget signatur, eller stemme på en som en anden bruger havde foreslået. Når så der var 3-5 stemmer for en signatur så hang brugeren på den, indtil der var flere "stemmer" for en anden, eller de andre brugere havde fjernet deres stemme igen.
For at undgå det meste fusk skulle man så nok lave det sådan at det kun var stemmer fra bruger, der havde været aktive/eksisteret i mere end 1-3 måneder og havde været logget ind inden for de sidste 2-5 dage der talte med.
Så kunne Windcape få en "windows sucker", Terracide kunne få en "coke head", jeg kunne sikkert få "linux-idiot-klovn-ms-hater bæ-spiser-sølvfoliehat-nar" osv.
Skulle det være muligt stemme blankt ?
da jeg ikke har nogen stemme på....
Ville have sat den på en, men har skift mening....
da jeg ikke har nogen stemme på....
Ville have sat den på en, men har skift mening....
Så så, dig og JensOle er nogle gode fanatikere.paradise_lost (14) skrev:Jeg stemmer på Windcape
Nogle af os skal jo være pragmatiske, og vi kan ikke alle have moralske problemer når vi bruger Microsoft software.
Men uden fanatiske folk som jer ville det jo slet ikke være sjovt at læse bashing tråde.
Windcape (21) skrev:Så så, dig og JensOle er nogle gode fanatikere.
Nogle af os skal jo være pragmatiske, og vi kan ikke alle have moralske problemer når vi bruger Microsoft software.
Men uden fanatiske folk som jer ville det jo slet ikke være sjovt at læse bashing tråde.
Muuuhhhhhhuuu...
uden at vide det, vil jeg gætte på at det er et eller andet crap fra reality-showet Robinson på TV3, hvor deltagerne samledes en gang om ugen og afgav stemmer for at sende en hjem.Windcape (30) skrev:På et tidspunkt må i jo så forklare os uden fjernsyn hvad et ø-råd rent faktisk er.
#44 Men siden denne side faktisk er Arto.dk (evt. artoz.newz.dk), og siden Arne_v ikke har en profil på Arto.dk, så kan Arne_v ikke eksisterer.
OMG, han er en illussion, en konspirationsteori skabt af crewet bag Newz for ikke at lade os opdage, at vi faktisk er på Arto i øjeblikket! WTF!
*PANIKSKRIG*
OMG, han er en illussion, en konspirationsteori skabt af crewet bag Newz for ikke at lade os opdage, at vi faktisk er på Arto i øjeblikket! WTF!
*PANIKSKRIG*
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.