mboost-dp1

Newz.dk-ekskursion til Pripyat


Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
3. maj 2011 19:12
Disregard Daniel-Dane, he sucks cocks.

Hey fagz

RonRon teh Great har besluttet, at vi laver en Newz-ekskursion til Pripyat, for hvad kunne være hyggeligere end en tur til en postapokalyptisk spøgelsesby? - Ikke meget, min ven, ikke meget.

Derfor vil jeg høre, om I kunne være interesseret i sådan en tur?
RonRon og jeg har egenhændigt besluttet, at turen skal vare 3-4 dage og jeg synes personligt, at den skal være så billig som muligt, uden at blive direkte sundhedsskadelig. Toppen ville være, om man kunne finde et skummelt lille hotel i midten af Kievs dårligste og mest kriminalitetsplagede bydel, hvor man kan nyde udsigten til blå blink, narkoprostituerede og den østeuropæiske mafia igennem bundsolide jerntremmer for vinduet. Hvis der overhovedet skal være et vindue. Men det er bare min mening.

Datoer, tidspunkter og priser ligger på ingen måde fast, så inputs og idéer er svært velkomne.

Er man betænkelig ved at tage til et land, der i praksis er én stor dødsfælde, så foreslår jeg, at man bidrager til en pulje, der kan betale en billet til Terracide. Sådan en erfaren hjemmeværnsmand sku' vel snildt kunne stå for sikkerheden. Vi ved i hvert fald, at han er mægtigt skrap til at konfrontere små børn med pinde og rygere på Nørreport station. Sikkerhedsofficer Terracide, kan vi kalde ham.

Såeh, kom frisk - LinguaIgnota holder gerne i hånd, hvis I er bange for at flyve eller noget.
Gravatar #2 - Daniel-Dane
3. maj 2011 19:21
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (1) skrev:
Disregard Daniel-Dane, he sucks cocks.
Jeg skrev den kun, da Ronson mener, at jeg stjæler folks idéer.
Gravatar #3 - fjols
3. maj 2011 19:33
Jeg er klar! Såfremt det bliver efter 16. september. Bare fordi.
Gravatar #4 - LinguaIgnota
3. maj 2011 19:37
Hvis det stod til mig, så blev det engang i sidste kvartal af 2011 eller første kvartal af 2012.
Gravatar #5 - Daniel-Dane
3. maj 2011 19:40
11-09-2011 lyder fint og symbolsk.
Gravatar #6 - vandfarve
3. maj 2011 19:43
Juli vil passe fint for mig, ellers er jeg åben fra ca. oktober 2011 og frem.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
3. maj 2011 19:43
Det er sgu da koldt på den årstid.
Gravatar #8 - tazimn
3. maj 2011 19:45
Ronson (7) skrev:
Det er sgu da koldt på den årstid.


Nej, der er masser af strålevarme..
Gravatar #9 - vandfarve
3. maj 2011 19:46
Ronson (7) skrev:
Det er sgu da koldt på den årstid.


Hvad fanden har du regnet med? At vi skulle til Sunny Beach?
Gravatar #10 - LinguaIgnota
3. maj 2011 19:48
Tag en jakke på! Desuden ser jeg gerne lidt fugtighed, der holder støvet nede. Jeg har ikke ret meget lyst til at gå og inhalere deres radioaktive lortejord.
Gravatar #11 - Alrekr
3. maj 2011 19:50
vandfarve (6) skrev:
ellers er jeg åben fra ca. oktober 2011 og frem.


Det sagde hun også i går..

L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (10) skrev:
Desuden ser jeg gerne lidt fugtighed


Det var så mit svar..
Gravatar #12 - Jakob Jakobsen
3. maj 2011 19:51
Jeg er frisk, dog vil jeg anbefale at det gøres sent om foråret eller om sommeren.
Der er ingen steder at få varmen når man er inde i zonen, så det bliver virkeligt koldt efter de første par timer.
Gravatar #13 - vandfarve
3. maj 2011 19:51
Forresten, nu skal I lige huske at opføre jer ordentligt.

Jeg holder også den Officielle Newz.dk Sommerfest Anno 2011 en gang i juni, juli eller august. De to begivenheder skal helst ikke konflikte.

Eller, jo, vi kan altid starte med en 24 timers-pubcrawl i KBH, hvorefter vi stiger på flyet mod Sovjetunionen.
Gravatar #14 - LinguaIgnota
3. maj 2011 19:54
Jeg får nok ikke mulighed, før tidligst november-december. Foråret 2012 lyder fint med mig, men det er en lidt lang tidshorisont og jeg ved ikke, om I DAMP-børn kan holde fokus så længe.
Gravatar #15 - Brugernavn
3. maj 2011 19:55
Husk at tage jeres sølvpapirshatte med. Det her er det eneste sted, de gavner.
Gravatar #16 - Magten
3. maj 2011 19:55
Efter 24 timers pubcrawl forstår man også bedre hvad de indfødte siger og omvendt.
Gravatar #17 - Daniel-Dane
3. maj 2011 19:55
I det mindste har jeg sparet sammen til den tid. Jeg glæder mig til turen, og jeg takker for den flinke invitation!
Gravatar #18 - LinguaIgnota
3. maj 2011 19:58
Vi kan jo evt. slå os sammen med drengene på Filmz. De trænger sikkert også til at komme ud.

...loljk - de er syge i hovedet derinde.
Gravatar #19 - fjols
3. maj 2011 19:59
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (1) skrev:
Disregard Daniel-Dane, he sucks cocks.


Skal det forstås således at han er fluffer på turen?
Gravatar #20 - Jakob Jakobsen
3. maj 2011 20:01
Vi skal også passe på med at blive for mange. Der er en grænse på hvor mange turister der må være i zonen af gange. Jeg mener det er 11, da det også er hvor mange der er plads til i bilen. så det vil nok være en ide at vi ikke bliver mere end det.
Gravatar #21 - vandfarve
3. maj 2011 20:01
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (14) skrev:
Jeg får nok ikke mulighed, før tidligst november-december. Foråret 2012 lyder fint med mig, men det er en lidt lang tidshorisont og jeg ved ikke, om I DAMP-børn kan holde fokus så længe.


... og hvorfor ikke i sommerferien?

"All dressed up and nowhere to go"
Gravatar #22 - Brugernavn
3. maj 2011 20:02
Fordi han skal på togt i frankerriget. Sig mig følger du slet ikke med?
Gravatar #23 - vandfarve
3. maj 2011 20:02
Jakob Jakobsen (20) skrev:
Vi skal også passe på med at blive for mange. Der er en grænse på hvor mange turister der må være i zonen af gange. Jeg mener det er 11, da det også er hvor mange der er plads til i bilen. så det vil nok være en ide at vi ikke bliver mere end det.


Hypotetisk problemstilling?

Se hvor få der var til LAN. Lingie prøver at arrangere en tur til et andet land (Jylland er en del af Danmark, k?), så 11 er meget optimistisk sat. :)
Gravatar #24 - vandfarve
3. maj 2011 20:03
Zhadow (22) skrev:
Fordi han skal på togt i frankerriget. Sig mig følger du slet ikke med?


I tre måneder?

Then fuck me and call me Jean D'arc!
Gravatar #25 - LinguaIgnota
3. maj 2011 20:04
Jeg lægger gerne kortene på bordet og indrømmer, at jeg ikke har råd i juli-august. Det giver sgu ikke alverden at læse dansk som andetsprog på VUC.
Gravatar #26 - Jakob Jakobsen
3. maj 2011 20:06
#23

Ja, men hvis man begynder at arrangere turen over flere sider, så kan man meget vel ende over de 11.
Det mest optimale er nok at man får samlet en gruppe på 5-6 personer, så er der større chance for at man får set netop det man selv har lyst til. Det er så vidt jeg ved, ikke tilladt at gå væk fra guiden, og er man mange personer, så får man nok ikke set ret meget.
Gravatar #27 - vandfarve
3. maj 2011 20:06
Vi kan måske godt finde ud af noget.

Hvis du napper den med næbbet ud af mine daggamle underdrenge, så må du godt finde den 50'er, der ligger dernede.
Gravatar #28 - vandfarve
3. maj 2011 20:07
Ahhh, Jay-Jay!

Du kan ikke bare være hamrende seriøs, mens vi andre semitroller. Det er unfear!
Gravatar #29 - LinguaIgnota
3. maj 2011 20:10
Jakob Jakobsen (26) skrev:
#23

Ja, men hvis man begynder at arrangere turen over flere sider, så kan man meget vel ende over de 11.
Det mest optimale er nok at man får samlet en gruppe på 5-6 personer, så er der større chance for at man får set netop det man selv har lyst til. Det er så vidt jeg ved, ikke tilladt at gå væk fra guiden, og er man mange personer, så får man nok ikke set ret meget.


Det største problem, som jeg ser det, er, at bygningerne er lukket af for offentligheden. Jeg ved ikke, om det er muligt at bestikke guiden til at se den anden vej, men jeg er i hvert fald klar på at smide lidt USD efter formålet.
Gravatar #30 - Daniel-Dane
3. maj 2011 20:11
#29
Så længe du ikke får os slået ihjel!
Gravatar #31 - LinguaIgnota
3. maj 2011 20:12
Jebus, er det pludselig mig, der skal til at arrangere alt muligt? Så skal jeg da ha' fat i en parlør!
Gravatar #32 - LinguaIgnota
3. maj 2011 20:14
Nvm, jeg har allerede det vigtigste på plads.

Я навів ці туристи з Данії, і тепер я хочу, щоб продати їхні органи. Ви знаєте, куди йти?

(YA naviv tsi turysty z Daniï , i teper ya khochu , shchob prodaty ïkhni orhany. Vy znayete , kudy y̆ty?)
Gravatar #33 - fjols
3. maj 2011 20:18
Кількість
Gravatar #34 - vandfarve
3. maj 2011 20:19
Og på svensk, så Terracide kan følge med?
Gravatar #35 - LinguaIgnota
3. maj 2011 20:22
Jag vill ge mitt sällskap en kall öl. Vet du var jag kan hitta ett kafé?

._.
Gravatar #36 - Brugernavn
3. maj 2011 20:34
vandfarve (24) skrev:
Then fuck me and call me Jean D'arc!

Nej, jeg gider ikke den leg mere :-(
Gravatar #37 - LinguaIgnota
3. maj 2011 20:47
Det her ser da meget godt ud, no? Læg mærke til, at priserne falder, jo flere man er - og at den mest typiske gruppestørrelse er 7-17 personer. Also, 2-day trips and customized private excursions to the Chernobyl-Pripiat zone are also available.
Gravatar #38 - Rasmus064
3. maj 2011 21:04
Jeg vil også med.
Hvis der er nok kan man vel leje en minibus også køre til kiev. Det er vel billigere end at flyve?
Gravatar #39 - Ronson ⅍
3. maj 2011 21:21
Det er også billigere at gå. Men jeg ville nu flyve alligevel.
Gravatar #40 - Daniel-Dane
3. maj 2011 21:22
#39
To sæder koster alligevel en del.
Gravatar #41 - Ronson ⅍
3. maj 2011 21:31
DU ER IKKE VELKOMMEN HER I TRÅDEN MERE! Du har din egen.
Gravatar #42 - Daniel-Dane
3. maj 2011 21:35
I'll stay there.

And I will LIKE it!
Gravatar #43 - Chewy
3. maj 2011 21:40
@42
Så du forlader den synkende skude, og lader dine meddebattørre drukne i deres egen sø....
Du er en meget dårlig kaptajn...
Gravatar #44 - PraetorianGuard
3. maj 2011 21:43
Lyder faktisk meget spændende og hvis man lejer nogle minibusser ergo de der 9 personeers så tror jeg faktisk ikke det bliver så dyrt pr person.
Gravatar #45 - izym
4. maj 2011 06:23
Vi kunne også tage toget.
Gravatar #46 - paradise_lost
4. maj 2011 06:27
Eller klæde os ud som et par chicks og tomle.
Gravatar #47 - fjols
4. maj 2011 06:28
Hvad koster en tur fra Kiev ud og se Tjernobyl?

Jeg har fundet følgende, med udrejse fredag og hjem en mandag i August. Vi skal så bo 2 på hvert værelse.
1886 kr. pr. mand. Det er inklusiv flybillet og hotel for alle dagene.
Mellemlanding i Wien.
Det drejer sig om dette hotel. Der er selvfølgelig internet på værelserne.

Jeg kan fornemme der er størst tilslutning til at gøre det næste forår eller sommer, right? Right!
Gravatar #48 - VonDoom
4. maj 2011 06:42
Jeg er klar, men det skal jo næsten være d. 26. april 2012, som jo er årsdagen for ulykken.
Gravatar #49 - vandfarve
4. maj 2011 07:00
Come on, guys!

Vi kan altså ikke arrangere en tur ét år ud i fremtiden. Hvem ved, hvor mange der overhovedet er i live til den tid?

Jeg planlægger selv at dø af druk på et tidspunkt før januar 2012.
Gravatar #50 - Alrekr
4. maj 2011 08:17
Er du ikke død allerede?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login