mboost-dp1
Lockerz invites!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey Newz.
Er der nogen der vil have et invite til en 100% troværdig side ved navn Lockerz.
Man kan skaffe point på siden, og købe utroligt store ting som wii, ps3, ipods, spil osv.
Det er en rigtig fed side.
Det eneste i skal er at skrive jeres email, så sender jeg invite over email.
Er der nogen der vil have et invite til en 100% troværdig side ved navn Lockerz.
Man kan skaffe point på siden, og købe utroligt store ting som wii, ps3, ipods, spil osv.
Det er en rigtig fed side.
Det eneste i skal er at skrive jeres email, så sender jeg invite over email.
Hov!
Det var da en helt ny form for marketings-strategi, som vi aldrig har set herinde på Newz før.
Man opretter en bruger, og nævner sit produkt til alle sine venner herinde.
Jeg er sikker på, at newz-brugerne vil tage varmt imod dig, og du hverken vil se flames eller folk der forsøger at være morsomme på din bekostning.
Held og lykke med pyramidespillet, mester!
Det var da en helt ny form for marketings-strategi, som vi aldrig har set herinde på Newz før.
Man opretter en bruger, og nævner sit produkt til alle sine venner herinde.
Jeg er sikker på, at newz-brugerne vil tage varmt imod dig, og du hverken vil se flames eller folk der forsøger at være morsomme på din bekostning.
Held og lykke med pyramidespillet, mester!
måske det egentlig var en bedre ide at gøre den slags på www.deungemødreforum.dk istedet for på en side hvor 99% af brugerne ikke er i tvivl om hvad saveret mon er til den forespørgsel! = NEJ
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.