mboost-dp1

Lockerz invites!

Gå til bund
Gravatar #1 - jakobrs
12. okt. 2009 21:32
Hey Newz.

Er der nogen der vil have et invite til en 100% troværdig side ved navn Lockerz.

Man kan skaffe point på siden, og købe utroligt store ting som wii, ps3, ipods, spil osv.
Det er en rigtig fed side.

Det eneste i skal er at skrive jeres email, så sender jeg invite over email.
Gravatar #2 - gnаrfsan
12. okt. 2009 21:48
Hmm en ny "facebook"-side, der hverver medlemmer efter pyramidespilsprincipper. Smart.
Gravatar #3 - skovtrolden
12. okt. 2009 22:01
Velkommen til Newz' tagwall, Danmarks svar på /b/...
Gravatar #4 - Ronson ⅍
12. okt. 2009 22:37
Det var kun et spørgsmål om tid
Gravatar #5 - Armadodo
13. okt. 2009 12:26
Jeg elsker når det er nødvendigt at bruge ordet "troværdig" i sin reklame..
Gravatar #6 - doh09
13. okt. 2009 12:56
hm? hvis der nu er en person man er træt af og vil drille lidt kan man jo evt. skrive personens mail her :D
Gravatar #7 - Borg[One]
13. okt. 2009 13:26
Hov!
Det var da en helt ny form for marketings-strategi, som vi aldrig har set herinde på Newz før.
Man opretter en bruger, og nævner sit produkt til alle sine venner herinde.

Jeg er sikker på, at newz-brugerne vil tage varmt imod dig, og du hverken vil se flames eller folk der forsøger at være morsomme på din bekostning.

Held og lykke med pyramidespillet, mester!
Gravatar #8 - jakobrs
13. okt. 2009 19:57
rolig nu
Gravatar #9 - Qw_freak
14. okt. 2009 12:22
Arj guttter, come on, han siger jo selv at den er 100% troværdig.

Alt hvad folk skriver på nettet er jo i sandhed en sandhed i en ørken af hed sand! :)
Gravatar #10 - roennow
14. okt. 2009 12:27
#8 nej ikke rolig. Du opretter en bruger med et formål; at forpeste newz.dk med reklame for en side du enten selv står for eller får en form for bonuspoint ved at invitere andre.

Ergo: BRÆND I HELVEDE DEBILE UNGE eller køb dig til reklame på siden
Gravatar #11 - Qw_freak
14. okt. 2009 12:31
måske det egentlig var en bedre ide at gøre den slags på www.deungemødreforum.dk istedet for på en side hvor 99% af brugerne ikke er i tvivl om hvad saveret mon er til den forespørgsel! = NEJ
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login