mboost-dp1

Lækker bærbar til 5-6000?


Gå til bund
Gravatar #1 - snesman
2. jul. 2015 05:34
Jeg tænker det er tid til en ny bærbar, men markedet er jo en jungle.
Der er ikke så mange krav, dog skal det være med ssd harddisk. Og gerne god batterilevetid . Asus ser fint ud, men der er vel også andre der kan bygge sådan noget?
Grib en af de sidste chancer for at hjælpe i en klassisk newz.dk "hvad skal jeg købe" tråd.
Gravatar #2 - Thalion
2. jul. 2015 06:23
http://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-B50-70-80EU-2...

Godt nok ikke lige SSD, men eller en ret så god pris.
Gravatar #3 - Ravensholt
2. jul. 2015 06:26
Zenbook serien koster desværre lidt mere end 5-6000,- , men hvis jeg skulle investerer i en Asus igen, så ville det helt sikkert være en Zenbook.
Især NX500 modellen er mega lækker - men den koster desværre næsten lige så meget som en Macbook Pro.

Personligt valgte jeg for nyligt, at investere i en Lenovo Y50-70, den kom med stort set samme konfiguration til den halve pris af en NX500.


For 6500,- kan du købe en Lenovo Z50-70 , med 256GB SSD, Core i7-4510U, 16GB RAM og nVidia 840m (optimus).

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...

Det er en lækker konfiguration.

Du kan sikkert finde andet i det prisleje, der er lige så lækkert dog.
Gravatar #4 - Claus Jørgensen
4. jul. 2015 21:43
Hvorfor ikke bruge 10k, og så købe en ordentlig maskine? Ellers ender du jo med at bruge 5k igen om 2 år.
Gravatar #5 - Manofsciencemanoffaith
5. jul. 2015 03:19
Claus Jørgensen (4) skrev:
Hvorfor ikke bruge 10k, og så købe en ordentlig maskine? Ellers ender du jo med at bruge 5k igen om 2 år.


Fordi om 2 år vil en ny PC være dobbelt så hurtig som nu. Cirka.
Gravatar #6 - Foolsfriend
6. jul. 2015 12:35
Den er liiige over dit budget, til 6500, men har købt den her for 3 dage siden:
bilka

Man betaler en del for at det er "ultrabook", så hvis det ikke behøver være det, så skal du finde noget andet. Det som er fedt med den, er at den holder 10 timer på batteri, og er let som en fjer, og performer fint hvis du bare skal køre office eller endda visual studio.

Det eneste minus er den kun er 1920x1080, men skal du bruge højere opløsning skal du også give mere.

256gb ssd
8gb ram
0.8-2ghz
13.3"

Tag ned og prøv lidt forskellige typer af inden du køber, det hjælper meget.
Gravatar #7 - didriksen86
6. jul. 2015 12:44
Hvis det ikke haster med at købe en ny, så kan du jo vente til at den femte generation af Intels I3/5/7 generationer bliver tilgengælige.. Det har jeg ihvertfald tænkt mig. :)
Gravatar #8 - snesman
11. jul. 2015 20:29
#6
Det var meget sådan noget jeg tænkte. Men så skulle man på ferie. Så må se på det når jeg kommer tilbage.
Gravatar #9 - mvoigt27
12. jul. 2015 12:22
Manofsciencemanoffaith (5) skrev:
Fordi om 2 år vil en ny PC være dobbelt så hurtig som nu. Cirka.


Ikke helt, har købt min maskine for snart to år siden med en 4700MQ fra Intel, vis mig en bærbar processor der er dobbelt så hurtig tak????
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login