mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nej, du skal bare sætte dine søgeindstillinger til USA.Fjolle (61302) skrev:Og så må du vente x år på at de får cortana til Danmark.
Claus Jørgensen (61308) skrev:... der fik en email, med et link i
http://i.imgur.com/jlVtwTn.png
Det ser dælme smart ud.
...Der begyndte på Dark Souls 1 igår. Det tog mig ca en time at få spillet til at køre ordentligt (det kræver GFWL før man kan save, WTF).
...Der synes det er sjovt så svært det er. 2 timer har jeg brugt på at komme ret kort ind i spillet efter toturial'en.
...Der synes det er sjovt så svært det er. 2 timer har jeg brugt på at komme ret kort ind i spillet efter toturial'en.
...Der ikke har fået én eneste Blackberry retur, der ikke er slidt/smadret/revnet/skadet - på grund af misvedligeholdelse eller tab.
Det er imponerende - ikke EN ENESTE, og jeg har måske fået 30 ind i år.
På trods af at alle har fået etui til deres enheder.
Min chef kommer SÅ meget til at fortryde skiftet til iPhone.
2-3x pris
Kun 1 års garanti/reklamationsret til erhverv (hvordan kan de slippe afsted med det?)
Metal glas (begge skrøbelige materialer)
Man har valgt at investerer i så billige covers som muligt - standard modellen pt er et stykke plast på <1mm der omslutter side og bagsiden.
Indtil videre har vi haft 2 inde med smadret glas, 2 inde med defekte telefoner (iPhone 4 der går ned, iPhone 4s der skal i fryseren i ny og næ for at få WiFi til at virke).
Hvis man ikke tæller test-fasen med (sidste år) så er vi én måned inde i udskiftnings-fasen, og har skiftet 30 brugere - der er 7 måneder to go :D
Det er imponerende - ikke EN ENESTE, og jeg har måske fået 30 ind i år.
På trods af at alle har fået etui til deres enheder.
Min chef kommer SÅ meget til at fortryde skiftet til iPhone.
2-3x pris
Kun 1 års garanti/reklamationsret til erhverv (hvordan kan de slippe afsted med det?)
Metal glas (begge skrøbelige materialer)
Man har valgt at investerer i så billige covers som muligt - standard modellen pt er et stykke plast på <1mm der omslutter side og bagsiden.
Indtil videre har vi haft 2 inde med smadret glas, 2 inde med defekte telefoner (iPhone 4 der går ned, iPhone 4s der skal i fryseren i ny og næ for at få WiFi til at virke).
Hvis man ikke tæller test-fasen med (sidste år) så er vi én måned inde i udskiftnings-fasen, og har skiftet 30 brugere - der er 7 måneder to go :D
SlettetBruger (61319) skrev:iPhone 4s der skal i fryseren i ny og næ for at få WiFi til at virke
Wut?
http://www.etradesupply.com/blog/how-to-solve-iphone-4s-wifi-issues-on-ios7/ skrev:Troubleshooting 4:
Some forums threads suggest another solution to fix the “gray out” iPhone 4S Wifi issue: placing the iPhone 4S in a refrigerator or freezer for several minutes, for they considered the 4S WiFi issue after iOS 7 update is caused by the heating issues.
Manofsciencemanoffaith (61320) skrev:Wut?
IT-ekspert Yvossen (61321) skrev:#20http://www.etradesupply.com/blog/how-to-solve-iphone-4s-wifi-issues-on-ios7/ skrev:Troubleshooting 4:
Some forums threads suggest another solution to fix the “gray out” iPhone 4S Wifi issue: placing the iPhone 4S in a refrigerator or freezer for several minutes, for they considered the 4S WiFi issue after iOS 7 update is caused by the heating issues.
Hvad er den fysiske forklaring, er det kulden eller farahday buret der gør forskellen?
Qw_freak (61322) skrev:IT-ekspert Yvossen (61321) skrev:#20http://www.etradesupply.com/blog/how-to-solve-iphone-4s-wifi-issues-on-ios7/ skrev:Troubleshooting 4:
Hvad er den fysiske forklaring, er det kulden eller farahday buret der gør forskellen?
Kulden lyder det til.
Qw_freak (61327) skrev:De fleste frysere er pakket ind i metalfilm og virker derfor når de er lukkede som et slags farahdaybur..
Ah, rigtigt, min kummefryser har vist en aluminiumsforing, så vidt jeg husker. Tror dog ikke der er nogen metalforing i mit kombinerede køle- og fryseskab.
... der da lige skal promomere sit arbejde :P http://blogs.skype.com/2014/04/02/introducing-the-...
gruppechat har virket i over et år. Det er en serverside konfiguration, ikke en klient ting.SlettetBruger (61334) skrev:Virker gruppe chat i den nye udgave så?
... der lige har haft en kunde der ytrede følgende til hendes datter, "Du er sgu da dummere end snot".
Efterfulgt af datteren med ordene, "Du er sgu da dum"
Og moderen returnerede, "Jamen, tak for lårt"
Dejlig familie. Mor og en ~9-10-årig pige.
Efterfulgt af datteren med ordene, "Du er sgu da dum"
Og moderen returnerede, "Jamen, tak for lårt"
Dejlig familie. Mor og en ~9-10-årig pige.
...Der har afinstalleret Dark Souls.
Det er et pis spil
1.det er utilgiveligt.
2.fjender det kan leape 3 meter frem, eller skifte retning i luften og ramme dig i ryggen?
3. styring, selv med controller er latterlig (hvorfor skal det være så svært at sparke?)
Jeg nåede til nr 2 bålsted inde i spillet (efter "tutorial"= på ca 3 timer.
Det er et pis spil
1.det er utilgiveligt.
2.fjender det kan leape 3 meter frem, eller skifte retning i luften og ramme dig i ryggen?
3. styring, selv med controller er latterlig (hvorfor skal det være så svært at sparke?)
Jeg nåede til nr 2 bålsted inde i spillet (efter "tutorial"= på ca 3 timer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.