mboost-dp1
Hvad kan I finde om mig..?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Efter en sand episk Januar måned, hvor flere nye brugere har fået os op af stolene og til tasterne, for at finde smuds om disse, er jeg begyndt at tænke over hvad der mon findes af smuds (hvis noget overhovedet) om mig på nettet.
Jeg ved at nogle af Jer derude er super gode til at opdrive sådanne, og det er svært at opdrive noget om én selv.
Derfor giver jeg alle et cart blanche til at bringe billeder, videoer og andet som ikke burde frem i lyset..
Jeg håber så sandelig at dette bliver en sjov tråd..
Til tasterne..!!
Jeg ved at nogle af Jer derude er super gode til at opdrive sådanne, og det er svært at opdrive noget om én selv.
Derfor giver jeg alle et cart blanche til at bringe billeder, videoer og andet som ikke burde frem i lyset..
Jeg håber så sandelig at dette bliver en sjov tråd..
Til tasterne..!!
vandfarve (2) skrev:Du er ikke spændende nok.
Næææh, hvis du smider en WoW-konto til salg, så skal du se.
Jamen det er ikke muligt.. for at sælge skal jeg eje..
Og I andre skræmmer altid sælgerne væk inden jeg når at købe.. Og wow-toons vil ikke længere tale med mig.. :-(
Bllets (3) skrev:Dværg hamster?
Ja.. jeg har en lille pik.. tingene skal passe sammen, ellers er der ingen nydelse.. Got a problem with that?!
Du er rapper og bor i virkeligheden i Herlev. Og så har du det ikke så godt... Proof:
http://www.myspace.com/kennethstadager
Sådan lige hurtigt kan jeg da se at du har en studenter eksamen fra HTX. Og at du åbenbart er ved at bygge oven på igen formentlig en 1 årig HHX?
Ud over det arbejder du så vist også lidt med noget udvikling.
Du hedder Bruun til mellemnavn og du omgåes FCK fans.
Det lader også til at der er en overvægt af piger i din familie?
Ud over det arbejder du så vist også lidt med noget udvikling.
Du hedder Bruun til mellemnavn og du omgåes FCK fans.
Det lader også til at der er en overvægt af piger i din familie?
Jamen okay så..
1. Du har en dværghamster
2. Du var til koncert med AC/DC den 24. Juli 2010
3. Du var til SMC-Løbet på Amager 2008
4. Du gik på Handelsskolen Sjælland Syd (Datamatiker) og på HTX
5. Du spiller for FC storebælt
6. Du har en HTC Hero
7. Du var i Ystad den 23. December
8. Fulde navn er Kenn Bruun Stadager
9. Sælger / Lagermand hos Slagelse Flisecenter A/S
10. Bor i Korsør, men fra Aakirkeby
11. Du har arbejdet for Gardehusarregimentet
Edit:
Glemte jo lige fakta:
Linde Alle 51 2. tv.
4220 Korsør
+45 61 26 12 92
6. Du har en HTC Hero
Edit:
Glemte jo lige fakta:
Linde Alle 51 2. tv.
4220 Korsør
+45 61 26 12 92
gnarfsan (5) skrev:Du er rapper og bor i virkeligheden i Herlev. Og så har du det ikke så godt... Proof:
Det er rigtig nok.. Jeg har været lidt "syg :-(" siden december 2008..
Hubert (6) skrev:Sådan lige hurtigt kan jeg da se at du har en studenter eksamen fra HTX.
Korrekt.. Link?!
Hubert (6) skrev:Og at du åbenbart er ved at bygge oven på igen formentlig en 1 årig HHX?
Nope.. Det link ville jeg gerne se..
Hubert (6) skrev:Ud over det arbejder du så vist også lidt med noget udvikling.
Korrekt..
Hubert (6) skrev:Du hedder Bruun til mellemnavn
Jep!
Hubert (6) skrev:og du omgåes FCK fans.
Det tror jeg ikke.. hvorfra ser du det..?
Hubert (6) skrev:Det lader også til at der er en overvægt af piger i din familie?
Et ord mere om at pigerne i min familie er overvægtige, og jeg knækker armene på dig..
Generelt havde det været fedt med nogle links..
Bllets (8) skrev:Jamen okay så..
6. Du har en HTC Hero
Edit:
Glemte jo lige fakta:
Linde Alle 51 2. tv.
4220 Korsør
+45 61 26 12 92
2: Nej - Link?
3: Nej - Link?
7: Nej - Link?
vandfarve (13) skrev:Nåja...
Denne tråd bliver sjov for fremtidige arbejdsgivere at grave op. Jeg vil derfor mene i modsætning til Luftkapen, at tazimn bestemt ikke vil have, at vi fortsætter. Han ved det bare ikke endnu. :)
Yes. Held og lykke med at finde et arbejde når de ved at du har været i Ystad d. 23. december!
Hvor udbredt er det forresten at danske firmaer googler potentielle medarbejdere?
2: Din youtube profil
3: Jeg så forkert på fotostart.dk
7: Din twitter profil?
"Det bliver sgu en spændende køretur til Ystad i morgen. Vi har kun 6 timer til at komme fra Slagelse af... Håber sandelig at vi når det.."
http://twitter.com/tazimn
"Det bliver sgu en spændende køretur til Ystad i morgen. Vi har kun 6 timer til at komme fra Slagelse af... Håber sandelig at vi når det.."
Fjolle (16) skrev:Hvor udbredt er det forresten at danske firmaer googler potentielle medarbejdere?
Mit gør.
Overordnet set, så vil det variere rigtig meget fra sted til sted, formentligt efter hvor højt uddannede gennemsnittet af medarbejderne er, og/eller hvor meget virksomheden arbejder med informationer og tjenester i modsætning til materielle produkter.
Mit bedste bud for alle danske virksomheder vil være 10-20 %, mens jeg tænker, at vi i vidensvirksomheder som konsulentbureauer, rådgivningsfirmaer m.m. vil være oppe at runde 50 %.
En eller anden har overtaget tazimns konto på newz og er nu ved at finde snavs på ham på den nemmeste måde: ved at spørge newz selv.
Siger man ikke noget ala "personal army"?
vandfarve (21) skrev:onetreehell (20) skrev:En eller anden har overtaget tazimns konto på newz og er nu ved at finde snavs på ham på den nemmeste måde: ved at spørge newz selv.
Dagens bedste teori!
Det fortjener en Informativ-stemme...
Og så giver du den interessant? :D
Bllets (18) skrev:#15
2: Det er sgu da D-A-D.. HAHA!! :D
3: OK
7: Vi kom aldrig afsted.. Færgen blev aflyst..
Hubert (25) skrev:#11
Jeg har ikke givet udtryk for at pigerne i din familie er overvægtige. Jeg skrev at det lader til at der er en overvægt af piger i din familie. Det betyder jo blot at det lader til at der er en del piger i forhold til drenge.
Det var en joke... Men åbenbart ikke sjov nok..
Link 2:
Du havde selvfølgelig bare set at jeg gik på Handelsskolen Sjælland Syd.. Og troede derfor at jeg tog en 1 årig HHX..
Link 1:
Jeg kender ikke rigtigt nogle af dem..
Link 4:
En ven mindre..
Som følge af dine lidet pædagogiske forskningsforsøg i midt-firserne, er du blevet to nyttige livserfaringer rigere:
1. En tre-årig kan ikke klippe dit tissetøj af med ringmusklen.
2. Pædofilidømte kan også afsone i åbne fængsler.
Mere har jeg ikke lyst til at google, for honestly, dear, people like you make me sick (3-årig?! - too old!)!
1. En tre-årig kan ikke klippe dit tissetøj af med ringmusklen.
2. Pædofilidømte kan også afsone i åbne fængsler.
Mere har jeg ikke lyst til at google, for honestly, dear, people like you make me sick (3-årig?! - too old!)!
Med lidt tid og interesse kunne man også vælge at lære kunsten at stalke. Eller mere generelt, kunsten at søge. Det kan man få meget underholdning ud af, hvis ellers man vil investere lidt tid i det.
vandfarve (38) skrev:Hvorfor skiftede du efternavn? Hva'? HVA'?!
Jeg havde kørt naboens nevø ned, og brændte liget i baghaven.. Desværre skal knogler og tænder tydeligvis have mange grader celcius. At dreje ham på et spyd over åben ild, frembringer åbenbart ikke den nødvendige temperatur..
Heldigvis opdrættede vi grise på hobbyplan, så de fik bare stegen indtil dem, og så var han væk.
Uheldigvis købte naboen selvsamme gris, da den blev slagtet. Under udskæringen fandt de flere af tænderne i tarmene, og så rullede lavinen. Heldigvis var jeg på ferie i den periode, så det var kun mine forældre det gik ud over..
arne_v (46) skrev:Hvis jeg skulle gætte: 90-95%.
Og i den forbindelse glemte jeg at nævne, at vi via vores LinkedIn-profiler ikke bare "tillader" googling af os, men faktisk også opfordrer til det.
Min strategi er derfor at vise det mest professionelle og erhvervsmæssigt indbydende billede af mig, når der søges på mit fulde navn (eller, det navn, der bruges i arbejdsrelaterede situationer).
Derfor kan jeg også sagtens skabe mig som en idiot på newz.dk m.fl. velvidende, at denne information vil være svært tilgængelig qua mit valg af navn på diverse gravatarer. I praksis kan man kalde det differentieret identitetssikkerhed.
Min pointe? Ja, jeg har glemt den udover, at der nu gælder nogle helt andre spilleregler ift. baggrundssøgninger på fremtidige, nuværende og fortidige medarbejdere, som man enten kan arbejde med eller modarbejde. Jeg vælger det første.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.