mboost-dp1

Dyresex, for helvede

Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
10. apr. 2011 22:15
Der er kommet godt gang i dyresexdebatten, da Bubber for nyligt valgte at sætte fokus på emnet i et af hans fantastiske TV2-programmer.
Jeg synes, det er på tide, at vi tager nogle aktuelle diskussioner her på Newz, da mange af os, arne_v undtaget, er unge mennesker, som repræsenterer fremtiden.

Vi kunne diskutere pros og cons ved et evt. forbud, men det er dér, jeg synes, at debatten kører af sporet. Det kan ikke være rigtigt, at man ikke må dyrke samkvem med f.eks. en ged, der lægger ligeså meget op til det, som den brune ged gjorde i Bubbers program. Narrefisser er ikke i orden - heller ikke i dyreriget.

Den del af diskussionen, der ofte overses, og som jeg ønsket at sætte fokus på er:
Hvis du skulle kopulere med et dyr, og det skulle du, for terrorister havde spændt dynamit om livet på din mor og alt muligt, hvilket dyr ville du så vælge? Jeg tænker umiddelbart art, men hvis du tilfældigvis kender (personligt eller fra tv/bøger) et specifikt dyr, som du før har gået og fantaseret lidt om, så hører jeg også gerne om dét.

Ordet er frit.
Gravatar #2 - Dr_Mo
10. apr. 2011 22:28
Det samme som [url=
Gravatar #3 - coday
10. apr. 2011 22:29
Har altdi gået og fantaseret om en LinguaIgnota
Gravatar #4 - vandfarve
10. apr. 2011 22:31
Hvorfor vidste jeg bare, at RonsonTorben stod bag det indlæg?
Gravatar #5 - gnаrfsan
10. apr. 2011 22:44
Et menneske, helt klart.
Gravatar #6 - LinguaIgnota
10. apr. 2011 22:57
Jeg hedder ikke Torben. Faktisk er jeg sådan en slags Rumleskaft - hvis man gætter mit rigtige navn, og her er både Sommer og RonRon diskvalificerede på forhånd, så bliver jeg nødt til at forlade newz.dk forever and ever.
Gravatar #7 - CosmicCorruption
11. apr. 2011 00:58
Efter at opdaget at jeg lever i en verden hvor der er noget der hedder rimming, double anal penetration & destruction, golden showers og scheisse-essen, schlammreiting og meget meget mere, og hvor man nærmest er kedelig hvis fistfucking ikke er en del af ens forspil, så er dyresex hvor man knepper en ged, kanin eller en høne ikke noget der kan få mig til at løfte et øjenbryn.

Hver sin lyst. Nogen kan lide at kneppe dyr, andre vil have kanyler stukket ind i pikken og andre kan lide at få skruer og møtrikker stukket op i urinrøret.

Jeg synes dyresex burde være ulovligt, da det er på linie med voldtægt. De er jo på div. klip nødt til at holde dyret rigtigt fast... så man kan se at det ikke bryder sig om det.

Gravatar #8 - Ronson ⅍
11. apr. 2011 01:48
CosmicCorruption (7) skrev:
Jeg synes sex burde være ulovligt, da det er på linie med voldtægt. De er jo på div. klip nødt til at holde kvinden rigtigt fast... så man kan se at det ikke bryder sig om det.

Den holder sgu ikke helt. Så skal sex jo også forbydes.
Gravatar #9 - CosmicCorruption
11. apr. 2011 01:50
Gravatar #10 - qed
11. apr. 2011 02:28
CosmicCorruption (7) skrev:
Jeg synes dyresex burde være ulovligt, da det er på linie med voldtægt. De er jo på div. klip nødt til at holde dyret rigtigt fast... så man kan se at det ikke bryder sig om det.

Så lider dyret jo overlast og så er det allerede ulovligt efter gældende lov. Hvis en dame derimod kaster sig ned på alle fire og bliver knaldet af en hund, en stor kat eller whatever, så er det ikke ulovligt og det synes jeg egentlig heller ikke det burde være, da dyret jo så er helt med på idéen.

Den mest interessante del af diskussionen er efter min mening, om hvorvidt det så skal være lovligt kunstigt at inseminere grise, "spille den af" på en hingst for at få sæden, undersøge i ko analt og den slags. Mange, der er for et forbud, bruger argumentet med, at dyret ikke kan sige til eller fra, men det kan den sgu da heller ikke, inden den får stukket hele en hel mandearm op i røven.
Gravatar #11 - praktikant muffe AKA pewbe
11. apr. 2011 05:52
Ronson (8) skrev:
Den holder sgu ikke helt. Så skal sex jo også forbydes.

You're doing it wrong :S
Gravatar #12 - XorpiZ
11. apr. 2011 06:11
CosmicCorruption (9) skrev:
*fap fap fap*

Hvad fanden er det?!
Gravatar #13 - fidomuh
11. apr. 2011 07:35

You're doing it wrong :S

He forgot the roofies? :D

#Topic

Jeg har altid gaaet lidt og undret mig over folk der boller med heste. Hvad nu hvis hesten ikke lige synes det er sjovt? Du staar der med bukserne ned om anklerne og det eneste sted hesten kan sparke dig, er lige i kuglerne.

Det maa eddermame vaere folk med nogle Grande Cohones. Hvilket jo saa maa backfire naar det endeligt gaar galt.

Derudover maa jeg indroemme at dyr ikke siger mig saa meget. Jeg holder mig til mine tegneserier. De siger ikke nej og hvis de endelig goer, saa er det ikke ulovligt at tvinge dem :D
Gravatar #14 - Colapusheren
11. apr. 2011 07:42
I kører jo helt af sporet gutter. Svar på spørgsmålet så vi kan se hvor syge mennesker I er!

Personlig har jeg altid syntes ænder har været lidt sexede.
Gravatar #15 - Mnc
11. apr. 2011 07:46
#1 Nej.
Gravatar #16 - holmen
11. apr. 2011 10:25
Hvorfor er der ikke nogen der tager det her seriøst?

Hvis du skulle kopulere med et dyr, og det skulle du

Et barberet hun-rådyr.
Gravatar #17 - LinguaIgnota
11. apr. 2011 10:38
Jeg har tænkt lidt over, at det nemmeste nok ville være at facefucke en fisk. Det kan ikke være meget anderledes end at tage en spiller med en læderhandske på. Derfor bliver jeg nok nødt til at specificere, at samkvemmet skal ske i enten dyrets skede eller øvhul.
Gravatar #18 - sissy
11. apr. 2011 10:54
Har tænkt meget over netop dette spørgsmål og mit svar må være en enhjørning...
Gravatar #19 - vandfarve
11. apr. 2011 11:18
sissy (18) skrev:
Har tænkt meget over netop dette spørgsmål og mit svar må være en enhjørning...

En lyserød? Rrrrraaaurrr...
Gravatar #20 - Elskov
11. apr. 2011 12:14
En hval. Den har en ornli' stor pik!
Gravatar #21 - milandt
11. apr. 2011 12:26

Pros:
Dyrene kan li det
Du kan li det
Bubber kan li det

Cons:
..?
Gravatar #22 - BurningShadow
11. apr. 2011 12:33
Hver gang jeg læser et eller andet om dyresex, så vandre mine tanker...
...
...
... tilbage til dengang jeg havde TV. Der var (muligvis i TV2 nyhederne) en stodder der havde pulet en hund, og da journalisten spurgte hvorfor svarede han noget i retningen af; "den logrede så frækt med halen"...!

Så hvis jeg skulle pumpe et dyr, for at redde et liv, så tror jeg det skulle være en hund, men så skal den satangalemig også logre frækt med halen. Og dét har jeg endnu aldrig set!

Umiddelbart er jeg nok mere til dyr[ ]sex end dyresex.
Gravatar #23 - OxxY
11. apr. 2011 12:59
Elskov (20) skrev:

http://blog.tv2.dk/nitakrist/entry328546.html pas nu på du ikke blir alt for opstemt!
Gravatar #24 - Slettet Bruger [2046118287]
11. apr. 2011 13:13
Elskov (20) skrev:

INB4 Terra on this one :D jeg har ikke Cohones til at udfordre det
Gravatar #25 - onetreehell
11. apr. 2011 13:59
milandt (21) skrev:

Pros:
Dyrene kan li det
Du kan li det

Cons:
Bubber kan li det

FYP
Gravatar #26 - Zombie Steve Jobs
11. apr. 2011 14:07
Birthe Rønn Hornbech.

Gravatar #27 - Chewy
11. apr. 2011 16:44
Gravatar #28 - Alrekr
11. apr. 2011 17:02
LinguaIgnota (17) skrev:
Jeg har tænkt lidt over, at det nemmeste nok ville være at facefucke en fisk. Det kan ikke være meget anderledes end at tage en spiller med en læderhandske på. Derfor bliver jeg nok nødt til at specificere, at samkvemmet skal ske i enten dyrets skede eller øvhul.

Mange fisk har små tænder, som fungerer som modhager. Jeg er ikke sikker på at det er specielt behageligt. Til gengæld er frøer åbenbart gode.
Gravatar #29 - Caek of Doom
11. apr. 2011 21:43
En ginger :D
Gravatar #30 - terracide
11. apr. 2011 22:23
SlettetBruger (24) skrev:
INB4 Terra on this one :D jeg har ikke Cohones. til at udfordre det

FYP...FAP...
Gravatar #31 - nielsbuus
11. apr. 2011 22:28
vil gerne dickslappe denne her:
http://www.tubcat.com/TUBCAT.jpg
Gravatar #32 - Bachy
12. apr. 2011 17:22
MadiZone (31) skrev:
vil gerne dickslappe denne her:
http://www.tubcat.com/TUBCAT.jpg

Katten eller ham den fregnede der holder katten ?
Gravatar #33 - terracide
12. apr. 2011 17:30
LinguaIgnota (17) skrev:

En fisk har ikke en skede eller et røvhul...en fisk har en gatåbning.
Gravatar #34 - Chewy
12. apr. 2011 18:19
[url= det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja

Op i måsen på gåsen
Op i måsen på gåsen
Op i måsen på gåsen
Dyresex det er fedt ja

Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja

Op i gatten på katten
Op i gatten på katten
Op i gatten på katten
Dyresex det er fedt ja

Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja

Op i tarmen på alle dyr på farmen
Dyresex det er fedt ja

Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
Dyresex det er fedt ja
[/url]

Vi bliver nødt til at få luftet lidt ud herinde..
I er så beskidte med de dyr....[url=
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login