mboost-dp1

Det kan næsten garanteres at advokaterne bliver rige


Gå til bund
Gravatar #2 - Daniel-Dane
20. maj 2011 17:50
De accepterer ikke dine nyheder længere, så du fylder tagwallen op med links til javaworld, så du og Windcape kan diskutere offentligt. d:
Gravatar #3 - arne_v
20. maj 2011 17:52
#2

Det hænder at de accepterer mine nyheder. Jeg har vel ca. 50% accept rate.

Men jeg ved at de ikke vil acceptere en artikel fra 29/4 som nyhed.
Gravatar #4 - arne_v
20. maj 2011 17:53
#3

Og Hudson "nyheden" er fra 4/5.

Gravatar #5 - Windcape
20. maj 2011 19:29
Daniel-Dane (2) skrev:
De accepterer ikke dine nyheder længere, så du fylder tagwallen op med links til javaworld, så du og Windcape kan diskutere offentligt. d:
Personligt morer jeg mig kosteligt over hele sagen :D

Men så igen, jeg læste nyheden dengang den var ny. @FOSSPatents på Twitter plejer at linke alting i denne her sag.
Gravatar #6 - gnarfsan
22. maj 2011 14:26
Daniel-Dane (2) skrev:
De accepterer ikke dine nyheder længere, så du fylder tagwallen op med links til javaworld, så du og Windcape kan diskutere offentligt. d:

Foreslå arne-v.newz.dk til crewet.
Gravatar #7 - illishar
23. maj 2011 12:12
Priceless!

LOL
Gravatar #8 - Mort
24. maj 2011 09:15
Er hele historien ikke bare en god indikator af at software patenter ikke giver mening ?
Gravatar #9 - arne_v
25. maj 2011 00:24
#8

Givet at dommeren har bedt parterne indskrænke deres bevisførelse for en sag med to parter omkring et enkelt middelstort-stort stykke software for at det er praktisk muligt at gennemføre sagen, så er det en kraftig indikation af at det nuværende system er alt for tungt og for komplekst til at kunne fungere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login