mboost-dp1

Besvarelser på terror gerne hurtigt


Gå til bund
Gravatar #2 - spand-online
4. mar. 2015 10:33
Er det et folkeskole projekt?
Gravatar #3 - Qw_freak
4. mar. 2015 10:47
Besvaret, men også kun fordi i har holdt spørgsmålene små og hurtige at svare på...

Næste gang, så skriv lige lidt mere inden i spørger folk om at svare på et survey. Nu er det tydeligt at i arbejder på et skole projekt, men det ville hjælpe jer selv at give surveyee'en noget baggrund for spørgsmålet.
Gravatar #4 - CBM
4. mar. 2015 12:08
Besvaret. Spørgsmålene er super godt formuleret. Kudos.
Gravatar #5 - thimon
4. mar. 2015 16:17
Hvorfor og hvad er formålet med denne undersøgelse? Og i hvilken sammenhæng skal disse oplysninger bruges.
Gravatar #6 - gramps
4. mar. 2015 16:33
thimon (5) skrev:
Og i hvilken sammenhæng skal disse oplysninger bruges.


Det er CrimeGuns som gerne vil vide mere om hvem de skal pushe AK-47-reklamer til.
Gravatar #7 - BurningShadow
4. mar. 2015 17:59
#1


1) Jeg er 35, hvad skal jeg svare..?

3) Ingen af dem, jeg tænker på stats-terrorisme...

6) Da du/i sikkert tænker på religiøst motiveret terror (i modsætning til politisk motiveret terror) må svaret principielt være JA, men i har ikke tydeligt tilkendegivet at det er religiøs terror i mener...
(Og så er der selvfølgelig IT motiveret terror, hvor horder af nørder kaster (selvmords-)pengviner gennem ruderne hos Microsoft, men det sker så sjældent, at vi nok kan se bort det)
Gravatar #8 - lorric
4. mar. 2015 19:16
Får vi svarene at se?
Gravatar #9 - zymes
4. mar. 2015 19:37
Tvivler på der kommer svar på alle jeres spørgsmål, det er nok bare postet så mange steder som muligt - også er der jo ingen grund til at se tilbage..
Gravatar #10 - thimon
4. mar. 2015 21:11
jeg vil ikke bruge min tid på sådan noget, når afsenderen ikke engang har ville ofre de 5 minutter det tog at skrive lidt om formålet og i hvilken sammenhæng undersøgelsen skal bruges i.

Gravatar #11 - Vandmand
13. mar. 2015 13:22
Jeg har besvaret 1 og 2, og skrevet i kommentarfeltet til spørgsmål 4, hvorfor jeg ikke mener spørgsmålet giver nogen mening.

De resterende spørgsmål kunne heller ikke besvares, men der var ikke et kommentarfelt man kunne udnytte.
Gravatar #12 - Slettet Bruger [2384653928]
13. mar. 2015 14:09
Hvor hurtigt kan man lave et script der bare vælger tilfældige værdier?
Gravatar #13 - Vandmand
13. mar. 2015 14:17
IT-ekspert Yvossen (12) skrev:
Hvor hurtigt kan man lave et script der bare vælger tilfældige værdier?


Jeg tror det er tæt på den tid det tager at skrive et indlæg på Newz.
Gravatar #14 - Vandmand
13. mar. 2015 14:52
#13

Jeg vil gerne korrigere mig selv. I foelge foelgende forum traad, tager det end smule laengere end tidligere antaget, da man skal scrape siden: http://www.ubotstudio.com/forum/index.php?/topic/1...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login