mboost-dp1

Ballade hos Reddit


Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
21. mar. 2024 18:10
Der planlægges en børsnotering af Reddit.

Men de frivillige aka ikke-lønnede moderatorer blev lidt knotne da de blev klar over at den administrerende direktør havde fået tildelt aktieoptioner med en potentiel værdi på 193 M$.

https://finance.yahoo.com/news/reddit-ceo-steve-hu...
Gravatar #2 - larsp
25. mar. 2024 08:03
Reddit var engang et dynamisk sted med spændende diskussioner, men jeg synes det bliver dårligere og dårligere. Low effort, spam-agtige kommentarer dominerer. Gruppe mentalitet når den er værst. Og mange subreddits har totalt fascistiske regler og magtliderlige mods.

Jeg endte fornylig i en ret imponerende down-vote-fest fordi jeg bare ikke ville acceptere den dominerende ikke-gennemtænkte standard holdning i pågældende subreddit uden gode tekniske argumenter. Det var en meget interessant oplevelse. Jeg kan forstå hvordan internet-trolls bliver født, for man kan blive helt høj af down-votes.
Gravatar #3 - arne_v
25. mar. 2024 13:45
#2

Jeg bruger ikke Reddit.

Men LinkedIn er blevet hårdt ramt af lav-kvalitets indhold det sidste år. Et stort antal personer tror at det forbedrer deres ry at post noget crap - jeg ved ikke om de finder noget crap manuelt, småredigerer lidt og publicerer som deres eget værk - eller de bare beder ChatGPT om at skrive noget og den så opsummerer fra ukorrekte crap kilder - forskellen er ens som man siger.

Den slags indhold er normalt meget nemt at kende. Masser af ord, mærkelige beskrivelse, masser af fejl. Hvis de starter med at tale om OOPS programmering, så ved man at den er gal. Object Oriented Programming System er af en eller anden grund et begreb i de kredse.
Gravatar #4 - arne_v
25. mar. 2024 13:57
#2

Men det er jo lidt internettets natur.

Alle kan skrive på internettet. Der er ikke noget kvalitetskrav for publisering. Så alle skriver på internettet uanset hvor lav kvaliteten er af det de skriver.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login